Hoofdpijn
donderdag 12 juni 2014 om 22:39
Ik heb sinds anderhalf jaar heel vaak last van hoofdpijn en ook veel last van mijn armen en benen. Ik krijg bijvoorbeeld een soort steken in mijn armen/benen en soms moet ik ook echt stoppen met wat ik doe omdat ik ze dan gewoon niet kan bewegen. Ik heb sowieso elke dag hoofdpijn en de duur en tijdstip is elke dag anders (zelfde geld voor pijn in armen en benen). Ook maken mijn activiteiten niet uit.
Ik ben bij de dokter geweest en die heeft me doorgestuurd naar de fysio. De fysio heeft mijn rug recht gezet en heeft een halfjaar oefeningen gedaan. Ongeveer een maand geleden werd mij daar verteld dat zij mij niet verder konden helpen dus het had geen zin om nog terug te komen.
Ik heb ook een mri scan gedaan in het ziekenhuis maar daar kwam niets uit. De huisarts heeft ook meteen aangeraden om een oogtest te laten doen ivm de hoofdpijn maar mijn ogen waren nog helemaal goed.
Ik weet niet wat ik hier verder aan kan doen, heeft iemand misschien tips?
Ik ben bij de dokter geweest en die heeft me doorgestuurd naar de fysio. De fysio heeft mijn rug recht gezet en heeft een halfjaar oefeningen gedaan. Ongeveer een maand geleden werd mij daar verteld dat zij mij niet verder konden helpen dus het had geen zin om nog terug te komen.
Ik heb ook een mri scan gedaan in het ziekenhuis maar daar kwam niets uit. De huisarts heeft ook meteen aangeraden om een oogtest te laten doen ivm de hoofdpijn maar mijn ogen waren nog helemaal goed.
Ik weet niet wat ik hier verder aan kan doen, heeft iemand misschien tips?
donderdag 12 juni 2014 om 22:45
Stress, zorgen, angsten? Loopt de rest van je leven wel lekker op rolletjes op die fysieke klachten na?
Reden waarom ik het vraag, is dat ik zelf met iedere klacht naar de huisarts/ziekenhuis ging en er kwam nooit iets uit. Achteraf bleken het psychosomatische klachten te zijn (spanningen die zich via het lichaam uiten).
Reden waarom ik het vraag, is dat ik zelf met iedere klacht naar de huisarts/ziekenhuis ging en er kwam nooit iets uit. Achteraf bleken het psychosomatische klachten te zijn (spanningen die zich via het lichaam uiten).