Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ah, zei daar iemand drank??

Ben eigenlijk heel druk voor Lil aan het werk, maar het wil vanavond niet echt vlotten (grmbl...) dus drank is een lekker lokkertje!
"Who needs a winedish if you can get pissed from the dessert!"

Whoehahaha.....!

Dr. House.

Gordon Ramsey.

Oh lord, is het bijna volle maan of ben ik mijn goede smaak voor lekkere mannen verloren?
Wat wilde ik nou toch typen?
Ach, ik kan me bij beide wel iets voorstellen hoor... ze zijn in ieder geval erg mannelijk en soms is dat gewoon al genoeg!
Is dat het?

Aha!

Ik wil mijn mannen gewoon mannelijk. Logisch toch..

Gek idee trouwens... Vorig jaar was je vandaag op ons verjaardagsfeestje!

(sorry, heb al de hele dag last van flashbacks...).
Ja zeg nog eens dat het je spijt. Sorry hoor, maar van het verwerkingsproces is dit zo ongeveer het kutste van allemaal; steeds maar weer ontdekken dat je een jaar geleden nog iets deed of er iets gebeurde. Sorry, my ass. We snappen het. (sprak zij voor de rest van de kroeg)

Zoen!
Grappig dat je dat zegt, Xop, over dat bemoederen. Had daar juist vandaag zo'n dipgevoel door, van het feit dat ik geen moeder heb die voor me kan zorgen, een schoonmoeder die 2000 km verderop woont, een Bambiman die zelf van voren al niet meer weet dat-ie van achteren leeft (rare gezegde eigenlijk.) en heus zijn best doet maar er niet zo goed in is, met een hoofd vol zorgen mij verzorgen enzo. Mag al blij zijn als hij - zoals vandaag- een dag thuis is om voor de kinders te zorgen, want vandaag dacht ik dat mijn hoofd ging ontploffen ofzo, zoveel pijn dus kinders verzorgen kon ik echt niet. En dan is hij er wel zonder moeite en daar ben ik blij mee.

Maar heb wel een groep hele lieve vriendinnen die me dagelijks enorm steunen, die ons op allerlei manieren helpen enzo dus ik word best bemoederd gelukkig.

En verder zie ik steeds meer op tegen de volgende kuur (a.s. donderdag, daarna rustweken tot nr.3) en feit dat ik me nu al rot voel terwijl arts en iedereen met ervaring riep dat die 1e keer niet zoveel klachten mee zou brengen.. brrrrr, dan te bedenken dat het nog vele malen erger gaat worden. Ik wil nu al niet meer, moet echt mezelf dan dwingen om normaal te doen.

Beetje ego zo maar dat mag vast wel.

Kick jij maar op dokter House, geen flauw idee wie dat is maar jij mag dat, Mims. Kus.
bam. Hou vol. Je moet erdoor, we kunnen je niet missen, hier.
Bentetje, veel succes morgen! Hoe laat moet ik heulen?

Bam,

En dit is House
Had je nou geen charmantere foto kunnen kiezen?

Bam, hou vol, meid. Be positive. Misschien heb je nu wel een virusje of iets dergelijks extra onder de leden waardoor je zo heftig reageert. na donderdag mag je even herstellen, rust nemen. Rust nemen, you hear. Hier staat ook nog een bataljon vrouwen klaar om je te helpen waar nodig, en ik ben héél goed in bemoederen (kom maissie, ik druk je zo tegen mijn struise moederkloekenborsten aan tot je blauw aanloopt), dus neem het ervan. Profiteer en parasiteer. Dan zijn één van de weinige voordeeltjes als je ziek bent, dus maak er misbruik van, zou ik zo zeggen. Gedraag je als een Diva!

Oei morgen sollicitatiegesprek, Bent. Spannend!

Ik snap het al, trouwens; ik heb gewoon een zwak voor cynische taalgoochelaars die met een stok lopen. Alleen jammer dat Gregory House zijn haar laat staan!

quote:mimsey schreef op 09 juli 2008 @ 00:04:

[afbeelding]

Ik snap het al, trouwens; ik heb gewoon een zwak voor cynische taalgoochelaars die met een stok lopen. Alleen jammer dat Gregory House zijn haar laat staan!

Note: zie pas na het posten wat meneer House hier in zijn handen heeft; "Goh jongedame, zal ik eens even in jouw holletje poeren.. Toch blij dat het Grote Putkijken al voorbij is, zeg maar... Brrr...
Euh. Dat zegt de vrouw die vandaag met een ziek hoofd op het werk zat!?

(kutje; ziek is ziek en dan moet je RUST NEMEN, ook al ben je onmisbaar)

Nou ja, je hebt in elk geval onze directeur de stuipen op het lijf gejaagd.

Zondagavond reden De Date en ik naar mijn huis en wees hij me op een prachtige regenboog. Hij weet van Hero en de betekenis van regenbogen. Ik was er stil van. Ik heb heel zachtjes "dank je we lieve Hero" gefluisterd. En zag onmiddellijk daarna een gat in de bewolking met het licht van mijn moeder erdoorheen. Heel mooi. Toen waren we allebei stil.

En ach, nu we toch posters aan het ophangen zijn;

Mannen met een kruk, dus...
quote:mimsey schreef op 09 juli 2008 @ 00:05:

[...]

Note: zie pas na het posten wat meneer House hier in zijn handen heeft; "Goh jongedame, zal ik eens even in jouw holletje poeren.. Toch blij dat het Grote Putkijken al voorbij is, zeg maar... Brrr... Dat was toch een agent, Mims???
Kan niet slapen, moet wel slapen, maar heb vanavond op de bank een dutje gedaan en nu lukt het niet meer...

Hero.

Ja, met dit weer is hij niet te missen. Hij was dol op dit weer. Dol op natuurgeweld. Dol op regenbuien. Dol op regenbogen.

Dol op onweer, maar dat kwam vooral omdat ik dan als een trillend konijntje tegen hem aankroop (allemaal aanstelleritis, maar ik stel me graag afhankelijk op).

Vandaag een jaar geleden ons feestje.

Morgen (of vandaag eigenlijk) begin van bestralingen en ondertrouw.

Over anderhalve week ons weekendje weg.

Over twee weken Mopsey jarig,en Hero gitaarspelend op de bank ()

Over twee weken 1 jaar getrouwd.

Over twee en een halve week samen door dit huis gewandeld en toekomstdromen gekregen.

Over drie weken dit huis akkoord getekend (ik alleen, Hero te zwak)

Over vier weken jullie geweldige klushulp.

Over vijf weken Hero naar het ziekenhuis

Over zes weken.......

Memorylane. Het is de mooiste en zwaarste weg die er bestaat....
Mimsey! Je hebt me aan het grienen gekregen!

Over "vandaag precies een jaar geleden gesproken": Bam, binnenkort komt mijn "vandaag precies een jaar geleden", de dag waarop ik opgenomen werd en het mis dreigde te gaan met mij, dus ook met mijn Qrummeltje. In de twaalf weken die volgden, voelde ik me met de week beroerder.. Ik kreeg een verpleegkundige aan mijn bed die me doodleuk vertelde terwijl ik er al helemaal doorheen zat: "Jij gaat alleen nog maar zieker worden en wij gaan daar niets aan doen." Wat wás ik kwaad, want hoe konden ze dát nou laten gebeuren? Ik zat er al doorheen, dat zagen ze toch?

Achteraf gezien bleek ik veel, maar dan ook echt véél meer te kunnen dragen dan ik van tevoren had ingeschat. Ik was in staat om zieker en zieker te worden, maar mijn geest bleef veerkrachtig. Ik vocht voor een hoger doel. Ik vocht voor leven.

Het vooruitzicht om je zieker en zieker te gaan voelen en dat je weet dat je er toch doorheen moet, is afschuwelijk. In mijn geval wist ik dat "zieker" betekende: wellicht niet meer te herstellen zo ziek, misschien wel onomkeerbaar, misschien wel levensbedreigend veel zieker worden. Het voordeel dat jij hebt, is dat in jouw je ziek voelen ook je hoop ligt. Je voelt je ziek door iets wat waarschijnlijk juist je kwaal geneest. Houd je aan die gedachte vast: jij voelt je ziek om een hoger doel te dienen.

Mijn tactiek was die van een grashalm. Hoe hard de wind ook waaide, ik boog wel om. En veerde terug. Ik onderging en als het uitgeraasd was voor dat moment, dan stak ik dan mijn koppie wel weer op, wachtend op de volgende storm. Dat die storm kwam, dat stond vast. Hoe hard en hoe lang was de vraag, maar dat 'ie kwam stond vast. De enige manier om niet te breken, zo heb ik het ervaren, was door mee te buigen.

Lieve Bam, ik wens je veel Veer-kracht.

En Mims wens ik precies hetzelfde.
Oooh Mims... ik weet het nog zo goed vorig jaar. Ik denk er al de hele week aan (maar wist niet meer dat het precies vandaag was) omdat ik bezig was te regelen met Lotje naar jullie verjaardagen te kunnen komen en hoe anders dat was vorig jaar. En hoe bijzonder ik het vond hem te ontmoeten. Niet alleen omdat ik eindelijk jouw held kon ontmoeten, maar omdat hij ook gewoon bijzonder bijzonder was: mooi, stoer, leuk, lief (en hoe hij onhandig & vertederd stond te kijken toen ik Leentje in zijn armen drukte :-)) en hoe hij mij & Toet een leuke sight-seeing gaf en hoe gezellig en vertrouwd het gelijk was in de auto. Hij was gewoon geweldig! Ooh wat heftig voor jou nu, alles (bijna) een jaar geleden. Alles valt ook zo verschrikkelijk samen: verjaardagen, trouwen, afscheid...

Oooh lieve Bam, wat Kut en wat angstig allemaal, kan me zo voorstellen dat je er tegenop zie je nog rotter te gaan voelen.

Fijn dat je lieve vriendinnen om je heen hebt, fijn dat het Hert een dag kon zorgen. (Kan hij dat vaker de komende tijd?) Ik voel me zo machteloos zo ver weg! Over 2 weken begint hier de vakantie, dan kan ik helaas niet jou gaan bemoederen (alhoewel ik best een paar dagen kan komen, trouwens als je dat wilt) maar ik mag in elk geval moedertje spelen over je mooie blaagjes en dat zal ik dan dubbel & dwars doen!

Bentetje: veel succes morgen!!!
quote:mimsey schreef op 09 juli 2008 @ 00:05:

[...]

Note: zie pas na het posten wat meneer House hier in zijn handen heeft; "Goh jongedame, zal ik eens even in jouw holletje poeren.. Toch blij dat het Grote Putkijken al voorbij is, zeg maar... Brrr...Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat een zeker heerschap graag met de billen omhoog gaat liggen. Dat is datzelfde heerschap trouwens die intimiteiten uitwisselt met de dame van het grote putkijken. Toeval?
Oh en Bent, heulen gaat me depressiegewijs net iets te ver, maar duimen zal ik zeker voor je morgen! later vandaag!
Lief van jullie, wijze woorden van Q. Zit wat in ja; ziek zijn voor een hoger doel. Ik hoop het maar. Als ik dan lees van Mims en haar verdriet, wanhoop, machteloosheid, ik vind het allemaal zo fokking ontzettend oneerlijk. Ben ook gewoon boos, boos op dat het leven zomaar zo kan lopen, dat mensen weggenomen kunnen worden, het zou gewoon niet moeten mogen.

Moet nu eigenlijk naar bed maar hoofd werkt niet mee en bek doet pijn, heb koorts en pijnstillers werken niet. Denk inderdaad dat ik een virusje te pakken heb ofzo. Just my luck.

Heb je een depressie dan, Q?

Succes morgen, Bent, da's van die job uit de AK neem ik aan?

Toi toi, meis.
Ik heb best wel een heftige postnatale depressie ja. Dacht dat ik er al aardig uitgeklauterd was, maar hij heeft me de afgelopen maand mooi bij de voeten gepakt en weer naar beneden getrokken. Ik heb alleen niet altijd even veel zin in depressie. Vandaar dat ik 'm d'r niet zo dik bovenop leg. Ik vind mijn depressie maar stom namelijk, dus daar kun je maar beter niet te veel aandacht aan schenken dan. Toch?

Boosheid is goed trouwens. Wees maar boos. Boos is verwerken. Wees maar lekker boos tot in je tenen (en nog verder). Het ís ook gewoon een kutstreek van het leven!

Hopelijk lukt het je om straks wel een beetje te slapen, ondanks ziek van kuur, ziek van koorts en niet werkende pijnstillers. Al het goede komt in drieën zeg ik dan maar op z'n moment.

Ik ga nu slapen. Ik stuur Klaas V. wel naar je door als ik klaar met 'm ben, deal?
Moeten inderdaad maar snel even afspreken wanneer de hertjes mogen komen logeren, Pimp. Zou erg fijn zijn voor ons.

Bambiman probeert thuis te zijn wanneer het maar kan, is bezig met aannemen van extra mensen en dan kan hij vaker thuis zijn. Verder hebben we in de vakantie nog wat logeer-aanbiedingen van familie en vrienden, gaat Noah nog een weekje op kamp en wil Bambi-man ook nog een weekje met kinders alleen op vakantie (als ik een rustweek heb, komt een vriendin bij mij in huis) zodat hertjes toch nog een enigszins vrolijke en zorgeloze zomer gaan hebben.

Truste, ik ga een poging wagen.
Achjee, Q. Da's niet zo mooi.. word je er wel goed voor behandeld? Gesprekken, medicatie? (of is dat niet bij PND?)

Gooi die Klaas V. maar door.
quote:Bambi schreef op 09 juli 2008 @ 01:19:

Moeten inderdaad maar snel even afspreken wanneer de hertjes mogen komen logeren, Pimp. Zou erg fijn zijn voor ons.

Bambiman probeert thuis te zijn wanneer het maar kan, is bezig met aannemen van extra mensen en dan kan hij vaker thuis zijn. Verder hebben we in de vakantie nog wat logeer-aanbiedingen van familie en vrienden, gaat Noah nog een weekje op kamp en wil Bambi-man ook nog een weekje met kinders alleen op vakantie (als ik een rustweek heb, komt een vriendin bij mij in huis) zodat hertjes toch nog een enigszins vrolijke en zorgeloze zomer gaan hebben.

Truste, ik ga een poging wagen.

Wat mij betreft kunnen ze komen vanaf het begin van de vakantie (21 juli) en dan zo lang ze/ jullie willen. Als het dan aan het eind van de vakantie nog een keer nodig is, kunnen ze zo weer komen.

Ik hoop dat je toch nog lekker kunt slapen, liefie!

Jeetje Q, dat van die depressie is mij ook helemaal ontgaan, da's mooi klote zeg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven