Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 19:16:

Het goede nieuws zal wel zijn, dat ze beltegoed heeft gekregen uit het supermama fonds zodat ze Hansje kan bellen of

ze denkt dat hij weer naar huis mag komen, gezien de reacties van die corky's daar op feestboek, maar ze zal wel te horen hebben gekregen dat ze hem mag zien of zo.....en dan net doen alsof hij terug komt....past wel in haar profiel.....de gek !
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Hoe kan het toch dat mensen na 1 vaag berichtje direct de conclusie trekken dat het kind naar huis zou komen......

Ik vind het een bijzonder gebeuren allemaal
echt... hij mag eindelijk naar huis

1 · 37 minuten geleden

" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 19:20:

echt... hij mag eindelijk naar huis

1 · 37 minuten geleden

Schrijft ze dit zelf ?
Jezusmina al die arme kinderen met die hersenloze ouders. Ik wist ook niet dat het bestond. Ik neem een deel van mijn kritiek op bjz terug.
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 19:18:

Hoe kan het toch dat mensen na 1 vaag berichtje direct de conclusie trekken dat het kind naar huis zou komen......

Ik vind het een bijzonder gebeuren allemaal

Ja net zo makkelijk voor ze iets van sekte vorming

We geloven onze leider blindelings
Trouwens helemaal niks meer over Jeugdzorg en hoe slecht die zijn, alleen af en toe een losse opmerking van een volger.

Misschien heeft ze begrepen dat het echt geen zin heeft hun aan te vallen omdat daar consequenties aan zitten en verschuift ze nu (heel slim) de aandacht naar vader. Kan ze lekker in de slachtofferrol blijven zitten.
Irme lieve schat ik steun je vanaf het begin.....haal die man z'n kop uit m'n zicht weg anders breek ik m'n eigen iphad scherm.

Hij is even niet belangrijk , begrijp me goed ik spreek van uit m'n zelf dit kan tegen je gebruikt worden en al die shit houd dan niet op . Ik wil niet zeggen wat je moet doen.maar Hansje is rustig en ligt tegen z'n knuffel aan. Hij weet dat alles goed met hem gaat hij naar huis mag. Waarom zeg ik dit omdat ik het gewoon

voel .
Wauw (super) gedaan Irme.. Ik heb echt heel erg ermee gezeten!! Daarom zeg ik altijd (God) is groot!!

*Sorry Lief , in dit geval niet zo groot als de rechter.
Ook wel triest....mensen roepen maar wat en hebben kennelijk een soort van boegbeeld nodig waar ze zichzelf aan op kunnen trekken (op een hele foute manier)
Wat meds net ook al aangaf:

Laten wij hier op het Viva-forum geen namen meer plakken bij het kopieren van de FB-berichten! Zo houden we het hier een beetje netjes.
quote:consuelabananahammok schreef op 20 juni 2014 @ 19:20:

[...]

Schrijft ze dit zelf ?Nee een sekte lid
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 19:21:

Trouwens helemaal niks meer over Jeugdzorg en hoe slecht die zijn, alleen af en toe een losse opmerking van een volger.

Misschien heeft ze begrepen dat het echt geen zin heeft hun aan te vallen omdat daar consequenties aan zitten en verschuift ze nu (heel slim) de aandacht naar vader. Kan ze lekker in de slachtofferrol blijven zitten.Klopt het gaat alleen nog maar om hoe ze Ex de grond in kan boren.
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 19:21:

Nee, want I. wil maar 1 ding: vader zwart maken.Vreemd is dat. Iemand waardoor je zogenaamd wordt bedreigd steeds verder zijn tent uit lokken. Wat klopt hier niet I.?
quote:lila01 schreef op 20 juni 2014 @ 19:24:

Wat meds net ook al aangaf:

Laten wij hier op het Viva-forum geen namen meer plakken bij het kopieren van de FB-berichten! Zo houden we het hier een beetje netjes.Eens , En ik zal er zeker om denken
OMG

Wat een mooi kind kan hij niet met mijn dochter trouwen hihi

5 minuten geleden · Vind ik leuk
meis, zie je wel, bij alles wat je mee maakt krijg je van God meer kracht om het te dragen. Xxxxx

Nou dan zal ze nog heel wat gewicht moeten torsen
Ze heeft haar eigen pagina ook uit de lucht gehaald inmiddels!
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 19:28:

meis, zie je wel, bij alles wat je mee maakt krijg je van God meer kracht om het te dragen. Xxxxx

Nou dan zal ze nog heel wat gewicht moeten torsen In en in triest dit........het gaat echt alleen maar om Irme
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 19:27:

OMG

Wat een mooi kind kan hij niet met mijn dochter trouwen hihi

5 minuten geleden · Vind ik leuk

Really?!

Zieke lui
Ergens diep van binnen bij mij zit n duiveltje die zegt: Heideroosje5 wat je nu doet kan eigenlijk niet, je lacht je stiekem rot, dit is leedvermaak, terwijl deze hele zaak te triest voor woorden is....hebben jullie dat ook niet ???.....ergens.....in je achterhoofd ??? ....aan de andere kant....ze lijkt wel n standup comedian......ze bedenkt iedere keer weer iets nieuws........
quote:missydoe schreef op 20 juni 2014 @ 19:28:

Ze heeft haar eigen pagina ook uit de lucht gehaald inmiddels!ik zie ze nog.

Ze heeft haar eigen pagina ook uit de lucht gehaald inmiddels!Op fb? ik kan er nog gewoon op hoor
Ik moet zeggen dat ik de foto's van het mannetje ook wel een beetje creepy gemaakt vind.

Hij is net een gestylde pop

Ze heeft haar eigen pagina ook uit de lucht gehaald inmiddels!

Ik kom er gewoon op.

Laatste post:

Een brief van het LBIO:

Ze moet 103 euro per maand ouderbijdrage gaan betalen voor de instelling van Hans! Hij zit in een 'residentiële voorziening'.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven