Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Beetje lullig dan Yas...ze zullen wel blij zijn.
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 01:36:

Gegoogled m.b.t. familie S.

Ik zie paarden, en staal. Die paarden komen vaker terug in dit verhaal..Friese Peerden.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 01:36:

[...]

Ow ja, dat.

De steunpagina voor vader is uit de lucht nav al dat gerapporteer. Nee hoor, ik ben geen lid dus kan alleen de leden zien, maar ik zie ze nog wel.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 01:37:

[...]

Ze gaat slapen wat dus betekent dat iedereen zonder gemodereer door kan posten.

Dat geeft vast gedoe.Dat, of het wordt te heet onder haar voetjes, want men gaat maar door en door over ene Coco.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 01:37:

[...]

Friese Peerden.

quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 01:38:

[...]

Dat, of het wordt te heet onder haar voetjes, want men gaat maar door en door over ene Coco.Dat schijnt de beheerder te zijn van de vadersteunpagina. Die uit de lucht is.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 01:37:

[...]

Nee hoor, ik ben geen lid dus kan alleen de leden zien, maar ik zie ze nog wel.Ow! Ik kan niks meer zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 01:10:

[...]

Dan zou je je even moeten verdiepen in Sekte's denk ik.

Ja, klopt, er zijn inderdaad steeds meer overeenkomsten. Heb ik me ook al eens in verdiept, het blijft fascinerend.

Maar het blijft vreemd, hoeveel mensen toch in haar geloofden/ geloven.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
Hier heb ik echt herinneringen aan. Heb dit geplaybackt toen ik jong was op de camping. Echt gaaf heel m'n haren getoupeerd

Lekker belangrijk !
nou, dan blijf ik nog even hangen......kijken of er nog gelul komt. Ik zit hier nou toch......en ja ik heb een leven. Maar niet vandaag!
Moeder haar grootste fan:

I, jij bent wijsheid, jij bent liefde, hou vol, ik bid voor jou en Hans, je situatie, God geeft je zegeningen!!! Jij zal nog heel veel mensen kunnen helpen, daar ben ik van overtuigd. Jou zegeningen worden ontelbaar groot.
Coco heeft een bestaand FB-pagina, die ander heeft er net pas eentje aangemaakt. Over beiden weinig te vinden verder.

Ik zie geen connectie met de familie van G.
Ben trouwens wel benieuwd hoe het nu afgelopen is met de gestolen auto?

Hoor je ook niks meer van.
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 01:45:

Coco heeft een bestaand FB-pagina, die ander heeft er net pas eentje aangemaakt. Over beiden weinig te vinden verder.

Ik zie geen connectie met de familie van G.Volgens de medestanders van I is die Coco dus iemand die vorig jaar in de zaak Ruben en Julian ook een facebook voor de kant van de vader had aangemaakt. Toen stonden ze in die zaak tegenover elkaar.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 01:46:

Hoor je ook niks meer van.

We horen ook niks meer over De Partij, de aanhang van papa die al dreigend om haar heen cirkelt bij haar geheime schuilplek, het zg. goede nieuws van vanmiddag....helemaal niks.

Het is één grote fake zooi.
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:49:

[...]

We horen ook niks meer over De Partij, de aanhang van papa die al dreigend om haar heen cirkelt bij haar geheime schuilplek, het zg. goede nieuws van vanmiddag....helemaal niks.

Het is één grote fake zooi.

[...]

Het is één grote fake zooi.Het is allemaal vreselijk ongeloofwaardig idd.
No worries, er komt vast weer een nieuwe update met nog meer spectaculair nieuws, al kan er weinig meer gestolen worden.

We hebben zo'n beetje alles gehad nu..wat mist er nog?

[...]

Het is één grote fake zooi.Ja duh...dat komt straks allemaal in haar boek. Cliffhanger dus!
MENSEN!! nathalie steunt niet de vader ! ze typt alleen slecht ... wat ze schreef , daar bedoelde ze mee "er staat duidelijk : "steun vader en familie "( de groep)

Vind ik leuk ·  · 10 minuten geleden

Coco verhaal is opgelost, er draaide alleen ene door. Coco steunde ook vader Rubin/Julian.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 01:46:

Hoor je ook niks meer van.Geen cent te makken, wel auto kunnen rijden. Iemand heeft haar een dienst bewezen!
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 01:52:

No worries, er komt vast weer een nieuwe update met nog meer spectaculair nieuws, al kan er weinig meer gestolen worden.

We hebben zo'n beetje alles gehad nu..wat mist er nog?

Dat H. uit de zorginstelling wordt gekidnapped? Dat Irme van haar bed is gelicht? Dat er een bom door de brievenbus is geschoven?

Verzin het, en zij maakt het mee.
Alle gekken op een stokje, dat zou het beste zijn. Slaapgebrek maakt meer kapot dan je lief is.
" mensen me mond valt los "

Oh echt,als we toch al die schitterende uitspraken konden bundelen dan werd het echt een hilarisch boek.

Goudmijntje!
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:54:

[...]

Dat H. uit de zorginstelling wordt gekidnapped? Dat Irme van haar bed is gelicht? Dat er een bom door de brievenbus is geschoven?

Verzin het, en zij maakt het mee.

Kunnen wel wat zaken voorspellen inderdaad...identiteitsfraude al gehad?

Dit blijkt dan gewoon helemaal niet I. te zijn, iemand heeft onder haar naam deze FB-pagina opgezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven