verliefd op hoerenloper
zondag 15 juni 2014 om 16:23
zondag 15 juni 2014 om 17:59
quote:victoriasay schreef op zondag 15 juni 2014 16:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="http://mobiel.viva.nl/forum/list_messag ... #m16381929" class="messagelink">ranny1989 schreef op 15 juni 2014 @ 16:26</a>:</b>
[...]
Hij neukt toch ook voor geld met mensen, wat is 't verschil dan?
Waarom hadden jullie ruzie?</div></blockquote>Ruzie om bepaalde grapjes van twee kanten. Hij neukt met iedereen akke hoeren van amsyetdam Maar niet met jou dus?
[...]
Hij neukt toch ook voor geld met mensen, wat is 't verschil dan?
Waarom hadden jullie ruzie?</div></blockquote>Ruzie om bepaalde grapjes van twee kanten. Hij neukt met iedereen akke hoeren van amsyetdam Maar niet met jou dus?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 15 juni 2014 om 18:21
Als het waar is wat je zegt. Stel dat.
Dan is het nog steeds niet handig, zoals op elke werkplek, om verliefd te worden op een klant. Zet hem uit je hoofd. Dit zal nooit gaan werken.
Zoek iemand naast je werk, die je kent bij je echte naam en weet wie je ouders zijn en waar je vandaan komt. Bescherm jezelf.
Dan is het nog steeds niet handig, zoals op elke werkplek, om verliefd te worden op een klant. Zet hem uit je hoofd. Dit zal nooit gaan werken.
Zoek iemand naast je werk, die je kent bij je echte naam en weet wie je ouders zijn en waar je vandaan komt. Bescherm jezelf.
zondag 15 juni 2014 om 18:28
quote:Mopsie41 schreef op zondag 15 juni 2014 17:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ranny1989 in "hoerenloper"" class="messagelink">ranny1989 schreef op 15 juni 2014 @ 17:03</a>:</b>
[...]
Examenklassen hebben al vakantie, zet je schrap. </div></blockquote>Ik ga alvast bij het hek staan wat weer opengelaten is. Nier als hoer, maar als portier. Klus ik ook wat bij. Goed idee.
[...]
Examenklassen hebben al vakantie, zet je schrap. </div></blockquote>Ik ga alvast bij het hek staan wat weer opengelaten is. Nier als hoer, maar als portier. Klus ik ook wat bij. Goed idee.