verliefd op hoerenloper
zondag 15 juni 2014 om 16:23
maandag 16 juni 2014 om 14:29
maandag 16 juni 2014 om 14:33
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 juni 2014 @ 19:02:
Nou dacht ik dat ik toch best wist wat er in de wereld te koop is, maar van een platonische hoerenloper heb ik nog nooit gehoord.
Ik ook nooit. Ik kan dit niet goed plaatsen. Een klant die geen seks wil... hoewel... sommige klanten willen van een prostituee een luisterend oor, geen seks, maar betalen wel voor de geboekte tijd.
Als dit niet het geval is, snap ik er ook niks van.
Nou dacht ik dat ik toch best wist wat er in de wereld te koop is, maar van een platonische hoerenloper heb ik nog nooit gehoord.
Ik ook nooit. Ik kan dit niet goed plaatsen. Een klant die geen seks wil... hoewel... sommige klanten willen van een prostituee een luisterend oor, geen seks, maar betalen wel voor de geboekte tijd.
Als dit niet het geval is, snap ik er ook niks van.
World of Warcraft: Legion
maandag 16 juni 2014 om 14:53
maandag 16 juni 2014 om 14:56
maandag 16 juni 2014 om 15:03
[quote]Anyco schreef op 16 juni 2014 @ 14:56:
En? Ben je geslaagd voor je examens? Of moet je nog een herexamen doen?
Als ik hem was hoefde ik je ook niet meer te zien, hij is afgeknapt op je slechte gevoel voor hu
Studie afgerond 2 jaar terug diploma in zak
Ja heb er heel erg spijt van kan er niks meer aan doen
En? Ben je geslaagd voor je examens? Of moet je nog een herexamen doen?
Als ik hem was hoefde ik je ook niet meer te zien, hij is afgeknapt op je slechte gevoel voor hu
Studie afgerond 2 jaar terug diploma in zak
Ja heb er heel erg spijt van kan er niks meer aan doen
maandag 16 juni 2014 om 15:49
maandag 16 juni 2014 om 18:57
quote:Anyco schreef op 16 juni 2014 @ 17:07:
[...]
Nee hoor. Volgens mij (en mijn spellingstrontroller en google) is zowel prostitué als prostituee goed geschreven... http://nl.wikipedia.org/w ... n_de_Nederlandse_spelling
[...]
Nee hoor. Volgens mij (en mijn spellingstrontroller en google) is zowel prostitué als prostituee goed geschreven... http://nl.wikipedia.org/w ... n_de_Nederlandse_spelling