Loom!

10-06-2014 20:40 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben jij er al aan?

Ik ben zelf sinds dit weekend overstag gegaan en heb een loombord gekocht. Wat verslavend! En redelijk makkelijk, de basis dan.

Ben benieuwd naar jullie ervaring, mening en tips! Of misschien vind je er niks aan....kan natuurlijk ook!
Kijk! Daar kom ik verder mee, bedankt!
Mn dochter heeft hem ook en maakt echt van alles. Haar laatste kunstwerk was een mandje met handvat. Maar ze heeft al een slipper, armbanden, telefoonhoesje, dolfijn en uil gemaakt.

Ik vraag me af wat zo'n zakje van 300/600 kost in Nederland.

Hier in England zn ze erg goedkoop tussen de £1 en £3.
Waar een wil is, is een weg
Ik wist eerst niet waar die kleine elastiekjes in allerlei kleuren voor waren maar ik was er helemaal blij mee. Ik heb een hond die een staartje in moet om goed te kunnen zien (jaja, kom maar op met de vooroordelen , ik vind hem prachtig) en daarvoor kocht ik eerst altijd zakjes met hondenstaartjeselastiekjes, en die zijn nog best prijzig.

Nu heb ik een ruime voorraad loom-elastiekjes, en die kosten geen drol :-)

Verder vind ik het echt kinderarmbandjes, zou er zelf nooit mee gaan lopen.
Zeg maar Spijker.
Ik maak ze inderdaad voor mijn dochter, omdat ze zelf nog aan de jonge kant is om er zelfstandig een te maken. En voor wie er een hebben wil, uit haar klas bijvoorbeeld!

Ik vind ze wel grappig maar snap dat mensen het echt iets voor kinderen vinden, heb zelf enorm getwijfeld of ik er een om zou doen. Daar heb ik uiteindelijk een wat volwassener versie voor geknoopt.

Ik forum mobiel, dus had niet gezien dat er al een topic voor was, excuus!
Hier in de buurt zakjes van 200/300 2 euro en 3 voor 5 euro. Bij de Etos zak ik 7 voor 10 euro.
quote:Spijk-er schreef op 11 juni 2014 @ 08:19:

Ik wist eerst niet waar die kleine elastiekjes in allerlei kleuren voor waren maar ik was er helemaal blij mee. Ik heb een hond die een staartje in moet om goed te kunnen zien (jaja, kom maar op met de vooroordelen , ik vind hem prachtig) en daarvoor kocht ik eerst altijd zakjes met hondenstaartjeselastiekjes, en die zijn nog best prijzig.

Nu heb ik een ruime voorraad loom-elastiekjes, en die kosten geen drol :-)

Verder vind ik het echt kinderarmbandjes, zou er zelf nooit mee gaan lopen.Geen vooroordelen lief juist
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Niks voor mij ik ben er te ongeduldig en de oncreatief voor .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Enn schreef op 10 juni 2014 @ 22:09:

Ik zeg: maak foto's en laat zien wat je kan.

Dan komen er vanzelf mensen die voor je gaan klappen.

Heus!

Doen ze hier ook voor kleurplaten.Ja klappen voor jouw zure kunstje doen ze niet he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven