Dronken plassen
zondag 15 juni 2014 om 10:02
Afgelopen nacht kwamen mijn vriend en ik aardig dronken bij mij thuis.. Paar uur nadat ik al in slaap gevallen was hoorde ik mijn vriend uit bed stappen. Hij ging voor mn opmaak tafel staan en ik hoorde een kletterend geluid.. Ik roepen: wat ben je aan het doen? (Tot 4 x toe) en hij heel kalm terug: rustig aan ben aan t plassen.
Daarna verdween die de badkamer in en in eerste instantie dacht ik dat t een grap was.. Maar nee hoor, heel mn bureautje onder de zeik.. Kon alles weggooien!
Ik boos de badkamer in, stond die heel gerust in het bad verder te pissen!! Naast het toilet!!!
Nadat ik hem een goede klap voor zn kop heb gegeven zei die er niks vanaf te weten... Heeft iemand hier ervaring mee? Vind het maar vreemd en smerig! Hoe gebeurd dit niet nog maals??
Daarna verdween die de badkamer in en in eerste instantie dacht ik dat t een grap was.. Maar nee hoor, heel mn bureautje onder de zeik.. Kon alles weggooien!
Ik boos de badkamer in, stond die heel gerust in het bad verder te pissen!! Naast het toilet!!!
Nadat ik hem een goede klap voor zn kop heb gegeven zei die er niks vanaf te weten... Heeft iemand hier ervaring mee? Vind het maar vreemd en smerig! Hoe gebeurd dit niet nog maals??
zondag 15 juni 2014 om 10:44
Sja niet lekker nee maar dit komt echt alleen door de drank en dan kan je (rare) dingen gaan doen dus wat wil je er tegen doen?
Ik weet dat mijn broer ook wel eens in de hoek van de kamer heeft lopen zeiken toen hij stomdronken was. Hij gaat ook slaapwandelen als hij te veel op heeft. Doe je volgens mij niets tegen (behalve niet meer zuipen).
Ik weet dat mijn broer ook wel eens in de hoek van de kamer heeft lopen zeiken toen hij stomdronken was. Hij gaat ook slaapwandelen als hij te veel op heeft. Doe je volgens mij niets tegen (behalve niet meer zuipen).
zondag 15 juni 2014 om 10:47
zondag 15 juni 2014 om 11:26
zondag 15 juni 2014 om 12:08
zondag 15 juni 2014 om 12:12
Dronkenschap is vragen om (mogelijke) problemen. Dronken thuis komen en bijv. nog zin hebben in een vette hap en dan op onverantwoorde wijze even met de frituurpan aan de gang gaan. Spontaan overgeven over het bankstel. Van de trap vallen. En dus ook je zinnen in zoverre niet meer bij elkaar hebben, dat je ergens anders dan op het toilet je behoefte doet. Gewoon wat minder drinken dus, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 15 juni 2014 om 12:28
Ik vind het ook vies, ja, maar ach... Als ik dit zo lees is dit de eerste keer. Is de drank misschien slecht gevallen of zo? Ik zou er geloof niet zo'n halszaak van maken. Ja, hij kan uiteraard zelf de boel opruimen. En ik denk dat hij zelf wel zo slim is om de volgende keer wat beter op te passen met alcohol. Maar ik vind sommige reacties wel wat overdreven, hoor. Ik drink zelf niet veel, maar het valt soms niet even goed. En als het heel erg gezellig is, drink ik ook wel eens iets meer als anders. Heb nog nooit in een hoekje van de kamer zitten plassen, hoor.
Maar zoiets kan een keer gebeuren, toch?
Maar zoiets kan een keer gebeuren, toch?
zondag 15 juni 2014 om 12:49
quote:Tommy_Gun schreef op 15 juni 2014 @ 12:37:
Maar dat zij hem slaat vinden we allemaal bon ton..
Heeft ze hem geslagen?
Ik was met de make-up in de pis bezig.
Maar dat zij hem slaat vinden we allemaal bon ton..
Heeft ze hem geslagen?
Ik was met de make-up in de pis bezig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 15 juni 2014 om 12:51
Oh ja, zo.
De klap voor de kop las ik figuurlijk omdat hij wederom in het bad piste.
@TO: Je bent een bokser en jouw vriend is nu een blauw oog rijker?
De klap voor de kop las ik figuurlijk omdat hij wederom in het bad piste.
@TO: Je bent een bokser en jouw vriend is nu een blauw oog rijker?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 15 juni 2014 om 12:59
Op: nadat ik hem een oede klap voor zijn kop had gegeven...
Ik heb dit verigens 2x gedaan, ergens anders dan op de wc plassen in mijn slaap. Maar dat had niets met alcohol te maken, ik heb heel erg geslaapwandeld toen ik kind was. En in mijn slaapwandelen deed ik rare dingen, zoals denken dat ik naar de wc ging zonder op de wc te zitten. Ik werd allebei die keren wakker ervan, en heb er vreselijk om gehuild omdat ik het zo genant en verwarrend vond.
Maar goed, dit zal wel niets met slaapwandelen en alles met te veel drinken te maken hebben.
Ik heb dit verigens 2x gedaan, ergens anders dan op de wc plassen in mijn slaap. Maar dat had niets met alcohol te maken, ik heb heel erg geslaapwandeld toen ik kind was. En in mijn slaapwandelen deed ik rare dingen, zoals denken dat ik naar de wc ging zonder op de wc te zitten. Ik werd allebei die keren wakker ervan, en heb er vreselijk om gehuild omdat ik het zo genant en verwarrend vond.
Maar goed, dit zal wel niets met slaapwandelen en alles met te veel drinken te maken hebben.
Zeg maar Spijker.