Good Luck!
dinsdag 8 juli 2008 om 21:57
We hebben 2 jaar geleden zelf de badkamer gesloopt en het verwijderen van de tegels dat is zo'n lawaai! Ze doen het in de bouwvak omdat een van hun vriend die bouwvakker is dan natuurlijk vrij is. Dat snap ik ook allemaal wel maar ik wil gewoon lekker kramen en tutten met onze nieuwe baby. En niet uit mijn bed gedrild willen worden en met een bange hond en kind hoeven te zitten. En als ik net bevallen ben Compu dan heb ik denk ik niet zoveel zin om even lekker op stap te gaan, maar bedankt voor je tip .Maar als ik er morgen nog zo mee zit dan ga ik er nog wel even heen en dan komt het vast goed . En misschien heb ik dan wel net een kz gehad en lig ik 5 dagen in het ziekenhuis en zijn ze klaar met slopen als ik weer terug ben...
Mal Mart was laatst ook een dag ziek, de volgende dag was het weer over. Wat heerlijk dat hij je nu mama noemt, geniet er maar lekker van .
Mal Mart was laatst ook een dag ziek, de volgende dag was het weer over. Wat heerlijk dat hij je nu mama noemt, geniet er maar lekker van .
dinsdag 8 juli 2008 om 22:13
dinsdag 8 juli 2008 om 22:23
Goedeavond,
Bam, ja, poepbroek overleefd
Hel, inderdaad slordig dat ze geen contact opnemen over die slaapkamer, maar wij zagen het dus eerder op internet en vandaag kwam die brief.
Oh, ik krijg ook al weer zin in vakantie!
Met mij gaat het goed. Inhalatie gebruik ik niet meer, omdat ik het vergeet. Goed teken vind ik zelf. Wel doe ik 's middags nog mijn 'schoonheidsslaapje'
Ik wordt meestal tegen 04.30u wakker en kan soms niet meer slapen. Vanochtend tot 06.30u wakker gelegen om vervolgens om 09.15u (!) wakker te worden. Lianne lag ook nog lekker in bed wat mij zeer verbaasde.
Juud, inderdaad erg 'fijn' van je buren. Je zou bijna naar een kraamhotel gaan.
Mal, hoe gaat het druppelen van Jonathan zijn oor/oren?
Je kan het de hele dag wel horen hè, 'mama, mama'. Ik heb het van Lianne nog steeds in mijn mobieltje staan, je kan geluiden opnemen. Zo leuk!
Oh, Lianne had vorige week woensdagmiddag ook ineens hoge koorts, Was de volgende dag weer over en de derde dag speelde ze weer vol op.
Suze, wat een meisje. Lekker slapen!
Ik ga ook, even wat drinken. Morgen gaan we met de psz naar het bos, ze hebben hier een zogenaamde 'speelbos'. Kleintjes kunnen iets met een kabouterroute doen en grotere kinderen kunnnen klimmen en klauteren.
Willen jullie droog weer bestellen?
Trusten!
Bam, ja, poepbroek overleefd
Hel, inderdaad slordig dat ze geen contact opnemen over die slaapkamer, maar wij zagen het dus eerder op internet en vandaag kwam die brief.
Oh, ik krijg ook al weer zin in vakantie!
Met mij gaat het goed. Inhalatie gebruik ik niet meer, omdat ik het vergeet. Goed teken vind ik zelf. Wel doe ik 's middags nog mijn 'schoonheidsslaapje'
Ik wordt meestal tegen 04.30u wakker en kan soms niet meer slapen. Vanochtend tot 06.30u wakker gelegen om vervolgens om 09.15u (!) wakker te worden. Lianne lag ook nog lekker in bed wat mij zeer verbaasde.
Juud, inderdaad erg 'fijn' van je buren. Je zou bijna naar een kraamhotel gaan.
Mal, hoe gaat het druppelen van Jonathan zijn oor/oren?
Je kan het de hele dag wel horen hè, 'mama, mama'. Ik heb het van Lianne nog steeds in mijn mobieltje staan, je kan geluiden opnemen. Zo leuk!
Oh, Lianne had vorige week woensdagmiddag ook ineens hoge koorts, Was de volgende dag weer over en de derde dag speelde ze weer vol op.
Suze, wat een meisje. Lekker slapen!
Ik ga ook, even wat drinken. Morgen gaan we met de psz naar het bos, ze hebben hier een zogenaamde 'speelbos'. Kleintjes kunnen iets met een kabouterroute doen en grotere kinderen kunnnen klimmen en klauteren.
Willen jullie droog weer bestellen?
Trusten!
dinsdag 8 juli 2008 om 22:25
Hoi,
Sorry dat ik niet zo vaak meer langs kom, maar ik zit op dit moment niet zo lekker in mn vel.
Ik maak me gewoon soort van zorgen om Tobias, omdat het gewoon zo'n drama op het kdv is. En hij is me zo aan het uitproberen.Pff.. wordt er echt niet blij van.
Als m'n vent avonddienst heeft, moet ik hem elke avond op bed leggen, maar dat is echt drama. Hij wil niet in bed, hij wil geen knuffels in bed, oja toch wel, hij wil geen kus geven, oja toch wel, hij wil dat ik 30 keer terug kom om te zwaaien en anders gaat hij hysterisch huilen pff
En zo blijft het maar door gaan. Afgelopen dagen was het pas 22.00 uur voordat hij sliep.
Net was het zowaar 21.15 uur.
Ik voel me gewoon echt k*t. BAH!
Zelfs gister en vandaag toen ik weg ging om te werken ging hij keihard schreeuwen en huilen dat ik niet weg mocht. En dan is ie gewoon nog bij zn papa!!
Sorry voor dit wazige ego verhaal, ik kom snel weer met leukere dingen hoop ik!
xxx
Sorry dat ik niet zo vaak meer langs kom, maar ik zit op dit moment niet zo lekker in mn vel.
Ik maak me gewoon soort van zorgen om Tobias, omdat het gewoon zo'n drama op het kdv is. En hij is me zo aan het uitproberen.Pff.. wordt er echt niet blij van.
Als m'n vent avonddienst heeft, moet ik hem elke avond op bed leggen, maar dat is echt drama. Hij wil niet in bed, hij wil geen knuffels in bed, oja toch wel, hij wil geen kus geven, oja toch wel, hij wil dat ik 30 keer terug kom om te zwaaien en anders gaat hij hysterisch huilen pff
En zo blijft het maar door gaan. Afgelopen dagen was het pas 22.00 uur voordat hij sliep.
Net was het zowaar 21.15 uur.
Ik voel me gewoon echt k*t. BAH!
Zelfs gister en vandaag toen ik weg ging om te werken ging hij keihard schreeuwen en huilen dat ik niet weg mocht. En dan is ie gewoon nog bij zn papa!!
Sorry voor dit wazige ego verhaal, ik kom snel weer met leukere dingen hoop ik!
xxx
dinsdag 8 juli 2008 om 22:40
och meis toch, gewoon lekker van je afschrijven hoor, wellicht helpt dat
Gaat het nog steeds niet beter op het kdv?, hoelang gaat Tobias er nu heen?. Hebben de leidsters op het kdv geen tips?
Het middelste gedeelte van je verhaal herken ik wel, dat doet Juul ook, heel erg vervelend is dat. tegenwoordig als hij nee zegt en dan weer ja, dan zeg ik je kan nu een kus krijgen en anders is het over, en daar hou ik me dan dus ook aan. En ik moet niet te hard roepen, maar het lijkt te werken. Hier is het overigens met alles eerst nee en dan ja, dodelijk vermoeiend.
Kop op!
Gaat het nog steeds niet beter op het kdv?, hoelang gaat Tobias er nu heen?. Hebben de leidsters op het kdv geen tips?
Het middelste gedeelte van je verhaal herken ik wel, dat doet Juul ook, heel erg vervelend is dat. tegenwoordig als hij nee zegt en dan weer ja, dan zeg ik je kan nu een kus krijgen en anders is het over, en daar hou ik me dan dus ook aan. En ik moet niet te hard roepen, maar het lijkt te werken. Hier is het overigens met alles eerst nee en dan ja, dodelijk vermoeiend.
Kop op!
woensdag 9 juli 2008 om 08:38
Naatie, zou het kunnen dat hij het misschien merkt dat er wat aan het veranderen is, dat hij merkt dat hij een broertje of zusje krijgt en dat hij niet goed snapt wat er gebeurt? Ik weet niet of het heel zweverig is wat ik zeg, maar het schoot me zo te binnen toen ik het las.
Jonathan slaapt trouwens ook soms pas om half 10 ofzo. Die leg ik er wel op tijd in, maar dan ligt hij soms nog heel lang te draaien en te spoken. Ik kan dat goed zien natuurlijk omdat ik die camera heb. Ik denk dat dat niet zoveel kwaad kan. Tobias slaapt toch overdag nog?
En Jonathan doet dat huilen als 1 van ons 2 weggaat ook heel erg hoor. Dat is wel de leeftijd denk ik. Hij doet het al als ik even naar boven loop, terwijl papa beneden is bij hem en andersom ook.
Nou ja, even een onder de riem en een dikke want leuk is het niet.
Bam, jij bent er ook weer vroeg bij, ook zonder de Senseo
Jonathan slaapt trouwens ook soms pas om half 10 ofzo. Die leg ik er wel op tijd in, maar dan ligt hij soms nog heel lang te draaien en te spoken. Ik kan dat goed zien natuurlijk omdat ik die camera heb. Ik denk dat dat niet zoveel kwaad kan. Tobias slaapt toch overdag nog?
En Jonathan doet dat huilen als 1 van ons 2 weggaat ook heel erg hoor. Dat is wel de leeftijd denk ik. Hij doet het al als ik even naar boven loop, terwijl papa beneden is bij hem en andersom ook.
Nou ja, even een onder de riem en een dikke want leuk is het niet.
Bam, jij bent er ook weer vroeg bij, ook zonder de Senseo
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 9 juli 2008 om 08:40
quote:Suze2 schreef op 08 juli 2008 @ 21:32:
Oh ja, dat ik geen centen heb komt dus doordat ik die belastingdienst meer dan 800 euro terug moet betalen van de kinderopvangtoesalg van 2006. Star, jij ging bezwaar aantekenen he? Op welke grond? Ik heb teveel gekregen doordat inkomen boven de maximale som uitkwam dus moet alles terug betalen. Jij?
Ik heb bezwaar aangetekend op grond van dat ik er gewoon recht op heb
Nee zonder dollen, ik heb vorig jaar tot twee keer toe alle gegevens opgestuurd naar aanleiding van hun brieven, maar kennelijk niet behandeld/aangekomen?!
Van de week kreeg ik wéér een brief met de definitieve berekening, die ik dus aantal weken terug ook al heb ontvangen. Sorry Ris, maar volgens mij is het een groot zooitje bij de belastingdienst.
Oh ja, dat ik geen centen heb komt dus doordat ik die belastingdienst meer dan 800 euro terug moet betalen van de kinderopvangtoesalg van 2006. Star, jij ging bezwaar aantekenen he? Op welke grond? Ik heb teveel gekregen doordat inkomen boven de maximale som uitkwam dus moet alles terug betalen. Jij?
Ik heb bezwaar aangetekend op grond van dat ik er gewoon recht op heb
Nee zonder dollen, ik heb vorig jaar tot twee keer toe alle gegevens opgestuurd naar aanleiding van hun brieven, maar kennelijk niet behandeld/aangekomen?!
Van de week kreeg ik wéér een brief met de definitieve berekening, die ik dus aantal weken terug ook al heb ontvangen. Sorry Ris, maar volgens mij is het een groot zooitje bij de belastingdienst.
woensdag 9 juli 2008 om 08:43
Ja... altijd wel.. en ik lag er eigenlijk veel te laat in.. Maar eens kijken of we een nieuw Senseo kunnen scoren zo.
Hadden gelukkig nog oploskoffie staan van de vacantie, dus ik ben weer een beetje mens.
Hier brult Juul ook alles bij elkaar als ik naar boven ga. En ook al gaan we niet weg, Juul wil altijd een "musje"anders schreeuwt hij moord en brand, haha
Mooi weer hier trouwens
Hadden gelukkig nog oploskoffie staan van de vacantie, dus ik ben weer een beetje mens.
Hier brult Juul ook alles bij elkaar als ik naar boven ga. En ook al gaan we niet weg, Juul wil altijd een "musje"anders schreeuwt hij moord en brand, haha
Mooi weer hier trouwens
woensdag 9 juli 2008 om 08:55
woensdag 9 juli 2008 om 09:02
woensdag 9 juli 2008 om 09:17
Sta ik net in de keuken, komt Juul heel enthousiast aan lopen:
Mama Mama Mama Haasje, Mama Haasje Haasje Mama Haasje. Komt hij ineens met haasje aanlopen.. Ja hoor.....
en waar hij hem nou vandaan heeft????????????
Hele zucht van verlichting bij Julian dat het Haasje er weer is, heeft hem toch wel erg dwars gezeten volgens mij.