brutale vraag...
donderdag 12 juni 2014 om 20:51
Maar wie oh wie wil mij helpen...
Ik ben laatste tijd best veel aangekomen en voel me dik en lelijk bah bah
Dit is echt sinds de laatste maanden want nog nooit eerder voelde ik me zo onzeker over mijn lichaam en uiterlijk
Ik moet dus nu helaas gaan shoppen maat 44 ( snik snik)
Ben 1,78 lang en 79 a 80 kilo zwaar
Volle bovenarmen
Kleine borsten
Geen kont
Hele dikke vette zwemband cq dikke buik
Verder ben ik errug gelukkig hoor
)
Maar nu haaaaat ik shoppen en slenteren en deed dus altijd online shoppen
Het liefst bij bonprix....
Mijn vraag ( eindelijk) wie wil voor mij leuke setjes creeeren... Liefst dus op bonprix
Zou me zo graag vrouwelijk sexy en nog jong voelen ben namelijk pas 30
Dus mag ook best nog een beetje hip en sportief zijn
Snap dat dit best een heftige vraag is maar heb eerder topics gelezen dat mensen dit aanbieden dus please wie helpt!!!
Alvast bedankt
Ik ben laatste tijd best veel aangekomen en voel me dik en lelijk bah bah
Dit is echt sinds de laatste maanden want nog nooit eerder voelde ik me zo onzeker over mijn lichaam en uiterlijk
Ik moet dus nu helaas gaan shoppen maat 44 ( snik snik)
Ben 1,78 lang en 79 a 80 kilo zwaar
Volle bovenarmen
Kleine borsten
Geen kont
Hele dikke vette zwemband cq dikke buik
Verder ben ik errug gelukkig hoor
Maar nu haaaaat ik shoppen en slenteren en deed dus altijd online shoppen
Het liefst bij bonprix....
Mijn vraag ( eindelijk) wie wil voor mij leuke setjes creeeren... Liefst dus op bonprix
Zou me zo graag vrouwelijk sexy en nog jong voelen ben namelijk pas 30
Dus mag ook best nog een beetje hip en sportief zijn
Snap dat dit best een heftige vraag is maar heb eerder topics gelezen dat mensen dit aanbieden dus please wie helpt!!!
Alvast bedankt
donderdag 12 juni 2014 om 21:06
Nee ik vind bonprix ook niks. Het voelt heel raar om te zeggen maar ik heb best een aardig figuur, en als ik dan iets van bonprix probeer voel ik me echt een uitgezakte taart zegmaar...
Waarom ga je niet lekker een keer shoppen met een vriendin? Of iemand van hier?
Dan weet je ook zeker dat het goed/lekker zit!
Waarom ga je niet lekker een keer shoppen met een vriendin? Of iemand van hier?
Another Tale of Infinite Dreams
donderdag 12 juni 2014 om 21:10
geen bon prix, bij zara in de uitverkoop heb je nog wel eens rokken met wat 'hardere' stof, die benadrukt niet elke vetrol of huid plooi. Een onderjurkje die wat corrigeert en een wat ruime blouse die je er in steekt, rok zou dan zwart moeten zijn, van hardere stof en tot onder je borsten komen. mooie pumps er onder en kousen met naad, rode lippen en een heel mooie dame!
donderdag 12 juni 2014 om 21:16
Hier op het forum vinden veel mensen het een stomme winkel, maar ik vind dat ze bij Miss Etam vaak wel leuke kleding hebben voor verschillende lichaamsvormen.
Als je het geen stomme winkel vindt, zou je daar eens naartoe kunnen gaan. In je eentje en zonder portemonnee. Gewoon eens op je gemak van alles passen, je laten adviseren door een verkoopster, en vooral bedenken dat je niet verplicht bent om iets te kopen. Dan krijg je een beetje een indruk van wat je wel en niet staat. Laat het een paar dagen bezinken en dan kan je later altijd nog eens terug gaan om nog meer te passen of misschien toch iets te kopen - daar of ergens anders.
Bij H&M schijn je trouwens op afspraak ook gratis kledingadvies te kunnen krijgen van een stylist. Maar ik heb geen idee of die adviezen goed zijn en of je niet erg onder druk wordt gezet om meteen van alles te kopen.
Als je het geen stomme winkel vindt, zou je daar eens naartoe kunnen gaan. In je eentje en zonder portemonnee. Gewoon eens op je gemak van alles passen, je laten adviseren door een verkoopster, en vooral bedenken dat je niet verplicht bent om iets te kopen. Dan krijg je een beetje een indruk van wat je wel en niet staat. Laat het een paar dagen bezinken en dan kan je later altijd nog eens terug gaan om nog meer te passen of misschien toch iets te kopen - daar of ergens anders.
Bij H&M schijn je trouwens op afspraak ook gratis kledingadvies te kunnen krijgen van een stylist. Maar ik heb geen idee of die adviezen goed zijn en of je niet erg onder druk wordt gezet om meteen van alles te kopen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 12 juni 2014 om 21:22
Meid, je bent lekker lang dus als je je goed kleed dan valt die maat 44 best mee en ben je gewoon een lekker wijf met curves.
Doe een push up beha aan en ga op zoek naar een mooie jurk. Zoek wel een kwaliteitje hoger dan bonprix alsjeblieft. Binnenkort is het weer uitverkoop en de moeite waard om de Bijenkorf in te gaan. Didi heeft ook vaak goede tuniekjes en/of jurkjes en Promiss heeft ook mooie jurkjes dit seizoen.
Paar goede hakken erbij (oefenen als je er nog niet op kunt lopen) van mooie kwaliteit, en je kunt je weer helemaal goed voelen.
Doe een push up beha aan en ga op zoek naar een mooie jurk. Zoek wel een kwaliteitje hoger dan bonprix alsjeblieft. Binnenkort is het weer uitverkoop en de moeite waard om de Bijenkorf in te gaan. Didi heeft ook vaak goede tuniekjes en/of jurkjes en Promiss heeft ook mooie jurkjes dit seizoen.
Paar goede hakken erbij (oefenen als je er nog niet op kunt lopen) van mooie kwaliteit, en je kunt je weer helemaal goed voelen.
donderdag 12 juni 2014 om 21:22
Bonprix, Miss Etam, M&S. Ik vind het ouwe tuttenkleding en niet mooi en stijlvol.
Ik zou als ik jou was bij de H&M goedkope kleding kopen, gaan afvallen en pas geld aan kleding uitgeven als je weer op een gewicht bent waarmee je tevreden bent.
Is een lange rok met daarop een strak hemdje met een leren jasje of ander soort jasje erover iets?
Ik zou als ik jou was bij de H&M goedkope kleding kopen, gaan afvallen en pas geld aan kleding uitgeven als je weer op een gewicht bent waarmee je tevreden bent.
Is een lange rok met daarop een strak hemdje met een leren jasje of ander soort jasje erover iets?
donderdag 12 juni 2014 om 21:23
donderdag 12 juni 2014 om 21:23
www.cecil.nl
www.soliver.nl
Zitten leuke dingen tussen, Cecil kan hele leuke collectie's hebben, maar ook soms de plank volledig mis slaan.
Ik zou zeggen kijk eens rond op je gemak.
www.soliver.nl
Zitten leuke dingen tussen, Cecil kan hele leuke collectie's hebben, maar ook soms de plank volledig mis slaan.
Ik zou zeggen kijk eens rond op je gemak.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 12 juni 2014 om 21:26
donderdag 12 juni 2014 om 21:26
Ik zou sowieso een super puch up bh kopen, lange zwarte legging (leuk met een slipper) en een zwart strak tuniek. Dan heb je in ieder geval een beetje een basis. Kan je er verschillende leuke blouses, jasjes en truitjes op aan. Ik zie stevige meiden heel vaak met die combinatie en dat staat altijd goed vind ik.
donderdag 12 juni 2014 om 21:27
als je een budget van 750 euro hebt, kom je best een eind (en delen er van kan je ook gebruiken in winter en herfst). Ik zou twee of drie echt goede rokken kopen die goed zijn te combineren, een paar leuke wikkeljurken met brede band zo dat je taille maakt en met v-hals waar door je wat borst creëert, niet geheel mouw loos maar een heel klein mouwtje (staat mooier bij wat vollere armen) en wat langere mouw (driekwart) voor als het minder warm is. Een kaars rechte broek met hoge taille of als dat niet lekker zit een brede stoffen 'riem' om weer taille te maken, paar bloesjes die lekker combineren, met bloemen er op of zo of juist effen. Twee paar echt mooie schoenen, met hoge hak en met minder hoge hak. Hoe langer je lijkt hoe slanker je lijkt.
donderdag 12 juni 2014 om 21:30
O en een jackje dat net op de taille valt is ook heel mooi bij jouw figuur en kan je nette outfit lekker stoer maken. Geen lange jasjes! Een leuke zomer trench coat met riem die je lekker aan snoert in je taille is ook mooi.
ik zie heel vaak volle meiden zich super leuk kleden en er fantastisch uit zien. Met glanzend haar en lekker felle lipstick zie je er ook stralend uit.
ik zie heel vaak volle meiden zich super leuk kleden en er fantastisch uit zien. Met glanzend haar en lekker felle lipstick zie je er ook stralend uit.
donderdag 12 juni 2014 om 21:31
quote:roosje1976 schreef op 12 juni 2014 @ 21:26:
Ik zou sowieso een super puch up bh kopen, lange zwarte legging (leuk met een slipper) en een zwart strak tuniek. Dan heb je in ieder geval een beetje een basis. Kan je er verschillende leuke blouses, jasjes en truitjes op aan. Ik zie stevige meiden heel vaak met die combinatie en dat staat altijd goed vind ik.
Heb je lange slanke benen? Dan vind ik dit wat Roosje beschrijft inderdaad vaak leuk staan. Wat strakkere donkere basis (hoeft neit altijd zwart te zijn, zwart staat niet iedereen) en dan combineren met wijdere jasjes of truitjes, lange vesten, blouses etc.
Zoiets kan bijvoorbeeld ook mooi zijn, als je een beetje mooie hals en schouders hebt, dan trekt het de blik daarnaartoe.
Heb je lange slanke benen? Dan vind ik dit wat Roosje beschrijft inderdaad vaak leuk staan. Wat strakkere donkere basis (hoeft neit altijd zwart te zijn, zwart staat niet iedereen) en dan combineren met wijdere jasjes of truitjes, lange vesten, blouses etc.
Zoiets kan bijvoorbeeld ook mooi zijn, als je een beetje mooie hals en schouders hebt, dan trekt het de blik daarnaartoe.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 12 juni 2014 om 21:33
Ik zou trouwens niet in 1 klap honderden euro's uitgeven. Probeer eerst maar eens wat dingen uit. Zodat je in het dagelijks gebruik merkt wat je lekker zit en wat ook buiten de winkel leuk staat. Dan kun je langzaam je stijl uitbreiden.