Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 20:57:

wellicht was het optreden van moeder in het omgangshuis de druppel is het kind toen "alvast"aangemeld in afwachting van het schrijven van een verzoek en uitspraak van de rechter voor de uithuisplaatsing???

Ik doe maar een gok....Maar moet ze dan ook vanaf 5 juni betalen? Lijkt me dat de teller pas gaat lopen als het kind er daadwerkelijk zit.

(nu lukt t wel. Maar kleur kiezen blijft lastig, wordt wel een bont topic zo. Maar dat was het al )
.
quote:pella81 schreef op 20 juni 2014 @ 20:59:

Waar staat dat de zaak geseponeerd is?

Dat was een opmerking van een volger, over haar eigen zaak. ik plaatste het vanwege de spelfouten.

Had het misschien beter toe kunnen lichten in het bericht zelf
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:59:

@impala het gaat ook over haar ( zie bron)

Toont aan dat dit al veel eerder bezig was, En JZ alvast een plek had uitgezocht/aangevraagd voor het kind. ( denk ik)Hm. Dan heeft ze deze hele toestand ook echt in het vooruit bedacht.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:57:

[...]

nee vader heeft 2 stiefkinderenNiet correct. Dit zijn volle kinderen van vader uit een eerdere relatie. Deze 2 kinderen zijn half broers van Hans.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:55:

[...]

Zoals het er nu voor staat?

is die kans erg klein.

Alleen een telefoon gesprekje wat Moeder gefilmd heeft, En een telefoon gesprek wat ze niet mocht filmen,

Moeder is er stellig van overtuigd dat haar zoon volgende wek thuis komt.Hoezo is die kans erg klein? Het kind heeft recht op omgang met beide ouders. Het hoort dus wel de inzet van BJZ te zijn om te zorgen dat dit tot stand komt op een voor het kind veilige manier. Moeder kán dat frustreren als ze wil, maar dan meldt ze dat vast op FB.
En ze had haar zoon erop kunnen voorbereiden.

Maar nee, de boel werd gefilmd en op internet geknald.

Dit wordt steeds erger en het is al heel erg.
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 20:58:

Wanneer was moeder in het omganghuis.....kennelijk voor 9 juni want dhr spreekt over dit filmpje in zijn brief van 9 juni aan moeder.De hele zaak was al zo veel eerder in behandeling.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 21:01:

[...]

Niet correct. Dit zijn volle kinderen van vader uit een eerdere relatie. Deze 2 kinderen zijn half broers van Hans.Maar ze hebben een andere achternaam dan vader.
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:02:

[...]

Hoezo is die kans erg klein? Het kind heeft recht op omgang met beide ouders. Het hoort dus wel de inzet van BJZ te zijn om te zorgen dat dit tot stand komt op een voor het kind veilige manier. Moeder kán dat frustreren als ze wil, maar dan meldt ze dat vast op FB.Beetje meer teruglezen Frizz.
.
quote:pella81 schreef op 20 juni 2014 @ 20:59:

Waar staat dat de zaak geseponeerd is?Welke zaak? Een strafzaak?
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:03:

[...]

Beetje meer teruglezen Frizz.Ja doeiiiiiii!
quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 20:31:

[...]

Ik moet om de meeste dingen lachen omdat ik denk ik geen betere reactie weet, ik zit het meeste met stomme verbazing te lezen. Ik merk in mijn werk ook dat cliënten vaak een enorme weerstand hebben tegen instanties. Daarom vind ik het enorm boeiend om te zien hoe er zo een groepsdynamiek ontstaat waarin mensen elkaar opjutten en een half woord of een vage insinuatie meteen een eigen leven gaat lijden. Van een vage positieve update van I en vervolgens rond uit felicitaties en de vraag wanneer ze H op mag halen. Ik zit met verwondering te kijken en begrijp geloof ik beter hoe een groep die zich bedreigt voelt door een of meerdere instanties elkaar snel vind en het wantrouwen of de boosheid versterken. Zeker wanneer het om mensen gaat waarbij ik het gevoel krijg door hun uitlatingen dat het niet de helderste pitten van de kandelaar zijn. Het kost soms enorme moeite mensen goed op weg te helpen als ze al slechte ervaringen hebben en als ze dan ook nog elke negatieve ervaring van andere die ze horen serieus nemen en aannemen dat het aan de instantie/hulpverlener ligt en niet aan het "slachtoffer" dan willen mensen soms niet eens beginnen aan behandeling. Met alle gevolgen van dien, soms is contact zelfs niet meer mogelijk wat heel triest is.Inderdaad, ik heb er in mijn werk ook mee te maken, met deze laag van de samenleving en constateer exact hetzelfde. Helaas.
Ab imo pectore
Het aantal volgers daalt inmiddels.

[...]

Hoezo is die kans erg klein? Het kind heeft recht op omgang met beide ouders. Het hoort dus wel de inzet van BJZ te zijn om te zorgen dat dit tot stand komt op een voor het kind veilige manier. Moeder kán dat frustreren als ze wil, maar dan meldt ze dat vast op FB.Ik heb het vermoeden dat ze eerst Moeder haar psychische gesteldheid eerst willen analyseren,Dit is ook aan bod gekomen met de machtiging UHP die is ingediend bij de Rechter , Omdat zij zoals het er nu voor staat zelf de oorzaak is van de problemen, Het moet voor beide wel veilig zijn om elkaar te zien.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "

Ik denk ook hoor dat moeder dit allang aan heeft zien komen....

De actie's : het filmen van de rit naar het omgangshuis, het omgangshuis, de uithuisplaatsing, de foto's van hans als martelaar etc. etc, het is te veel.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 21:02:

[...]

Maar ze hebben een andere achternaam dan vader.Klopt het zijn de kinderen van zijn vriendin ( hebben een andere vader)
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 21:04:

Het aantal volgers daalt inmiddels.is natuurlijk niet verwonderlijk.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:05:

[...]

Ik heb het vermoeden dat ze eerst Moeder haar psychische gesteldheid eerst willen analyseren,Dit is ook aan bod gekomen met de machtiging UHP die is ingediend bij de Rechter , Omdat zij zoals het er nu voor staat zelf de oorzaak is van de problemen, Het moet voor beide wel veilig zijn om elkaar te zien.

Een ding is duidelijk moeder kan zich niet beheersen en het belang van haar zoon voor het eigen belang zetten tenminste zo lijkt het en is het zeker ook op het filmpje van het omgangshuis.

Dan word een contact moment natuurlijk wel moeilijk.....maar natuurlijk zal er een moment zijn dat moeder en zoon elkaar zullen zien.

[...]

Hoezo is die kans erg klein? Het kind heeft recht op omgang met beide ouders. Het hoort dus wel de inzet van BJZ te zijn om te zorgen dat dit tot stand komt op een voor het kind veilige manier. Moeder kán dat frustreren als ze wil, maar dan meldt ze dat vast op FB.Natuurlijk, zodra de leeuwin in moeder een beetje getemd is en ze weer wat bij zinnen is. Ik vermoed dat jeugdzorg moeder op dit moment te instabiel acht om een omgangsregeling tot stand te brengen. Maar wie ben ik? Als we de meute moeten geloven is H volgende week thuis!
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 21:02:

[...]

Maar ze hebben een andere achternaam dan vader.

Tsja dat kan. Misschien achternaam van moeder of aangenomen door haar nieuwe partner. Die details ken ik niet.

Ik weet dat Gerland over die kinderen ook een bezoekregeling had en Irme niet wilde dat zij er tegelijk waren met Hans. Die kinderen zijn "evil" en worden door oma voorgetrokken. Hans is altijd achtergesteld in die kant van de familie.
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 21:05:

Ik denk ook hoor dat moeder dit allang aan heeft zien komen....

De actie's : het filmen van de rit naar het omgangshuis, het omgangshuis, de uithuisplaatsing, de foto's van hans als martelaar etc. etc, het is te veel.Dat is het ook en als je het goed volgt kan je er wel redelijk mee puzzelen.
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 21:07:

[...]

Tsja dat kan. Misschien achternaam van moeder of aangenomen door haar nieuwe partner. Die details ken ik niet.

Ik weet dat Gerland over die kinderen ook een bezoekregeling had en Irme niet wilde dat zij er tegelijk waren met Hans. Die kinderen zijn "evil" en worden door oma voorgetrokken. Hans is altijd achtergesteld in die kant van de familie.Hoe weet je dat allemaal?
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 21:01:

[...]

Dat was een opmerking van een volger, over haar eigen zaak. ik plaatste het vanwege de spelfouten.

Had het misschien beter toe kunnen lichten in het bericht zelfAh oke.

En misschien handig om voor het nieuws alleen de rode kleur te gebruiken , anders krijg je allemaal verschillende kleuren wat niet zo prettig leest.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:05:

[...]

Ik heb het vermoeden dat ze eerst Moeder haar psychische gesteldheid eerst willen analyseren,Dit is ook aan bod gekomen met de machtiging UHP die is ingediend bij de Rechter , Omdat zij zoals het er nu voor staat zelf de oorzaak is van de problemen, Het moet voor beide wel veilig zijn om elkaar te zien.Welnee, zat ouders met allerlei psychiatrische problematiek die hun kind (wel of niet onder begeleiding) gewoon kunnen zien. Alleen zal de gezinsvoogd wel voorwaarden stellen voor de omgang waar moeder zich aan zal moeten houden. Als de inschatting is dat dit niet gebeurt dan kan er geen omgang plaatsvinden. Maar BJZ moet zich er wel (vind ik) voor inzetten, samen met moeder. Oók bij een moeder die gek doet.
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 21:06:

[...]

Een ding is duidelijk moeder kan zich niet beheersen en het belang van haar zoon voor het eigen belang zetten tenminste zo lijkt het en is het zeker ook op het filmpje van het omgangshuis.

Dan word een contact moment natuurlijk wel moeilijk.....maar natuurlijk zal er een moment zijn dat moeder en zoon elkaar zullen zien.Natuurlijk dat is ook het uiteindelijke doel, Maar dat moet wel veilig zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven