Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2
dinsdag 3 juni 2008 om 23:06
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.
NaamLeef
tijdKindje
nr.GestartNODBijzonder-
hedenZwanger?Uitgerek.
datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april
bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb
bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april
bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart
bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei
bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei
bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov
De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
NaamLeef
tijdKindje
nr.GestartNODBijzonder-
hedenZwanger?Uitgerek.
datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april
bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb
bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april
bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart
bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei
bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei
bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov
De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
dinsdag 8 juli 2008 om 22:16
Kiekeboe: Donderdag is je nod toch? Ben je ook wel eens vroeger ongesteld geworden of ben je heel regelmatig? Je hebt niet stiekem nog een test gedaan?
Kan me voorstellen dat je met je hoofd even ergens anders zit op t moment. Ik blijf voor je duimen hoor!
Thembo: Jij zou vandaag weer testen toch? Hoe is het gegaan?
Adventure: Fijne vakantie!
Liefs Lein
Kan me voorstellen dat je met je hoofd even ergens anders zit op t moment. Ik blijf voor je duimen hoor!
Thembo: Jij zou vandaag weer testen toch? Hoe is het gegaan?
Adventure: Fijne vakantie!
Liefs Lein
dinsdag 8 juli 2008 om 22:34
Hee meiden, heb nog zo tegen mezelf gezegt niet te testen, maar heb me niet kunnen inhouden, toen hij eenmaal in de brievenbus lag, was de verleiding te groot, heb dus getest en was negatief, ga dus gewoon ongesteld worden vrijdag...
Vind het eigenlijk best jammer, al weet ikzelf ook wel dat we nog maar 2 mnd bezig zijn, en er dus nog niets te vrezen valt, maar toch je hoopt stiekem wel dat het snel raak is.
Nou ja er is niets aan te doen en ik wacht vrijdag in minder spanning af nu...
Wens thembo, kiekeboe en fien heel veel succes morgen en ik hoop dat jullie snel jullie uitslag komen vertellen!!
Adventure hele fijne vakantie!!
Vind het eigenlijk best jammer, al weet ikzelf ook wel dat we nog maar 2 mnd bezig zijn, en er dus nog niets te vrezen valt, maar toch je hoopt stiekem wel dat het snel raak is.
Nou ja er is niets aan te doen en ik wacht vrijdag in minder spanning af nu...
Wens thembo, kiekeboe en fien heel veel succes morgen en ik hoop dat jullie snel jullie uitslag komen vertellen!!
Adventure hele fijne vakantie!!
dinsdag 8 juli 2008 om 22:51
Tazzle, het kan toch ook gewoon nog niks zijn als je vrijdag pas je NOD hebt? Dan is het nu dag -3 en midden op de dag getest. Ik denk dat je ook niks kunt verwachten dan hoor.
Ik zou de moed nog niet opgeven hoor.
Adventure, hele fijne vakantie!!
Ik test morgen weer, maar ben eigenlijk wel meer en meer overtuigd dat het wel raak is. Ben namelijk gisteren en vandaag niet ongesteld geworden. En normaal ben ik eigenlijk nooit te laat.
Ik zou de moed nog niet opgeven hoor.
Adventure, hele fijne vakantie!!
Ik test morgen weer, maar ben eigenlijk wel meer en meer overtuigd dat het wel raak is. Ben namelijk gisteren en vandaag niet ongesteld geworden. En normaal ben ik eigenlijk nooit te laat.

woensdag 9 juli 2008 om 08:40
Thembo!!!! Gefeliciteerd!! Ben super blij voor je!!
Ik had wel een test die je 6 dgn van tevoren kon gebruiken en ieder moment van de dag, dus heb de hoop voor deze ronde wel al een beetje opgegeven, maar wie weet hebben jullie gelijk, i hope so!!
Rest van de meiden al nieuws?? Ben errug benieuwd!!!
Ik had wel een test die je 6 dgn van tevoren kon gebruiken en ieder moment van de dag, dus heb de hoop voor deze ronde wel al een beetje opgegeven, maar wie weet hebben jullie gelijk, i hope so!!
Rest van de meiden al nieuws?? Ben errug benieuwd!!!
woensdag 9 juli 2008 om 09:16
en ook ik heb gestest.. helaas niet de gewenste uitkomst. Dus... Nooit later dan na een kwartier op dat ding kijken want de uitkomst kan helemaal fout zijn!!!
Ik voel me beetje zo:
Het is de eerste maand dus helemaal niet erg en eigenlijk ook wel relaxt met de verbouwing enzo. Maar toch.. Ik had me er wel een beetje op verheugd (er waren toch 2 streepjes te zien!) en nu ben ik toch wel erg teleurgesteld.
Toen mun vriend zun bed uit ging (ik kon nog blijven liggen) heb ik um gezegd dat er maar 1 streepje te zien was. Daar reageerde hij al niet op. Zei hij net tegen me (want ik ben natuurlijk strond chagerijnig) 'schatje, je hebt zeker niet zo lekker geslapen?'. Die snapt er ook echt helelaam niets van! Ik heb maar niets gezegd... Daar had ik nu echt geen zin in. Maar eerst even weer rationeel kunnen denken.
Ik voel me beetje zo:
Het is de eerste maand dus helemaal niet erg en eigenlijk ook wel relaxt met de verbouwing enzo. Maar toch.. Ik had me er wel een beetje op verheugd (er waren toch 2 streepjes te zien!) en nu ben ik toch wel erg teleurgesteld.
Toen mun vriend zun bed uit ging (ik kon nog blijven liggen) heb ik um gezegd dat er maar 1 streepje te zien was. Daar reageerde hij al niet op. Zei hij net tegen me (want ik ben natuurlijk strond chagerijnig) 'schatje, je hebt zeker niet zo lekker geslapen?'. Die snapt er ook echt helelaam niets van! Ik heb maar niets gezegd... Daar had ik nu echt geen zin in. Maar eerst even weer rationeel kunnen denken.
woensdag 9 juli 2008 om 09:18
Thembo, Gefeliciteerd! Wat leuk. Ik zag de JA! al staan, moest al om dat ene woordje glimlachen voor ik alles gelezen had.
Ontzettend leuk voor je!! Er is al een maarttopic zag ik. Ga je je daar aanmelden? Of eerst maar even het nieuws laten zakken?
Tazzle, jammer. Maar goed, het hoeft idd niet alles te betekenen. Realistisch blijven is natuurlijk nooit weg he?
Kiekeboe en en en ?? Heb je al getest? En Fien, jij al getest??
Ben heel nieuwsgierig, laten jullie het weten??
Haha, dat waren wel een heleboel vraagtekens in 1 berichtje.
Ik ga zo naar de vk. Ben errug benieuwd.
Kom later wel verslag uitbrengen.
Tot vanmiddag!
Ontzettend leuk voor je!! Er is al een maarttopic zag ik. Ga je je daar aanmelden? Of eerst maar even het nieuws laten zakken?
Tazzle, jammer. Maar goed, het hoeft idd niet alles te betekenen. Realistisch blijven is natuurlijk nooit weg he?
Kiekeboe en en en ?? Heb je al getest? En Fien, jij al getest??
Ben heel nieuwsgierig, laten jullie het weten??
Haha, dat waren wel een heleboel vraagtekens in 1 berichtje.
Ik ga zo naar de vk. Ben errug benieuwd.
Kom later wel verslag uitbrengen.
Tot vanmiddag!
woensdag 9 juli 2008 om 09:20
Thermo, wat goed. Proficiat. Als ik het goed zie, ben jij de eerste in het lijstje die zwanger is van haar eerste.
Kiekeboe, heb je de test gedaan deze morgen?
Ik kon me niet houden en ben gisterenavond samen met mijn vriend om 2 tests geweest.
Eéntje gedaan deze morgen, en die gaf nog geen resultaat (of die was negatief tenminste). Maar ik voel zo'n rare dingen in mijn buik, het kan bijna niet anders dan dat ik zwanger ben. Ik ben al 2x eerder gestopt met mijn pil, de eerste keer nam ik ze bijna 9 jaar, de tweede keer een klein jaartje, en ik had nooit last van mijn buik. Ik heb (zo goed als) nooit buikpijn voordat ik mijn maandstonden heb, en als ik dan al eens buikpijn heb, dan is het een hele lichte zeurende pijn, en geen steken onderaan mijn buik, vooral aan de linker- en rechterkant, zoals ik nu heb. Ik heb tevens enorm veel dorst, da's gewoon niet normaal. Ik mag nog net gedronken hebben, ik heb alweer een droge mond. En ik voel geen klieren in mijn borsten, wat ik anders wel (toch redelijk goed) voel als ik mijn maandstonden moet hebben. Ik heb eveneens wat last van maagzuur - heb gisteren wel ui gegeten, maar normaal gezien kan ik daar goed tegen - iets wat ik bijna nooit heb...
Kiekeboe, heb je de test gedaan deze morgen?
Ik kon me niet houden en ben gisterenavond samen met mijn vriend om 2 tests geweest.
Eéntje gedaan deze morgen, en die gaf nog geen resultaat (of die was negatief tenminste). Maar ik voel zo'n rare dingen in mijn buik, het kan bijna niet anders dan dat ik zwanger ben. Ik ben al 2x eerder gestopt met mijn pil, de eerste keer nam ik ze bijna 9 jaar, de tweede keer een klein jaartje, en ik had nooit last van mijn buik. Ik heb (zo goed als) nooit buikpijn voordat ik mijn maandstonden heb, en als ik dan al eens buikpijn heb, dan is het een hele lichte zeurende pijn, en geen steken onderaan mijn buik, vooral aan de linker- en rechterkant, zoals ik nu heb. Ik heb tevens enorm veel dorst, da's gewoon niet normaal. Ik mag nog net gedronken hebben, ik heb alweer een droge mond. En ik voel geen klieren in mijn borsten, wat ik anders wel (toch redelijk goed) voel als ik mijn maandstonden moet hebben. Ik heb eveneens wat last van maagzuur - heb gisteren wel ui gegeten, maar normaal gezien kan ik daar goed tegen - iets wat ik bijna nooit heb...
woensdag 9 juli 2008 om 09:29
Nou Fien, ik hoop het voor je maar als ik mezelf bekijk heb ik ook nooit zoveel last van al die zaken. dus ik dacht ook wel dat ik zwanger zou kunnen zijn. verkeerd gedacht dus...
Ik heb dat ook van dat drinken, maar dan sinds ik gestopt ben met roken ongeveer 3/4 jaar geleden. altijd dorst. dus ik zou het nu niet verder opmerken.
Biaha, ik ben wel heel nieuwsgierig wat de vk zegt!!
Ik heb dat ook van dat drinken, maar dan sinds ik gestopt ben met roken ongeveer 3/4 jaar geleden. altijd dorst. dus ik zou het nu niet verder opmerken.
Biaha, ik ben wel heel nieuwsgierig wat de vk zegt!!
woensdag 9 juli 2008 om 09:32
Maar Kiekeboe, jouw NOD is toch maar pas morgen? Ik heb ondertussen al veel op het net gesurfd en daar kom je heel wat 'verhalen' tegen over vrouwen die tot 3x toe negatief testen, zelfs bij de bloedtest en uiteindelijk dan toch zwanger bleken. Op de test die ik had, stond er dat je eigenlijk pas de eerste dag nà je NOD mag testen, dus er is nog niks verloren. Ik test pas maandag terug de volgende keer, als ik vrijdag mijn maandstonden nog niet heb. Want later dan op vrijdag (ik heb ze normaal steeds op donderdag) heb ik ze nog niet gehad. De moed nog niet opgeven
woensdag 9 juli 2008 om 09:33
Hee kiekeboe, wat jammer, snap heel goed da je baalt, heb er ook last van hoor!! Je verheugd je er toch op, en elke maand voel je hartstikke zwanger en dan komt de domper toch weer!! Tis gewoon kut.... en kerels...wat moet je ermee?? hihi, snappen er ook helemaal niks van he?!
Fien jij hebt dus 1 of 2 testen gedaan? Maar 1 was negatief? Wanneer ga je weer testen dan? Wel raar al de sympthomen, zul je toch idd denken dat je zwanger bent?? Hoop t voor je!!
Zelfs nu ik negatief getest heb, ben ik nog misselijk, heb jij dat ook kiekeboe? Ben jij wel al ongesteld dan? Ik moet t vrijdag worden...Bah!!
Fien jij hebt dus 1 of 2 testen gedaan? Maar 1 was negatief? Wanneer ga je weer testen dan? Wel raar al de sympthomen, zul je toch idd denken dat je zwanger bent?? Hoop t voor je!!
Zelfs nu ik negatief getest heb, ben ik nog misselijk, heb jij dat ook kiekeboe? Ben jij wel al ongesteld dan? Ik moet t vrijdag worden...Bah!!
woensdag 9 juli 2008 om 09:40
Ja, Tazzle, dat gewoon K*T toch? Maar ik had een willekeurige NOD gezegd van 28 dagen. Maar ik heb het idee dat ik mijn eisprong op dinsdag 2 weken terug had. Boel pijn, heel erg horny (mag dat van VIVA??). dus wat mij betreft is vandaag de dag na NOD.
Ik ben gelukkig niet misselijk . Jullie beiden wel, misschien toch een sprankje hoop? Ik wil gewoon mijn hoop kwijt. dat lijkt me voor nu het beste. En er is ook geen man overboord hoor. De eerste maand zou ook al een super kadootje zijn! Maar ik ga wel voor het 'gewone' kadootje (niet verkeerd opvatten he!) Nu mag mijn ongesteldheid wel komen!
Nou, ik test niet meer. Ik wacht mijn ongesteldheid af. Pas als die echt lang uitblijft test ik misschien nog een keertje. maar ik heb er nu het volste vertrouwen in dat die wel komt.
Fien, verstandig om pas volgende week maandag te testen als je dan nog niet ongesteld bent.
Ik ben gelukkig niet misselijk . Jullie beiden wel, misschien toch een sprankje hoop? Ik wil gewoon mijn hoop kwijt. dat lijkt me voor nu het beste. En er is ook geen man overboord hoor. De eerste maand zou ook al een super kadootje zijn! Maar ik ga wel voor het 'gewone' kadootje (niet verkeerd opvatten he!) Nu mag mijn ongesteldheid wel komen!
Nou, ik test niet meer. Ik wacht mijn ongesteldheid af. Pas als die echt lang uitblijft test ik misschien nog een keertje. maar ik heb er nu het volste vertrouwen in dat die wel komt.
Fien, verstandig om pas volgende week maandag te testen als je dan nog niet ongesteld bent.
woensdag 9 juli 2008 om 09:44
Kiekeboe, heb jij ook getest met een ultra gevoelige test die je 6 dgn van te voren kunt gebruiken? Ik wel nl... En jij Fien?
De hoop is bij kij ook weg hoor kiekeboe!! Maar wat je zegt geen man over boord, tis voor ons pas de 2e maand... Maar toh als het bij iedereen zo snel gaat wil je dat zelf ook he...
Gelukkig heb ik nog lotgenoten, haha!!
De hoop is bij kij ook weg hoor kiekeboe!! Maar wat je zegt geen man over boord, tis voor ons pas de 2e maand... Maar toh als het bij iedereen zo snel gaat wil je dat zelf ook he...
Gelukkig heb ik nog lotgenoten, haha!!

woensdag 9 juli 2008 om 10:01
Jammer meiden, had zo zitten duimen voor jullie!
Kiekeboe, kan me goed voorstellen dat je van slag bent. Voor mannen is het heel anders, die beleven het op een heel andere manier. Schrijf hier maar lekker van je af!
Dit wil je gewoon zoooo graag en dan is het gewoon simpelweg KUT!
Ook jammer Tazzle en Fien, wel alle symptomen.. wat kan je lichaam je soms voor de gek houden (wel duim ik nogsteeds voor jullie voor een positieve test)
Kiekeboe, kan me goed voorstellen dat je van slag bent. Voor mannen is het heel anders, die beleven het op een heel andere manier. Schrijf hier maar lekker van je af!
Dit wil je gewoon zoooo graag en dan is het gewoon simpelweg KUT!
Ook jammer Tazzle en Fien, wel alle symptomen.. wat kan je lichaam je soms voor de gek houden (wel duim ik nogsteeds voor jullie voor een positieve test)