Mode & Beauty alle pijlers

Denim jumpsuit

06-06-2014 20:11 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb deze denim jumpsuit besteld: http://www.pepejeans.com/ ... ousers/gwen-long-jumpsuit

Heb hem vandaag binnen gekregen en gepast hij is mij te groot.

Nu zag mijn zoon hem liggen en heeft hem min of meer voor de grap eens aan gepast maar toen hij voor de spiegel ging staan schrok hij want hij vindt hem erg stoer en leuk staan , vooral toen hij zn rode nike gympen er bij aan trok. Nu wil hij die jumpsuit graag hebben ( ik vindt het ook wel iets stoers hebben bij hem ).

Wat moet ik doen kan deze jumpsuit echt wel ook voor jongens en loopt mijn zoon er niet mee voor gek , of zal ik hem terug sturen.
beetje bi is niet bah
Ik zou 'm terugsturen.

Ik vind 'm sowieso niet mooi, maar zeker niet voor een jongen.

Maar het heeft wel wat dat hij het zelf heel mooi vindt, dus als hij er nou dolgelukkig van wordt moet hij het gewoon dragen.

Wel erg prijzig voor iets voor je zoon.
Wat een lelijk ding...
Leuk hoor! Kan prima voor een jongen lijkt me.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Huh, hoezo wel prijzig voor een zoon en niet voor jezelf?

Ik vind m leuk en als je zoon m écht gaat dragen... Waarom niet?
In mijn tijd noemden ze dit een overall, en waren ze unisex. Deze ziet er precies hetzelfde uit, dus ik zou zeggen, kán.

Maarja, er hoeft op zijn school maar één meisje te lopen in dezelfde overall jumpsuit, en hij heeft een probleem. Of zij. Of niet. Hangt er van af
Wat lelijk
Ik vind het ook een overall. Wel hipper dan van de HaveP, maar wel gewoon een overall. Voor in de stal. Met rubberlaarzen of klompen er onder.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Niet doen. Ik zou 'm terugsturen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik weet trouwens nooit het verschil tussen een damessluiting en een herensluiting (dames links over rechts geloof ik), maar misschien dat dat nog kan verraden dat het een damesjumpsuit is?
Maar ik vind wel dat ie zelf zijn kleding zou moeten mogen uitkiezen, dus als ie hem leuk vindt en echt gaat dragen, lekker laten doen.
Als je zoon hem leuk vind dan is het toch klaar!

Waarom twijfel je?
Waarom niet? Als het je goed staat gewoon doen.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou een tuinbroek voor hem kopen dan, dat is dit eigenlijk ook.
quote:gnorkje schreef op 06 juni 2014 @ 20:25:

Als je zoon hem leuk vind dan is het toch klaar!

Waarom twijfel je?Om dat ik het nog nooit gezien heb bij jongens
beetje bi is niet bah
quote:kabinet schreef op 06 juni 2014 @ 20:24:

Ik weet trouwens nooit het verschil tussen een damessluiting en een herensluiting (dames links over rechts geloof ik), maar misschien dat dat nog kan verraden dat het een damesjumpsuit is?idd daar kun je het aan zien
beetje bi is niet bah
quote:sandraaardbei, 2 minuten geleden

Om dat ik het nog nooit gezien heb bij jongens

Ik zie eigenlijk bijna niks anders bij jongens hier in de buurt. Maar goed, zoals ik al zei, van de HaveP.

Op de foto van Enn ziet het er wel leuk uit eerlijk gezegd en ik denk dat het jongens zeker leuker staat dan volwassen vrouwen, om heel eerlijk te zijn.
Vreselijk, en zeker voor dat geld.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is een ketelpak, een overall.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame, 13 minuten geleden

Dat is een ketelpak, een overall.Alleen zijn die stukken goedkoper.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leuk, met rubber laarzen eronder tenminste
Het gaat er toch niet om wat wij van dat ding vinden? Tja, als hij hem erg mooi vindt, dan zie ik het probleem niet. Hoe oud is hij? Ik moet wel zeggen dat ik 160 best een heel bedrag vind. Stel nou dat ze hem er mee gaan lopen treiteren en hij doet hem na een week of zo niet meer aan? In dat geval vind ik die 160 euro wel een behoorlijk risico.
Vind m ook leuk en goed kunnen voor een jongen.
160 euro? Dat zou hij dan echt zelf moeten betalen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op vrijdag 06 juni 2014 21:23 160 euro? Dat zou hij dan echt zelf moeten betalen.Waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven