Lijf & Lijn alle pijlers

5:2/vastendieet. iemand bezig of ervaring?

05-07-2013 13:53 3517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit dieet houdt in:

2 dagen id week 500kcal. De rest van de week normaal eten.

Is iemand hiermee bezig?
Geen fastfood hier van de bekende ketens. Soms maakt vriend zelf hamburgers. De broodjes denken we er dan bij en de rest is wel aanwezig maar hoeft niet;-)

Verder gaat het hier zo-zo. Lig de laatste dagen veel plat en sporten is dus ook prut. Eettechnisch gaat het prima totdat vriend 's avonds met de toastjes komt.

Mijn bloeddruk ligt altijd rond de 110-70. Vasten doet daar niks aan. Pols is wel rustiger geworden en dat komt vast omdat ik zo zen ben
maandag mijn vastendag overgeslagen, kwam niet uit, maar merk dat ik nu wel blijf hangen in de hang naar grazen na een weekend met veel en niet al te gezond eten. Morgen weer vasten dus.
en willen jullie nou wel eens ophouden over die hamburgers enzo? krijg er honger van.
Soepie>
Sorry, zal het niet meer doen

Gaat weer goede kant op hier. Zat vanochtend op 81.1. Ik denk dat ik re rekening mee moet houden dat ik enorm kan schommelen per dag. Ik ben wel twee dagen redelijk streng geweest door avond alleen groente en vlees te eten en dan ben ik bang dat als ik weer kh toevoeg het fout gaat. Dat vond ik het grote nadeel van south beach namelijk.

Vanochtend nog geen HIIT gedaan op de roeimachine maar wel een kwartiertje goed doorgeroeid. Als ik dat een dagje of twee tweemaal op een dag doe dan zijn die spieren weer even wakker gemaakt en ga ik de HIIT er op zetten.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Het gaat hier ook de goeie kant op, ik zei al tegen hub dat we dit weekend niet naar Parijs kunnen voor zijn verjaardag. Ik woog vanochtend na het sporten 63,5! Na het sporten hè, dus er lag zo'n beetje een halve liter zweet op de vloer= een halve kilo!
Het gaat hier ook de goeie kant op, ik zei al tegen hub dat we dit weekend niet naar Parijs kunnen voor zijn verjaardag. Ik woog vanochtend na het sporten 63,5! Na het sporten hè, dus er lag zo'n beetje een halve liter zweet op de vloer= een halve kilo!

ik had deze verzonnen, hij duurde alleen 45 min. beetje op verkeken, maar goed nog altijd korter dan een pumples!

[img]https://www.facebook.com/34061291936428 ... =1&theater[/img]
Goed bezig Ednalloy. Ik kreeg je link niet geopend trouwens.
Niet hmm, hoe kan ik dan een foto plakken....anders weet je niet of ik echt goed bezig ben...;-P
[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 8477_n.jpg[/img]

Test deze eens!
nee lukt ook niet

test 2 , ik haal ze wel we hoor...hahaha

ik heb een idee....

test 3: http://www.mijnalbum.nl/Foto-TZJDXAHF-D.jpg
Yep de laatste werkt, wat leuk! Maar wat zit de Forumsite te kloten zeg, ligt dat aan mijn internet of gaan ze down?
Leuk schema.

Mijn schema is vooral gymnastiek in de moestuin. Ik voel me op vastendagen eigenlijk lekkerder dan op gewone dagen, best grappig. Stan begint overtuigd te raken van het nut. Hij kwam gisteravond binnen en het eerste wat ie zei was dat hij het zo goed kon zien dat ik goed aan het afvallen ben in die jurk. Ik had mijn kokerjurk nog aan. Mijn buik begint echt weer normaal te worden, wel een heel fijn gevoel. Daar kan geen hamburger tegenop, zibraffe.

Ik heb nog geen idee wat ik straks ga koken. Ik hoop dat er veel peulen aanhangen als ik straks thuis kom. Ik heb zin in peulen en (ongewassen) kip met frieten uit de oven van zoete aardappel en wat kokosolie. Anders wordt het sla met paprika, komkommmer, avocado en tomaat. Ik heb gigantisch veel sla. Geen idee meer wat ik ermee moet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Slasoep! Ik ga slasoep maken. Geen idee of dat lekker is, maar daar komen we vanzelf achter.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hallo!

Ben hier al een tijd niet geweest. Leuk om weer om nieuwe gezichten te zien hier

Ik ben nog steeds 2x per week aan het vasten. Inmiddels 65kg, wil graag nog 2kg kwijt. Heb nu wel weer de motivatie om te vasten. Krijg ook complimenten van mensen, het is echt te zien dat ik wat kwijt ben. Sowieso ook in centimeters. Daarnaast ben ik sinds vorige week weer gaan sporten. Motivatie is vooral over en paar maanden de bruiloft. Maar ook daarna wil ik het vasten blijven doen.

Succes voor degenen die vasten vandaag
Hoi magnolia, ben je al lang bezig en hoe veel kilo is er vanaf? Voel je je over het algemeen ook beter met dit eetpatroon of merk je er verder weinig van?

Ik had de eerste paar dagen dat ik inderdaad heel helder en actief was 's avonds, dat effect is er wel een beetje vanaf. Vind ik niet zo erg want ik lag halve nachten wakker.

Verder voel ik me weleens wat minder goed net nadat ik heb gegeten, een beetje misselijk ben ik dan. En ochtends tussen opstaan en een uur of tien voel ik me nog steeds slapjes en hongerig. Mijn lichaam is nog niet ingesteld op dagelijks vasten,

Toen ik gisteren op YT keek naar HIIT roeimachine rainingen kwam ik terecht op interviews van Hugh Jackman die intermittant fasting deed om zich klaar te stomen voor zijn rol in Wolverine. Hij at 4000 calorien tussen 10.00 uur en 18.00 uur!!! Daarbij trainde hij (o.a. HIIT) als een gek om gespierd en buffed up te worden.
Oh ja, morgen weer bootcamp en ik wil de duizelingen voorkomen. Ik denk er over om toch een overnight oats ontbijtje te nemen.
Hé Loes (blijf hem er inhouden ) , ik als "bootcamp juf" heb in mijn schoudertas altijd een druivensuikertje bij me, ik neem het zelf niet want wil van de suikers af, maar een banaantje voor je gaat sporten is ook best een tip.
Oh ja een banaan is ook een goed idee. Ik merk dat ik te weinig fruit eet bij dit patroon. Nu dat ik dat sowieso al te weinig maar nu helemaal. Ik denk dat ik een banaan door mijn overnight oats prak
Oh Mag, leuk je weer te zien en wat ga je goed!!! We zijn (bijna) even zwaar, ik vind die 63,5/64 toch wel weer heel erg tof, ik ga shinen in Parijs dit weekend! Het wordt mooi weer!!
Louise; ik ben sinds januari bezig en begon rond de 68kg, kan ook iets meer zijn. Qua gezondheid merk ik het niet echt, maar voel me er wel goed bij.

Ed: jij gaat ook lekker zo te lezen! Wel fijn om te lezen dat die 65kg van mij geen eindpunt is. We zijn qua lengte even lang. Voor mij nog even door vasten, maar in 2/3 maanden gaat er nog wel ruim een kilo af
Heb besloten dat ik ga stoppen met 't zetmeel. Althans voorlopig. Heb 't al 'n paar dagen koud (ook koude handen) en ben minder fit en helder. Heb ook meer slaap nodig lijkt 't en als ik uit bed kom ben ik niet uitgerust. En ik heb 't gevoel alsof ik pammetjes heb geslikt, ben wel heel erg relaxt haha!
Ed, veel plezier in Parijs en geniet van mooie dagen en mooie bezienswaardigheden
Weet je het zeker Elninjoo. Stond vandaag in de krant en azm wordt omgezet in vluchtige vetzuren; boterzuur:

Vluchtige vetzuren tegen obesitas en diabetes in de maak

Obesitas en diabetes tegengaan met een simpel pilletje lijkt een utopie, maar door onderzoek van UMC Groningen kan het in de nabije toekomst zomaar werkelijkheid worden.

Foto: Getty Images

Onderzoeker Gijs den Besten ontdekte de werking van zogeheten vluchtige vetzuren in de lever en vetweefsel.

Bacteriën in de darmen zetten voedingsvezels uit bijvoorbeeld volkorenbrood, groente en fruit om in vluchtige vetzuren, die op hun beurt andere weefsels aanzetten om meer vet te verbranden in plaats van aan te maken.

Den Besten sluit niet uit dat vluchtige vetzuren in de toekomst door middel van een pil of ampul zullen worden toegediend.

Ik wilde het juist weer oppakken
Ik heb idd lovende berichten gelezen over wat 't allemaal kán doen, maar ook veel reacties van mensen bij wie het niet werkt of die vervelende bijwerkingen kregen. Wellicht komen mijn bijwerkingen wel doordat sinds ik dat spul gebruik mijn bloeddruk lager is geworden. Ga dus nu eerst weer 'n week zonder om te kijken of ik me weer fitter ga voelen en minder koud en minder verdoofd. Kan altijd weer 'n nieuwe start maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven