Good Luck!
dinsdag 8 juli 2008 om 10:15
Cin, ook ik moest weer hardop lachen. Ik begrijp dat je vent ondertussen ook aan nummer 4 denkt?
Mal, beterschap voor je nek/schouders. al bij fysio geweest? Warm houden wil nog wel eens helpen op die plek.
Hellus, je ziet er ook goed uit en je bent ook afgevalen! Hoeveel ondertussen? Doe die skinny donderdag maar eens aan. Ik ben benieuwd!
Bam, jij al 16 kilo he? Goed man!! En dan ook ng ff fietsen naar Leiden (en weer terug.....) goehoed! En vooral knap dat je dan gisteren toch weer naar sportschool ging, ik had even overgeslagen denk ik...
uh....
Mal, beterschap voor je nek/schouders. al bij fysio geweest? Warm houden wil nog wel eens helpen op die plek.
Hellus, je ziet er ook goed uit en je bent ook afgevalen! Hoeveel ondertussen? Doe die skinny donderdag maar eens aan. Ik ben benieuwd!
Bam, jij al 16 kilo he? Goed man!! En dan ook ng ff fietsen naar Leiden (en weer terug.....) goehoed! En vooral knap dat je dan gisteren toch weer naar sportschool ging, ik had even overgeslagen denk ik...
uh....
dinsdag 8 juli 2008 om 10:24
quote:Suze2 schreef op 08 juli 2008 @ 10:15:
Cin, ook ik moest weer hardop lachen. Ik begrijp dat je vent ondertussen ook aan nummer 4 denkt?
Mal, beterschap voor je nek/schouders. al bij fysio geweest? Warm houden wil nog wel eens helpen op die plek.
Hellus, je ziet er ook goed uit en je bent ook afgevalen! Hoeveel ondertussen? Doe die skinny donderdag maar eens aan. Ik ben benieuwd!
Bam, jij al 16 kilo he? Goed man!! En dan ook ng ff fietsen naar Leiden (en weer terug.....) goehoed! En vooral knap dat je dan gisteren toch weer naar sportschool ging, ik had even overgeslagen denk ik...
uh....ho ho ho ho, stoppppppp hahaha 19 kilo hoor
Cin, ook ik moest weer hardop lachen. Ik begrijp dat je vent ondertussen ook aan nummer 4 denkt?
Mal, beterschap voor je nek/schouders. al bij fysio geweest? Warm houden wil nog wel eens helpen op die plek.
Hellus, je ziet er ook goed uit en je bent ook afgevalen! Hoeveel ondertussen? Doe die skinny donderdag maar eens aan. Ik ben benieuwd!
Bam, jij al 16 kilo he? Goed man!! En dan ook ng ff fietsen naar Leiden (en weer terug.....) goehoed! En vooral knap dat je dan gisteren toch weer naar sportschool ging, ik had even overgeslagen denk ik...
uh....ho ho ho ho, stoppppppp hahaha 19 kilo hoor
dinsdag 8 juli 2008 om 10:31
www.kinderkleding-tekoop.nl heeft nu 65 procent korting.
dinsdag 8 juli 2008 om 11:02
Morguh,
Het onweert hier :sad:. Nou ja, als het morgenochtend maar droog is, dan gaan we met psz naar het bos. Maar ze zullen vast wel een alternatief hebben als het dit weer is.
Bam, 19 kilo, petje af! Je had gisteren rond half acht gepost dat Julian de hele dag al vervelend was, daardoor kreeg ik de indruk dat hij nog wakker was.
Bridges, stiefpa dichterbij, beter!
Hel, succes met vergaderen!
Het onweert hier :sad:. Nou ja, als het morgenochtend maar droog is, dan gaan we met psz naar het bos. Maar ze zullen vast wel een alternatief hebben als het dit weer is.
Bam, 19 kilo, petje af! Je had gisteren rond half acht gepost dat Julian de hele dag al vervelend was, daardoor kreeg ik de indruk dat hij nog wakker was.
Bridges, stiefpa dichterbij, beter!
Hel, succes met vergaderen!
dinsdag 8 juli 2008 om 12:25
22 juli is een mooie datum Ris, zo blijft de datum idd bijzonder! Wij zijn gewoon op de dag getrouwd dat we elkaar ontmoet hebben, ook heel handig want nu blijven we hem vieren.
Ik ga nu maar voor zondag de 13e. Een kennis beviel van haar dochter op mijn verjaardag dus dan kan ik wel op haar verjaardag, de 13e, bevallen dacht ik zo. Vandaag kan ik niet bevallen, ik ben nu veel te moe voor al dat gedoe .
Suze staat jullie huis al in de verkoop?
Hel wat is je streefgewicht? Al een vakantie gevonden of heb ik daar overheen gelezen?
Bridge is het ritje met de ambulance goed verlopen?
Zo nu gauw de hond uitlaten en dan duik ik lekker mijn bed in. en dan hoop ik dat Mart vanmiddag heel erg lang slaapt!
Ik ga nu maar voor zondag de 13e. Een kennis beviel van haar dochter op mijn verjaardag dus dan kan ik wel op haar verjaardag, de 13e, bevallen dacht ik zo. Vandaag kan ik niet bevallen, ik ben nu veel te moe voor al dat gedoe .
Suze staat jullie huis al in de verkoop?
Hel wat is je streefgewicht? Al een vakantie gevonden of heb ik daar overheen gelezen?
Bridge is het ritje met de ambulance goed verlopen?
Zo nu gauw de hond uitlaten en dan duik ik lekker mijn bed in. en dan hoop ik dat Mart vanmiddag heel erg lang slaapt!
dinsdag 8 juli 2008 om 12:29
dinsdag 8 juli 2008 om 12:35
Rommelt er al iets Juud? Zondag, altijd goede dag om te bevallen.... Streefgewicht is 57, nog 5 te gaan (van de 12).
Sjonge, het blijft maar gieten. Wedden dat ik straks weer natregen. Toch eens een fatsoenlijk regenpak kopen. Ik haat die dingen. Zo'n tuttige poncho dan misschien. Anyway. Even lunchen.
Sjonge, het blijft maar gieten. Wedden dat ik straks weer natregen. Toch eens een fatsoenlijk regenpak kopen. Ik haat die dingen. Zo'n tuttige poncho dan misschien. Anyway. Even lunchen.