Loom!
dinsdag 10 juni 2014 om 20:40
dinsdag 10 juni 2014 om 21:22
quote:gelukkigleven schreef op 10 juni 2014 @ 20:58:
Ik vind het een verschrikking.
Ik draag ze wel tijdens schooltijd, want ik krijg ze weleens van leerlingen.
Zo lief, maar zo lelijk!
Dit, plus één van zoon gekregen, die draag ik nu thuis ook. Speciaal in mijn lievelingskleuren voor mij gemaakt. Ik vind het dan weer niet lelijk, vind het wel grappig!
Zoon heeft ze ook voor opa en oma gemaakt die op vakantie gingen en die dragen ze ook nu even. Waait wel weer over!
Ik vind het een verschrikking.
Ik draag ze wel tijdens schooltijd, want ik krijg ze weleens van leerlingen.
Zo lief, maar zo lelijk!
Dit, plus één van zoon gekregen, die draag ik nu thuis ook. Speciaal in mijn lievelingskleuren voor mij gemaakt. Ik vind het dan weer niet lelijk, vind het wel grappig!
Zoon heeft ze ook voor opa en oma gemaakt die op vakantie gingen en die dragen ze ook nu even. Waait wel weer over!
dinsdag 10 juni 2014 om 22:09
dinsdag 10 juni 2014 om 22:15
quote:joko schreef op 10 juni 2014 @ 21:00:
Leuk voor kinderen.
Waarom zou je als volwassene zoiets gaan doen? Ben oprecht nieuwsgierig. Het is een echt kinderrage en wat moet je als volwassene met die frutsels?Gewoon, even samen met je kind aan de knutsel. En zelf fröbelen vind ik ook leuk. Breien doe ik ook. Snap je dat wel?
Leuk voor kinderen.
Waarom zou je als volwassene zoiets gaan doen? Ben oprecht nieuwsgierig. Het is een echt kinderrage en wat moet je als volwassene met die frutsels?Gewoon, even samen met je kind aan de knutsel. En zelf fröbelen vind ik ook leuk. Breien doe ik ook. Snap je dat wel?
dinsdag 10 juni 2014 om 22:53
Ik maak ook armbandjes voor mijn dochter van 3. Samen kleurtjes uitzoeken bij haar kleding, zij geeft ze dan aan en ik haak ze. Helemaal blij is ze dan met een nieuwe armband.
@sabbaticalmeds: Ik heb ook een punnik paddenstoel. Maar ik kan geen filmpje op YouTube vinden hoe je hierop kan werken. Hoe doe jij dat? Helaas geen ervaring met ouderwets punniken.
@sabbaticalmeds: Ik heb ook een punnik paddenstoel. Maar ik kan geen filmpje op YouTube vinden hoe je hierop kan werken. Hoe doe jij dat? Helaas geen ervaring met ouderwets punniken.