verliefd op hoerenloper

16-06-2014 14:10 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 jaar werk ik als hoer, in amsterdam ben ik begonnen en elke keer ga ik weer terug naar de zelfde privehuis. Hier ben ik verliefd geworden op een hoerenloper, platonische. 1 maand terug ruzie op de kamer gehad, en nu? kan iemand mij tips geven, hij weet niet dat k hem leuk vind.
Gewoon zeggen hij wil vast wel een relatie met iemand die die neukt voor geld met heel veel mensen.
quote:kiki1987 schreef op 15 juni 2014 @ 16:26:

Gewoon zeggen hij wil vast wel een relatie met iemand die die neukt voor geld met heel veel mensen.

Hij neukt toch ook voor geld met mensen, wat is 't verschil dan?

Waarom hadden jullie ruzie?
Je bent verliefd op een klant waar je ruzie mee hebt gehad?
Een klant die geen seks met je heeft? Byzonder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:ranny1989 schreef op 15 juni 2014 @ 16:26:

[...]

Waarom hadden jullie ruzie?Dat zeg ik de perfecte relatie tussen 2 ( en veel meer mensen) die een normale relatie niet kunnen handelen.
quote:ranny1989 schreef op 15 juni 2014 @ 16:26:

[...]

Waarom hadden jullie ruzie?Ruzie om bepaalde grapjes van twee kanten. Hij neukt met iedereen akke hoeren van amsyetdam
Zo jammer dat er niet eens moeite wordt gedaan om een verhaal geloofwaardig te maken.

Toch zit er misschien een kern van waarheid in elk fantasieverhaal...
Ik dacht dat de vakantie al afgelopen was
In dit soort situaties gaat een relatie nooit werken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoezo tips? Je hebt zat ervaring met mannen, toch?
Gelukkig hoef je tijdens de seks niet te schrijven en praten...
Maakt niet uit met wie jullie voor geld neuken want de liefde gaat om.. vul maar in.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:wardijntje schreef op 15 juni 2014 @ 16:38:

Ik dacht dat de vakantie al afgelopen wasExamenklassen hebben al vakantie, zet je schrap.
quote:ranny1989 schreef op 15 juni 2014 @ 17:03:

[...]

Examenklassen hebben al vakantie, zet je schrap. Ik ga alvast bij het hek staan wat weer opengelaten is. Nier als hoer, maar als portier. Klus ik ook wat bij.
Platonisch als in hij loopt alleen langs?
quote:victoriasay schreef op zondag 15 juni 2014 16:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="http://mobiel.viva.nl/forum/list_messag ... #m16381929" class="messagelink">ranny1989 schreef op 15 juni 2014 @ 16:26</a>:</b>

[...]

Waarom hadden jullie ruzie?</div></blockquote>Ruzie om bepaalde grapjes van twee kanten. Hij neukt met iedereen akke hoeren van amsyetdam Maar niet met jou dus?
quote:victoria666 schreef op 15 juni 2014 @ 16:27:

Je bent verliefd op een klant waar je ruzie mee hebt gehad?Waar k nu al een maand niet meer zie, k zag hem altijd waar k werk. Nu komt hij nog steeds hier maar k zie hem niet meer
quote:Fame schreef op 15 juni 2014 @ 17:59:

[...]

Maar niet met jou dus?Een maand niet meer met mij
Dus hij kwam om te neuken, toen maakten jullie ruzie, en sindsdien ben je je klant kwijt.

Tsja.
Als je puntjes op de i wil zetten moet je de i wel gebruiken.
quote:Fame schreef op 15 juni 2014 @ 18:06:

Dus hij kwam om te neuken, toen maakten jullie ruzie, en sindsdien ben je je klant kwijt.

Tsja.Het is geen klant voor mij is het liefde maar durfde het niet te zeggen
Als het waar is wat je zegt. Stel dat.

Dan is het nog steeds niet handig, zoals op elke werkplek, om verliefd te worden op een klant. Zet hem uit je hoofd. Dit zal nooit gaan werken.

Zoek iemand naast je werk, die je kent bij je echte naam en weet wie je ouders zijn en waar je vandaan komt. Bescherm jezelf.
quote:Mopsie41 schreef op zondag 15 juni 2014 17:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ranny1989 in "hoerenloper"" class="messagelink">ranny1989 schreef op 15 juni 2014 @ 17:03</a>:</b>

[...]

Examenklassen hebben al vakantie, zet je schrap. </div></blockquote>Ik ga alvast bij het hek staan wat weer opengelaten is. Nier als hoer, maar als portier. Klus ik ook wat bij. Goed idee.
Verliefdheid gaat vanzelf weer over hoor.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven