Loom!

10-06-2014 20:40 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben jij er al aan?

Ik ben zelf sinds dit weekend overstag gegaan en heb een loombord gekocht. Wat verslavend! En redelijk makkelijk, de basis dan.

Ben benieuwd naar jullie ervaring, mening en tips! Of misschien vind je er niks aan....kan natuurlijk ook!
Leuk voor kinderen, ik zelf heb er niks mee.
Zijn al topics over. Ik adviseer YouTube en gaan
Dat is toch iets voor kinderen? Ik hoor tenminste dat het een rage is onder de jeugd en als ik zie hoe die armbandjes eruit zien vind ik het typisch iets wat kleine kinderen dragen.
Het is een enorme rage hier in de stad en ik vind ook constant van die plastic ringetjes op straat haha
Ik vind het een verschrikking.

Ik draag ze wel tijdens schooltijd, want ik krijg ze weleens van leerlingen.

Zo lief, maar zo lelijk!
Leuk voor kinderen.

Waarom zou je als volwassene zoiets gaan doen? Ben oprecht nieuwsgierig. Het is een echt kinderrage en wat moet je als volwassene met die frutsels?
Ik vind er niks aan. Doe mij maar armbandjes van glazen kraaltjes. Zit ook snel in elkaar.
Onze dochter maakt mooie Loomarmbandjes met gave glaskralen :-)
Er zijn ontwerpen bij die erg ingewikkeld zijn voor kinderen.

Ik zie het verslavende deel eraan en het werk lijkt me leuk, maar het eindproduct is volledig meuk.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Ik dacht dat je een dagje naar het strand geweest was.
Ik vind ze ontzettend lelijk. Zelf knoop ik regelmatig vriendschapsarmbandjes (voor dochter) en dat werkt pas verslavend. Die vind ik ook nog eens mooi. Geen loom hier dus.
Ik vind het leuk om te doen en dan het liefst de moeilijkste die er zijn, dragen doet mijn dochter ik niet want ik vind ze niet mooi
quote:gelukkigleven schreef op 10 juni 2014 @ 20:58:

Ik vind het een verschrikking.

Ik draag ze wel tijdens schooltijd, want ik krijg ze weleens van leerlingen.

Zo lief, maar zo lelijk!

Dit, plus één van zoon gekregen, die draag ik nu thuis ook. Speciaal in mijn lievelingskleuren voor mij gemaakt. Ik vind het dan weer niet lelijk, vind het wel grappig!

Zoon heeft ze ook voor opa en oma gemaakt die op vakantie gingen en die dragen ze ook nu even. Waait wel weer over!
Hier ook een huis vol, niet alleen armbandjes, maar ook diertjes etc maken ze

(niks voor mij, dat gefriemel)
quote:StoraHuntur schreef op 10 juni 2014 @ 21:06:

Ik dacht dat je een dagje naar het strand geweest was.Ik ook :-)
Ik zeg: maak foto's en laat zien wat je kan.

Dan komen er vanzelf mensen die voor je gaan klappen.

Heus!

Doen ze hier ook voor kleurplaten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het enig om te doen. Voor nu even. Ik maak ze en geef ze weg.
quote:joko schreef op 10 juni 2014 @ 21:00:

Leuk voor kinderen.

Waarom zou je als volwassene zoiets gaan doen? Ben oprecht nieuwsgierig. Het is een echt kinderrage en wat moet je als volwassene met die frutsels?Gewoon, even samen met je kind aan de knutsel. En zelf fröbelen vind ik ook leuk. Breien doe ik ook. Snap je dat wel?
ik doe ook mee. Ik heb een punnik-paddestoel
Enn, mag het ook met geknoopte vriendschapsbandjes of moet ik daar een apart topic voor openen?
Ik maak ook armbandjes voor mijn dochter van 3. Samen kleurtjes uitzoeken bij haar kleding, zij geeft ze dan aan en ik haak ze. Helemaal blij is ze dan met een nieuwe armband.

@sabbaticalmeds: Ik heb ook een punnik paddenstoel. Maar ik kan geen filmpje op YouTube vinden hoe je hierop kan werken. Hoe doe jij dat? Helaas geen ervaring met ouderwets punniken.
mijn dochter heeft ook zo,n pakket gekregen.

wat een geestdodend gedoe zeg.

we hebben het 1 keer geprobeerd, met behulp van youtube.

vreselijk.
wij slapen nooit.
Punniken op YouTube. Zoek op french knitting.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
wat maak jij ? ik een slang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven