cadeau-idee, papa word 65
zaterdag 14 juni 2014 om 11:33
Hallo,
Ik ben op zoek naar een cadeau-idee, mijn vader word volgende maand 65. Mijn moeder is eerder dit jaar 65 geworden, voor haar hebben wij een nieuw horloge gekocht (we wisten dat ze die 1 wilde en wilde een blijvend cadeau, erg geslaagd). Voor papa zoek ik nu dus ook iets in diezelfde richting....maar vind het moeilijker, sterker nog, ik weet helemaal niks. Jullie enig idee?
Ik ben op zoek naar een cadeau-idee, mijn vader word volgende maand 65. Mijn moeder is eerder dit jaar 65 geworden, voor haar hebben wij een nieuw horloge gekocht (we wisten dat ze die 1 wilde en wilde een blijvend cadeau, erg geslaagd). Voor papa zoek ik nu dus ook iets in diezelfde richting....maar vind het moeilijker, sterker nog, ik weet helemaal niks. Jullie enig idee?
zaterdag 14 juni 2014 om 12:06
zaterdag 14 juni 2014 om 12:13
Als ik nu een kado zou moeten verzinnen voor mijn vaders verjaardag (hij is er al 9 jaar niet meer) dan zou ik een herinnering kado geven. Hiermee bedoel ik iets leuks met het hele gezin waaraan je later terugdenkt met "weet je nog, op papa's verjaardag........." Dat zou ik doen
En een heeeeele grote taart
En een heeeeele grote taart
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zaterdag 14 juni 2014 om 12:19
Wij, broer en ik, hebben aan iedereen in zijn omgeving gevraagd een column te schrijven. Mocht gaan over waarom het leven zonder hem kleurlozer zou zijn geweest, een anekdote, een nooit uit de weg geruimd akkefietje, alles mocht dus. Wij hebben ook een mooi verhaal geschreven. Daarbij hebben we een fotoreportage gemaakt langs plaatsen met herinneringen en oude foto's van vroeger ingescand. Dat alles hebben we laten bundelen tot een magazine. Zo heeft hij nu zijn eigen glossy met allemaal verhalen van al zijn lieven vrienden, familie en collega's. Je kan ook, als je minder tijd hebt een leuke foto collage maken met foto's van vroeger en nu. Of inderdaad een dagje uit naar iets waar jullie vroeger ook zoveel plezier aan beleefden. Succes!
zaterdag 14 juni 2014 om 13:43
zaterdag 14 juni 2014 om 21:08
quote:funnymiss schreef op 14 juni 2014 @ 12:17:
@barrelroll, hij is inderdaad een handige harrie, zowel in huis als in de tuin. Met als enige nadeel, hij heeft werkelijk alle soorten gereedschap e.d. die je kunt bedenken :S.Een bouwpakket van iets?
@barrelroll, hij is inderdaad een handige harrie, zowel in huis als in de tuin. Met als enige nadeel, hij heeft werkelijk alle soorten gereedschap e.d. die je kunt bedenken :S.Een bouwpakket van iets?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...