Filmpje uithuisplaatsing deel 3
zaterdag 21 juni 2014 om 01:42
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 01:10:
[...]
Dan zou je je even moeten verdiepen in Sekte's denk ik.
Ja, klopt, er zijn inderdaad steeds meer overeenkomsten. Heb ik me ook al eens in verdiept, het blijft fascinerend.
Maar het blijft vreemd, hoeveel mensen toch in haar geloofden/ geloven.
[...]
Dan zou je je even moeten verdiepen in Sekte's denk ik.
Ja, klopt, er zijn inderdaad steeds meer overeenkomsten. Heb ik me ook al eens in verdiept, het blijft fascinerend.
Maar het blijft vreemd, hoeveel mensen toch in haar geloofden/ geloven.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
zaterdag 21 juni 2014 om 01:48
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 01:45:
Coco heeft een bestaand FB-pagina, die ander heeft er net pas eentje aangemaakt. Over beiden weinig te vinden verder.
Ik zie geen connectie met de familie van G.Volgens de medestanders van I is die Coco dus iemand die vorig jaar in de zaak Ruben en Julian ook een facebook voor de kant van de vader had aangemaakt. Toen stonden ze in die zaak tegenover elkaar.
Coco heeft een bestaand FB-pagina, die ander heeft er net pas eentje aangemaakt. Over beiden weinig te vinden verder.
Ik zie geen connectie met de familie van G.Volgens de medestanders van I is die Coco dus iemand die vorig jaar in de zaak Ruben en Julian ook een facebook voor de kant van de vader had aangemaakt. Toen stonden ze in die zaak tegenover elkaar.
zaterdag 21 juni 2014 om 01:49
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 01:46:
Ben trouwens wel benieuwd hoe het nu afgelopen is met de gestolen auto?
Hoor je ook niks meer van.
We horen ook niks meer over De Partij, de aanhang van papa die al dreigend om haar heen cirkelt bij haar geheime schuilplek, het zg. goede nieuws van vanmiddag....helemaal niks.
Het is één grote fake zooi.
Ben trouwens wel benieuwd hoe het nu afgelopen is met de gestolen auto?
Hoor je ook niks meer van.
We horen ook niks meer over De Partij, de aanhang van papa die al dreigend om haar heen cirkelt bij haar geheime schuilplek, het zg. goede nieuws van vanmiddag....helemaal niks.
Het is één grote fake zooi.
zaterdag 21 juni 2014 om 01:52
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:49:
[...]
Het is één grote fake zooi.Het is allemaal vreselijk ongeloofwaardig idd.
[...]
Het is één grote fake zooi.Het is allemaal vreselijk ongeloofwaardig idd.
zaterdag 21 juni 2014 om 01:53
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:49:
[...]
Het is één grote fake zooi.Ja duh...dat komt straks allemaal in haar boek. Cliffhanger dus!
[...]
Het is één grote fake zooi.Ja duh...dat komt straks allemaal in haar boek. Cliffhanger dus!
zaterdag 21 juni 2014 om 01:54
zaterdag 21 juni 2014 om 01:54
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 01:52:
No worries, er komt vast weer een nieuwe update met nog meer spectaculair nieuws, al kan er weinig meer gestolen worden.
We hebben zo'n beetje alles gehad nu..wat mist er nog?
Dat H. uit de zorginstelling wordt gekidnapped? Dat Irme van haar bed is gelicht? Dat er een bom door de brievenbus is geschoven?
Verzin het, en zij maakt het mee.
No worries, er komt vast weer een nieuwe update met nog meer spectaculair nieuws, al kan er weinig meer gestolen worden.
We hebben zo'n beetje alles gehad nu..wat mist er nog?
Dat H. uit de zorginstelling wordt gekidnapped? Dat Irme van haar bed is gelicht? Dat er een bom door de brievenbus is geschoven?
zaterdag 21 juni 2014 om 01:56
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:54:
[...]
Kunnen wel wat zaken voorspellen inderdaad...identiteitsfraude al gehad?
Dit blijkt dan gewoon helemaal niet I. te zijn, iemand heeft onder haar naam deze FB-pagina opgezet.
[...]
Kunnen wel wat zaken voorspellen inderdaad...identiteitsfraude al gehad?
Dit blijkt dan gewoon helemaal niet I. te zijn, iemand heeft onder haar naam deze FB-pagina opgezet.