verliefd op hoerenloper

16-06-2014 14:10 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 jaar werk ik als hoer, in amsterdam ben ik begonnen en elke keer ga ik weer terug naar de zelfde privehuis. Hier ben ik verliefd geworden op een hoerenloper, platonische. 1 maand terug ruzie op de kamer gehad, en nu? kan iemand mij tips geven, hij weet niet dat k hem leuk vind.
Ik zou me volledig op mijn werk storten als ik jou was.
quote:boerderijgeit028 schreef op 16 juni 2014 @ 14:13:

Dit topic heb je gisteren ook al geopend, waarom nog een keer een nieuwe?Zit er heel erg mee
Lieve schat je hebt zelf tegen hem gezegd dat hij niet meer moet komen, dus als hij zich hier aan houdt, neem dan je verlies en probeer hem te vergeten.
quote:wardijntje schreef op 15 juni 2014 @ 16:38:

Ik dacht dat de vakantie al afgelopen wasDat is een voorproefje van wat er over een paar weken komen gaat... dan is het zomervakantie. In dit opzicht 6 zware weken...
World of Warcraft: Legion
Vertel nou eerst dat "grapje" eens.
Pff, blijf je bezig?
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 juni 2014 @ 19:02:

Nou dacht ik dat ik toch best wist wat er in de wereld te koop is, maar van een platonische hoerenloper heb ik nog nooit gehoord.

Ik ook nooit. Ik kan dit niet goed plaatsen. Een klant die geen seks wil... hoewel... sommige klanten willen van een prostituee een luisterend oor, geen seks, maar betalen wel voor de geboekte tijd.

Als dit niet het geval is, snap ik er ook niks van.
World of Warcraft: Legion
Hou 't gewoon bij een topic, alsof dit nut heeft..
Misschien weet TO niet wat platonisch betekent.

TO, heb je Pretty Woman weleens gezien? Zó romantisch!
quote:StoraHuntur schreef op 16 juni 2014 @ 14:32:

Vertel nou eerst dat "grapje" eens.Dat hij een kleine heeft, dat ik er niks van voel hij heeft kleintje mij maakt het niet uit. Was niet serieus
quote:victoriasay schreef op 16 juni 2014 @ 14:51:

[...]

Dat hij een kleine heeft, dat ik er niks van voel hij heeft kleintje mij maakt het niet uit. Was niet serieusNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. DAT HEB JE NIET GEZEGD/
quote:boerderijgeit028 schreef op 16 juni 2014 @ 14:27:

Lieve schat je hebt zelf tegen hem gezegd dat hij niet meer moet komen, dus als hij zich hier aan houdt, neem dan je verlies en probeer hem te vergeten.2 jaar platonisch verliefd moeilijk te vergeten.
En? Ben je geslaagd voor je examens? Of moet je nog een herexamen doen?

Als ik hem was hoefde ik je ook niet meer te zien, hij is afgeknapt op je slechte gevoel voor humor, helaas pindakaas....
quote:ranny1989 schreef op 16 juni 2014 @ 14:53:

[...]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. DAT HEB JE NIET GEZEGD/ Maar is feit aziaaten hebben altijd kleintje. Hij had ooit tegen mij gezegt logisch dat het niet stijf word. Ik doe hem.na met grapjes
[quote]Anyco schreef op 16 juni 2014 @ 14:56:

En? Ben je geslaagd voor je examens? Of moet je nog een herexamen doen?

Als ik hem was hoefde ik je ook niet meer te zien, hij is afgeknapt op je slechte gevoel voor hu

Studie afgerond 2 jaar terug diploma in zak

Ja heb er heel erg spijt van kan er niks meer aan doen
Sjonge, je doet niet eens je best om geloofwaardig over te komen.
quote:MarieOhMarie schreef op 16 juni 2014 @ 15:24:

Sjonge, je doet niet eens je best om geloofwaardig over te komen.Ik mis Barbiee op dit soort momenten.
quote:victoriasay schreef op 16 juni 2014 @ 14:56:

[...]

Maar is feit aziaaten hebben altijd kleintje. Hij had ooit tegen mij gezegt logisch dat het niet stijf word. Ik doe hem.na met grapjes

Dat je nog klanten overhoudt

Misschien terug naar Noorwegen? daar wonen de groot geschapen Vikingen!
Een hoer noemt zichzelf 'nooit hoer' maar prostitué..
Trots!
quote:modepop- schreef op 16 juni 2014 @ 16:33:

Een hoer noemt zichzelf 'nooit hoer' maar prostitué..maar dan wel zonder streepje
Ok, ik was zo benieuwd naar wat een "platonische hoerenloper" nu is, dat ik me door 3 pagina's code taal heb heen geworsteld om er achter te komen. Helaas pindakaas. Zeer vermoeiend lezen dit topic en zonder resultaat :(
quote:lilalinda schreef op 16 juni 2014 @ 16:53:

[...]

maar dan wel zonder streepjeen een extra e
quote:boerderijgeit028 schreef op 16 juni 2014 @ 16:54:

[...]

en een extra e Nee hoor. Volgens mij (en mijn spellingstrontroller en google) is zowel prostitué als prostituee goed geschreven...
quote:Anyco schreef op 16 juni 2014 @ 17:07:

[...]

Nee hoor. Volgens mij (en mijn spellingstrontroller en google) is zowel prostitué als prostituee goed geschreven... http://nl.wikipedia.org/w ... n_de_Nederlandse_spelling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven