Wasmachine op derde etage bezorgen
zondag 15 juni 2014 om 22:29
Ik wil binnenkort een nieuwe wasmachine, die ik wil laten bezorgen en installeren. Nu woon ik op de derde etage, met vrij smalle trappetjes (oud huis in binnenstad). In principe past er wel een wasmachine door (denk ik.. ), maar het is wel ff wurmen bij de bochten.
Bij Bol.com zag ik al dat ze maximaal tot de tweede etage bezorgen..
Weet iemand hoe streng ze daarin zijn?
Bij de voorwaarden van Wehkamp staat:
Grote huishoudelijke artikelen, tv’s en bankstellen pakken wij uit en zetten wij op een normaal bereikbare plek bij je thuis. Onder een normaal bereikbare plaats verstaat wehkamp.nl een plaats waar de artikelen zonder risico op beschadigingen van je eigendommen kunnen worden geplaatst. (houd rekening met trapleuningen e.d.)
Dus niks over een maximale etage oid. Maar ik weet ook niet of mijn appartement onder 'normaal bereikbaar' valt. Iemand ervaring hiermee?
Of weet iemand nog een andere winkel waar ze sowieso wel bezorgen tot derde etage?
Ik sjouw hem het liefste niet zelf naar boven namelijk
Bij Bol.com zag ik al dat ze maximaal tot de tweede etage bezorgen..
Weet iemand hoe streng ze daarin zijn?
Bij de voorwaarden van Wehkamp staat:
Grote huishoudelijke artikelen, tv’s en bankstellen pakken wij uit en zetten wij op een normaal bereikbare plek bij je thuis. Onder een normaal bereikbare plaats verstaat wehkamp.nl een plaats waar de artikelen zonder risico op beschadigingen van je eigendommen kunnen worden geplaatst. (houd rekening met trapleuningen e.d.)
Dus niks over een maximale etage oid. Maar ik weet ook niet of mijn appartement onder 'normaal bereikbaar' valt. Iemand ervaring hiermee?
Of weet iemand nog een andere winkel waar ze sowieso wel bezorgen tot derde etage?
Ik sjouw hem het liefste niet zelf naar boven namelijk
zondag 15 juni 2014 om 22:38
quote:LoiseauCoureur schreef op 15 juni 2014 @ 22:36:
[...]
Das in elk geval fijn
Maar als ze bij bol.com niet verder dan tweede etage mogen tillen, dan maakt het denk ik niet uit hoe zwaar ie is, toch?Dan til je met wat vrienden de laatste etage, of je stopt ze wat cash toe
[...]
Das in elk geval fijn
Maar als ze bij bol.com niet verder dan tweede etage mogen tillen, dan maakt het denk ik niet uit hoe zwaar ie is, toch?Dan til je met wat vrienden de laatste etage, of je stopt ze wat cash toe
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 15 juni 2014 om 22:51
quote:Nouschi schreef op 15 juni 2014 @ 22:31:
Wasmachines zijn niet zo zwaar meer hoor.
Dat ben ik niet met je eens, een Miele is echt wel heel zwaar en mijn Siemens vind ik ook echt zwaar
of jij bent heel sterk en ik totaal niet
Misschien kan je een lift huren en hem met de lift boven laten brengen?
Of je koopt de wasmachine en laat hem zelf daar ophalen en thuis bezorgen door zo'n speciaal bedrijf, dan kan je afspreken dat hij naar de derde verdieping moet.
Wasmachines zijn niet zo zwaar meer hoor.
Dat ben ik niet met je eens, een Miele is echt wel heel zwaar en mijn Siemens vind ik ook echt zwaar
of jij bent heel sterk en ik totaal niet
Misschien kan je een lift huren en hem met de lift boven laten brengen?
Of je koopt de wasmachine en laat hem zelf daar ophalen en thuis bezorgen door zo'n speciaal bedrijf, dan kan je afspreken dat hij naar de derde verdieping moet.
zondag 15 juni 2014 om 23:09
maandag 16 juni 2014 om 00:13
quote:isa__88 schreef op 16 juni 2014 @ 00:03:
Ik woon op 11 en wehkamp bracht hem gewoon naar de 11e etage en sloot hem zelfs nog aan voor meMaar dan heb je vast een lift!
Ik woon op 11 en wehkamp bracht hem gewoon naar de 11e etage en sloot hem zelfs nog aan voor meMaar dan heb je vast een lift!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
maandag 16 juni 2014 om 00:36
quote:flopjehansopje schreef op 15 juni 2014 @ 23:02:
Als je bij de Mediamarkt 15 euro extra betaalt zetten ze de wasmachine op de goede plek, sluiten ze hem aan en geven ze een korte uitleg. Ideaal!
oh, ben heel blij met dit topic. Moet ook een nieuwe en kon nergens vinden of Mediamarkt ze ook op de goede plek zet en aansluit. Super dat dit voor meerprijs van 15euro kan.
Las ergens op de site wel een klacht van een klant. Van hem hadden ze de oude machine niet meegenomen omdat deze niet ontkoppelt was en niet bij de deur klaar stond.
Weet nu even niet hoe en wat??
Ik kan m in ieder geval ook niet tillen en aansluiten ook niet (trekschakelaar) dus.........
Als je bij de Mediamarkt 15 euro extra betaalt zetten ze de wasmachine op de goede plek, sluiten ze hem aan en geven ze een korte uitleg. Ideaal!
oh, ben heel blij met dit topic. Moet ook een nieuwe en kon nergens vinden of Mediamarkt ze ook op de goede plek zet en aansluit. Super dat dit voor meerprijs van 15euro kan.
Las ergens op de site wel een klacht van een klant. Van hem hadden ze de oude machine niet meegenomen omdat deze niet ontkoppelt was en niet bij de deur klaar stond.
Weet nu even niet hoe en wat??
Ik kan m in ieder geval ook niet tillen en aansluiten ook niet (trekschakelaar) dus.........
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
maandag 16 juni 2014 om 01:37
Mijn wasmachine komt bij de mediamarkt vandaan en ik woon drie hoog (zonder lift). Er moest inderdaad een klein bedrag extra betaald worden maar dat was het absoluut waard. De wasmachine werd geïnstalleerd, aangesloten en aangezet. Toen de mannen weer weg gingen, namen ze ook nog al het verpakkingsmateriaal mee. Omdat ik geen wasmachine had, weet ik niet hoe het zit met je oude ... maar vraag dat gewoon even na.
maandag 16 juni 2014 om 17:20
Bij Neckermann bezorgden ze 5 jaar geleden nog wel mijn wasmachine naar 3 hoog zonder lift en namen de oude mee. Had bij het bestellen duidelijk aangegeven dat er geen lift was.
Anders even navragen bij de klantenservice van het bedrijf waar je het wil bestellen.
Anders even navragen bij de klantenservice van het bedrijf waar je het wil bestellen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
maandag 16 juni 2014 om 17:27
Ik woon al 22 jaar op drie hoog; wel brede betonnen trappen.
Al mijn witgoed komt van BCC (wasmachine, droger, ijskast) en deze werden allemaal naar boven gebracht, aangesloten en oude werden meegenomen.
Ik zou bij kopen eerst aangeven dat je op 3 hoog, zonder lift, woont en het is ook handig als je ff de breedte van je trap opmeet (doe ik ook altijd). Van te voren aangeven is geen miscommunicatie over de levering.
Al mijn witgoed komt van BCC (wasmachine, droger, ijskast) en deze werden allemaal naar boven gebracht, aangesloten en oude werden meegenomen.
Ik zou bij kopen eerst aangeven dat je op 3 hoog, zonder lift, woont en het is ook handig als je ff de breedte van je trap opmeet (doe ik ook altijd). Van te voren aangeven is geen miscommunicatie over de levering.
It's hip(ster) to be square!