ik weet het niet meer

14-06-2014 11:16 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben iemand die niet tegen stress kan met namen geschreeuw dit is mijn leven

ik heb een vraag mijn thuis situatie is als volgt mijn zus die nu 40 is is 6 jaar geleden terug gekomen vanwegen een scheiding haar zoon is nu 6 en slaapt met het kind in de zolder 6jaar lang moet ik geschreeuw en gescheld aanhoren tegen het kind en mijn ouders zeggen hier niks van met name mijn vader ik heb al 3 keer ruzie gemaakt met mijn ouders en zus maar ruzie bedoel ik mee echte ruzie he wij zijn geen nederlanders enigste wat zij wilt is vrijheid en dat houd in buiten hoertje spelen met vriendinnen uitgaan disco afspreken met mannen etc etc terwijl zij een kind heeft van 6 waar wij voor moeten zorgen ja mijn moeder en ik zorgen voor dat kind men moeder is 60+ en heeft suikerziektje daarbij zijn wij ook zogenaamd moslims mijn vader wilt zijn dochter niet aanspreken op haar gedrag ze loopt half naakt in huis doet wat ze wilt komt thuis wanneer ze wilt ik snap het niet de huur is omhooggegaan bij ons word die boos op mij terwijl ik niet eens werk maar opschool zit ik heb meerdere malen ruzie gemaakt met mijn vader dat hij de situatie moet aanpakken ik heb zelf tegen hem gezegd dat hij een bangerik is joun kinderen spelen politieke spelletjes met jou wat zegt meneer nee dat is niet waar 1jaar geleden had hij tegen ons gezegd dat we moesten stoppen met elkedag douchen ik heb ook nog een broertje die alles mag doen wat hij wilt gister zij ik tegen hem en heeft er iemand geluisterd naar jou niks iedereen gaat gewoon door met elkedag douchen ik heb tegen men vader gezegd ze nemen je niet serieus omdat jij het ook niet bent kind van men zus word al 6 jaar lang mishandeld in de vorm van mentaal schelden schreeuwen extreem hard etc etc ik heb gedreigd als zij deze maand het huis niet uitgaat dat ik dan contact ga nemen met jeugdzorg want kijk een normaal mensen zou dit niet accepeteren en all helemaal niet iemand van 40 jaar ?? en zogenaamd wij zij toch moslims maar je dochter doet wat ze wilt in jou huis buiteshuis etc dat is toch gek ??? ik snap het niet meer waarom mijn vader haar niet durft aan te pakken soms gaat men zus ook naar het huis van men oudste zus en begint ze daar ook te schreeuwen schoonbroer weet hier ook geen raad mee hij is ook gestresst zij wint doormiddel van schreeuwen ik ben de enigste die met haar contra gaat ik ben niet bang voor geschreeuw blijkbaar men ouders wel hier kijk het is 10:22 zaterdag 14 juni ik hoor dat het kind huild en zij zit te schreeuwen normaal of niet wat gaat een normaal mens doen als hij opstaat wassen kleren aan ontbijten wat doet mevr schreeuwen tegen kind ga naar onder zodat zij lekker kan facebooken in haar bed met mannen makes sense of niet ??????? graag advies ik weet het niet meer

waarmij het om gaat is het welzijn van het kind is het normaal om je kind meetesleuren naar de disco cafes etc en pas om 3 uur snachts thuis te komen kind slaap in de auto word naar boven getild staat smorgens pas laat op met geschreeuw en ouders zeggen hier niks van ????

de vader van mijn neefje heeft een eigen huis het kind heeft in dat huis een eigenkamer waar die kan spelen en tekenen en gewoon kind kan zijn maar mevr wilt dit niet ze wilt buiten hoertje spelen dus wat ga je krijgen als dit zo door gaat dat kind word later crimineel het gaat ontsporen waarom omdat moeder heeft het kind geleerd dat het normaal is om laat thuis te komen schreeuwen schelden roken etc en wat niet en dan zegt de NL samenleving kijk marokanen zijn allemaal crimineel /

6/13/2014 heb ik ruzie met men vader gemaakt omdit men moeder was er ook bij

zijn andwoord was als je zus thuis komt dan gaan we met zijn alle praten en vandaag is het 14juni is er wat van gekomen niks ??? maar waarom noemen mensen zig zelf dan moslims en zogenaamd bidden etc etc dus het is fake en moslim of geen molsim een normaal iemand zou dit niet accepteren van zijn kinderen ik weet het echt niet meer het is net of mensen zombie zijn geworden
Je brengt het erg dramatisch hoor. Je moeder gaat niet dood als jij uit huis gaat. Hoelang wil je nog bij je moeder blijven wonen? Wat nu als ze 85 wordt? Dat zou nog 25 jaar zijn. Dan ben jij bijna 50! Dat is toch niet gezond?

Je kan iemand ook helpen door diegene onderdak te bieden in je woning. Als je iemand ziet die in elkaar geslagen wordt, dan kun je ook helpen door die persoon op te pakken en mee te nemen in je eigen huis en te verzorgen, tot het goed gaat met die persoon. Je hoeft niet over die persoon heen te gaan liggen op straat om zelf in elkaar geschopt te worden. Er zijn slimmere manieren om iemand te helpen, zonder zelf schade te ondervinden.
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 16:05:

[...]

klopt heb je helemaal gelijk in maar als normaal praten niet helpt wat is stap 2 en zij is al bij stap2 schelden schreeuwen etc dan ga ik ook schelden

Waarom verlaag je je tot haar niveau? Waarom zeg je niet: mam, als je er genoeg van hebt, kom dan maar naar mijn kamer. En dan draai je je om en loop je weg. Dan kan je moeder meelopen. Dan scheldt alleen je zus nog, maar in je eentje heeft dat geen zin en dan stopt zij ook.

Waarom geef jij niet het goede voorbeeld en stopt met schreeuwen en schelden?
Met alle respect maar jouw moeder gaat hier echt niet dood aan. En suikerziekte is kut maar ook weer niet zo enorm levensbedreigend.

Je zit alleen maar te oordelen over je zus en haar vriendinnen. Dat zijn jouw zaken niet. Waar bemoei jij je mee, snotneus?

Ik snap wel dat je niet tegen geschreeuw kan. Dan moet je dus wegwezen. Ga op jezelf!!
nee maar ik heb ook gister tegen men ouders gezegd dat ik niet meer ga boeien met anders mans leven of ruzie of wat dan ook intreseerd me niet meer ik heb men best gedaan 6 jaar lang omgewoon echt goed te zijn met iedereen maar ze willen blijven spelen ja dan laat maar dan als mijn ouders graag bespeelt willen worden moeten ze zelf weten ik ben er klaar mee en dat met kleren etc komt door men vader want hij zegt altijd tegen men moeder je dochters lopen er bij als hoeren hij durft hun zelf niet aantespreken maar goed het zij zo als mensen fake willen doen maakt me niks meer uit ik heb mijn best gedaan ik wil alleen maar goed voor iedereen
Je had toch geen werk en ging naar school? Waar komt dan al dat geld vandaan? En je staat al 6 jaar s'nachts op om haar kind melk te geven en luiers te verschonen?
quote:Doreia schreef op 14 juni 2014 @ 16:08:

[...]

Waarom verlaag je je tot haar niveau? Waarom zeg je niet: mam, als je er genoeg van hebt, kom dan maar naar mijn kamer. En dan draai je je om en loop je weg. Dan kan je moeder meelopen. Dan scheldt alleen je zus nog, maar in je eentje heeft dat geen zin en dan stopt zij ook.

Waarom geef jij niet het goede voorbeeld en stopt met schreeuwen en schelden?dat heb ik vaak gedaan en ook tegen men meoder gezegd kom we gaan naar buiten wandelen etc ef weg van de onzin maar dat is geen oplossing mevr moet gewoon ophouden met schreeuwen welk mensen gaat schreeuwen tegen zijn eigen moeder ?
quote:victoria666 schreef op 14 juni 2014 @ 16:11:

Met alle respect maar jouw moeder gaat hier echt niet dood aan. En suikerziekte is kut maar ook weer niet zo enorm levensbedreigend.

Je zit alleen maar te oordelen over je zus en haar vriendinnen. Dat zijn jouw zaken niet. Waar bemoei jij je mee, snotneus?

Ik snap wel dat je niet tegen geschreeuw kan. Dan moet je dus wegwezen. Ga op jezelf!!ey luister ten eerst noem mij geen snotneus ik behandel jou ook met respect ik ken jou niet jij mij niet ik zit over niemand te oordelen ik vertel een situatie niet schelden aub
hier kijk men ouders zitten onder met schoonfamilie ze is in de zolder en zit te schreeuwen tegen kind echt hard wat moet ik doen ?
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 16:13:

[...]

dat heb ik vaak gedaan en ook tegen men meoder gezegd kom we gaan naar buiten wandelen etc ef weg van de onzin maar dat is geen oplossing mevr moet gewoon ophouden met schreeuwen welk mensen gaat schreeuwen tegen zijn eigen moeder ?

Mensen die vreselijk in de knoop zitten met zichzelf en dan ook nog beoordeeld worden op hun manier van overleven, hun opvoeding, hun kledingstijl, hun aantal keer douchen, dat soort mensen uiten zich soms door te gaan schreeuwen.

Je zus is niet de makkelijkste, maar dan ben jij ook niet. En je broer ook niet, die heeft al 4 maanden in de bak gezeten. Jij schreeuwt tegen je zus. Welke mensen schreeuwen tegen hun eigen zus?

Wees de wijste gewoon en ga uit huis.
quote:feeks schreef op 14 juni 2014 @ 16:13:

Je had toch geen werk en ging naar school? Waar komt dan al dat geld vandaan? En je staat al 6 jaar s'nachts op om haar kind melk te geven en luiers te verschonen?ja niet 6 jaar lang dat kind is nu 6 en ben pas klaar met men studie ik werk vanuit huis
Wat schreeuwt ze dan tegen haar zoon? Wat zegt ze?
quote:Doreia schreef op 14 juni 2014 @ 16:18:

Wat schreeuwt ze dan tegen haar zoon? Wat zegt ze?

younes nu naar boven kut jong je vader is aan de telefoon

heel hard men ouders zitten in de woonkamer met schoonbroek

niemand zegt er wat van ??? dit is echt totaal niet logish meer mensen
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 16:15:

hier kijk men ouders zitten onder met schoonfamilie ze is in de zolder en zit te schreeuwen tegen kind echt hard wat moet ik doen ?

Voor de duizendste keer, neem contact op met AMK en BJZ

(Overigens vind ik zonder leestekens schrijven wel degelijk een onbeschoft en respectloos iets)
en van dat douchen zij mijn vader niet ik hij zij tegens ons dat we opmoesten houden met elkedag douchen hij was echt boos die dag hij zij dat hij het niet meer kon betalen ik heb geluisterd naar hem waarom omdat het mijn vader is en ik neem het sireus als hij iets van mij wilt of vraagt en zus en broertje laat hij er gewoon mee weg gaan ze gaan gewoon door wat hij eigenlijk wil zeggen is dochter er uit maar hij durft dat niet tegen haar te zeggen geloof me nou maar mensen jullie kennen mijn zus niet
ik geef haar een kans deze maand gaat er niks veranderen neem ik contact met ze op klaar

ik ga niet meer toekijken hoe mensen hun kind uitschelden voor kut jong en varken en rot kind was je maar dood en ik ga je vermoorden en wat niet normaal of niet nee nee nee kan niet mensen spelen spelletjes met hun ziel dit is precies waarom erzoveel problemen zijn in de wereld iedereen doet maar wat niemand geeft meer omelkaar
Waarom nog een maand wachten als je toch al weet dat ze niet gaat veranderen?
quote:annelaure schreef op 14 juni 2014 @ 16:29:

Waarom nog een maand wachten als je toch al weet dat ze niet gaat veranderen?

omdat ik haar een kans wil geven om te veranderen

ik heb met haar een keer in de auto prive niemand was er bij alleen ik en zij gepraat van waaarom ben je zo en altijd schreeuwen ze zij keihard moet ik zelf weten wat ik doe zo ben ik en toen wist ik oke klaar deze vrouw is echt klaar er bestaat geen 1 man opdeze planeet die met zoon vrouw kan leven die man bestaat niet ze had haar zoon in de buik en gaat gewoon door met schreeuwen dat is 1 van de redenen dat haar ex man weg is gegaan bij haar
Er is al 6 jaar niets verandert. Waarom nog ene hele maand wachten dan?
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 16:32:

[...]

ik heb met haar een keer in de auto prive niemand was er bij alleen ik en zij gepraat van waaarom ben je zo en altijd schreeuwen ze zij keihard moet ik zelf weten wat ik doe zo ben ik en toen wist ik oke klaar deze vrouw is echt klaar er bestaat geen 1 man opdeze planeet die met zoon vrouw kan leven die man bestaat niet ze had haar zoon in de buik en gaat gewoon door met schreeuwen dat is 1 van de redenen dat haar ex man weg is gegaan bij haarJe vroeg het haar, maar dat deed je zodat je haar weer kon veroordelen. Denk je nu echt dat je zus je niet door heeft? Dat je niet alles wat zij in vertrouwen tegen jou zou zeggen, direct aan je vader zou doorgeven met het bevel hiertegen op te treden? Ze kent jou al heel veel langer dan vandaag.
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 16:32:

[...]

ik heb met haar een keer in de auto prive niemand was er bij alleen ik en zij gepraat van waaarom ben je zo en altijd schreeuwen ze zij keihard moet ik zelf weten wat ik doe zo ben ik en toen wist ik oke klaar deze vrouw is echt klaar er bestaat geen 1 man opdeze planeet die met zoon vrouw kan leven die man bestaat niet ze had haar zoon in de buik en gaat gewoon door met schreeuwen dat is 1 van de redenen dat haar ex man weg is gegaan bij haar

Nou, meld dan bij haar dat ze 1 maand de tijd heeft om drastisch te veranderen en dat je daarna instanties gaat inschakelen. Haar de tijd geven om te veranderen zonder te zeggen wat je van plan bent is natuurlijk niet eerlijk.

En ga op zoek naar een eigen woning, desnoods een met genoeg ruimte voor je ouders. Mochten ze dan ooit tot de conclusie komen dat het ze te veel wordt dan kun je ze in huis nemen. Dan hebben ze in ieder geval de optie.
quote:Doreia schreef op 14 juni 2014 @ 16:32:

Er is al 6 jaar niets verandert. Waarom nog ene hele maand wachten dan?omdat ik probeel altijd positieve in te zien ik ben geen ruzie maker of wat dan oook ik weet het ook niet meer
quote:Doreia schreef op 14 juni 2014 @ 16:34:

[...]

Je vroeg het haar, maar dat deed je zodat je haar weer kon veroordelen. Denk je nu echt dat je zus je niet door heeft? Dat je niet alles wat zij in vertrouwen tegen jou zou zeggen, direct aan je vader zou doorgeven met het bevel hiertegen op te treden? Ze kent jou al heel veel langer dan vandaag.

niet dingen verdraaien of woorden uit context etc aub

dit was ruim 5 jaar geleden we zaten samen in de auto
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 16:37:

[...]

omdat ik probeel altijd positieve in te zien ik ben geen ruzie maker of wat dan oook ik weet het ook niet meerDan zeg je tegen zus: ik ben bezorgd om het welzijn van mijn neefje. Wat kan ik doen om je te helpen, zodat je niet meer tegen hem hoeft te schreeuwen en te schelden?
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 16:39:

[...]

niet dingen verdraaien of woorden uit context etc aub

dit was ruim 5 jaar geleden we zaten samen in de autoIk denk niet dat ik er ver naast zit hoor.
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 16:16:

[...]

ja niet 6 jaar lang dat kind is nu 6 en ben pas klaar met men studie ik werk vanuit huis

Wat voor studie heb je gedaan?

Kan je niet gaan sparen om op jezelf te gaan wonen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven