winkels open morgen?

07-06-2014 23:07 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er waar er morgen een winkel open is waar ik luiers kan halen? Heb er tot mijn schrik nog maar 8 en dat gebruik mijn kind al op 1 dag.
In elke stad / evt dorp is wel een AH, jumbo open Speciale openingstijden van 12-18
Geniet van elke dag!
Ik denk eerder overmorgen.
De C1000 in Zeist (Johan vanOldenbarneveldlaan) is zowel 1e als 2e Pinksterdag open van 12.00-18.00 uur. Geen idee of je daar wat aan hebt. Je kunt toch ook een oproepje op facebook zetten voor je vrienden? Er is vast wel iemand met een voorraadje.
Bij mij is alles altijd open op zondag. Ik weet niet waar je woont, maar een Albert Heijn in de buurt?
.
Albert Heijn xl is vaak een paar uur open op pinksterdag
.
Tankstation verkoopt ook luiers
Tankstation of dienstdoende apotheek hebben luiers
quote:mrsnem schreef op 07 juni 2014 @ 23:09:

In elke stad / evt dorp is wel een AH, jumbo open Speciale openingstijden van 12-18Hoe kom je daar nou bij? Ik woon in een behoorlijk grote stad maar echt geen winkel open hier hoor morgen. Tweede Pinksterdag wel.
AH to go in de buurt?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hihi ik woon in een dorp en zelfs daar is morgen C1000 van 12 tot 17 open
Jumbo is 365 dagen per jaar open alleen speciale openingstijden.
quote:Derpina schreef op 07 juni 2014 @ 23:30:

Jumbo is 365 dagen per jaar open alleen speciale openingstijden.Hier echt niet
Ik moet morgen minstens een uur rijden mocht ik iets willen kopen dus niet ieder dorp heeft iets open hoor!
quote:Juultje schreef op 07 juni 2014 @ 23:25:

AH to go in de buurt?Volgens mij verkopen ze daar geen luiers, alleen eten en drinken
Oh jippie welke regio woon jij dan ?
quote:Derpina schreef op 07 juni 2014 @ 23:30:

Jumbo is 365 dagen per jaar open alleen speciale openingstijden.Hier is de Jumbo morgen dicht hoor. AH en alle andere supermarkten ook.
8 per dag? Zijn het slechte luiers dan?

Google even alle supermarkten in je omgeving, hoe moeten wij weten wat er open is in heel Nederland
Waar woon je? Want of de winkels open zijn kan nogal schelen per regio.

Daarbij zou ik wat minder fanatiek gaan verschonen als dat mogelijk is. Want met 8 luiers op een dag tikt het wel lekker aan.
Ik zag hier op een site super coop, Deen en bas maak je heel veel kans
Ik heb trouwens een zoon van 16 maanden maar met 8 luiers red ik het wel tot Maandag hoor
Benzinepomp? Buren waar je een paar luiers kunt lenen?

Ik ben wel eens bij de dienstdoende apotheek geweest voor luiers, die hadden mooi niets. Kreeg een paar proefpakketjes mee van incontinentieluiers in de grootste maat, was niet echt een succes...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Je zou ook even zelf kunnen kijken welke winkels er bij jou in de buurt open zijn. Of zeg ik nu iets heel geks?
Op www.openingstijden.nl/Supermarkten kun je precies zien welke supermarkten er morgen open zijn. Linksboven op de pagina kun je je postcode en huisnummer invullen en dan krijg je een lijst van supermarkten gesorteerd op dichtstbijzijnde vanaf jouw adres met daarbij de openingstijden.
Het zijn new Born luiers dus ook nog eens de kleinste maar heb familie gebeld die zwanger is. Die trekt een doos open

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven