Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
Al gerapoteerd.

Vind ik leuk · Zojuist

Nederland wordt steeds slimmer.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 01:07:

[...]

Neem een schultenbrau Morgen weer.
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 01:09:

[...]

Ze moeten de leden van de groep afschermen, (zodat ze onzichtbaar zijn) kan dat?Alleen als ze er een geheime groep van maken, Maar dat is nu te laat.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik zit net even naar die FB tijdlijn te kijken en een bericht is nog maar net gepost of I vindt het al leuk. Het lijkt wel een chatroom zo rap gaat dat.
KEN ZE ECHT VAN VORIG JR IN DE TIJD VAN RUBEN JULIAN 2 BROERTJES DIE VERMIST WAREN EN DAARNA DOOD ZIJN GEVONDEN.WAS MAMA DR SCHULD HOE GROF IK NU BEN

En Irme 'liked' dit.
En nu gaan er een paar heule slimme vrouwen "onderkoffer" in de papa's steungroep.....

Ach, weer eens wat anders dan "in de koffer" met een gestoorde, narcistische, psychopathische zaaddonor, die de oepserdepoeps-baby gaat verwekken. Dwars door de pil, pessarium, condoom met zaaddodend glijmiddel én dubbele sterilisatie heen. Net konijnen. Zo vruchtbaar als de pest.
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:13:

En nu gaan er een paar heule slimme vrouwen "onderkoffer" in de papa's steungroep.....

Ach, weer eens wat anders dan "in de koffer" met een gestoorde, narcistische, psychopathische zaaddonor, die de oepserdepoeps-baby gaat verwekken. Dwars door de pil, pessarium, condoom met zaaddodend glijmiddel én dubbele sterilisatie heen. Net konijnen. Zo vruchtbaar als de pest.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zullen wij de fb pagina van irme gaan rapporteren haha....

ja ik weet t flauw.....tis ook bedtijd.........
Broodnodige break genomen, en nu bij gelezen.

Niks nieuws onder de horizon dus. Zag wel dat I. nu nog steeds updates plaatst, nog maar kort geleden. Ze zal toch een keer moeten slapen? Vrees dat als we morgen wakker worden, ze vannacht toch heeft doorgehaald.

Deze hele toestand zal haar wel een chronisch slaapprobleem opgeleverd hebben, geen minuut stilte in haar hoofd. Dat is niet gezond, hopelijk heeft ze iig iets van slaapmedicatie.
quote:re.set schreef op 21 juni 2014 @ 01:12:

[...]

En Irme 'liked' dit. Dit gaat als ik het goed begrijp over de beheerder van de "tegen FB groep"
http://youtu.be/MOseib6hS2k
N . V (volger van moeder) is een beetje de weg kwijt....
Er zullen ongetwijfeld nog meer FB-sites opgericht gaan worden, en daar kan I. weinig tegen doen. Net zoals zij ook zelf bepaalt of zij haar eigen FB-pagina wil laten voortbestaan.
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 01:15:

Broodnodige break genomen, en nu bij gelezen.

Niks nieuws onder de horizon dus. Zag wel dat I. nu nog steeds updates plaatst, nog maar kort geleden. Ze zal toch een keer moeten slapen? Vrees dat als we morgen wakker worden, ze vannacht toch heeft doorgehaald.

Deze hele toestand zal haar wel een chronisch slaapprobleem opgeleverd hebben, geen minuut stilte in haar hoofd. Dat is niet gezond, hopelijk heeft ze iig iets van slaapmedicatie.

Julus!

Mijn motto komt echt uit, Door haar zelf aangekondigd
Luister volgens mij is coco een bijnaam van irme en Zo is ze de boel een beetje aan het gek maken

Ze weten het daar zelf niet meer ............
Ok pagina 49 ben ik .

Ik ga op stal, welterusten,

En ik verwacht morgen wel een updeet
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 01:18:

Ok pagina 49 ben ik .

En ik verwacht morgen wel een updeet Onthou je paginanummer maar goed, ouwe knol!
deze "vader" is het niet om Hans te doen, het gaat om mij kapot maken over de rug van mijn kind, in mijn eerste aangifte in 2010 schrijf ik al dat hij dreigt mijn kind van me af te nemen, heb daarna altijd omgang toegestaan maar pa kwam nooit opdagen....het is triest, arme arme Hans.....vind het vreselijk voor mijn zoon. Na al die jaren ellende en terreur door pa kon dit er ook nog wel bij. Pa heeft er alles aan gedaan om Hans van me af te pakken, om mij dus kapot te maken en ja hoor Jeugdzorg is erin getrapt.....Hans schat, hou vol!

Aldus moeders.
Die groep is helemaal niet zo perse tegen Irme. Meer mensen die ook snappen dat 2 mensen wellicht fouten hebben gemaakt, maar zien dat er nu een kind de dupe is. En zien dat er iemand volslagen aan het doordraaien is. Maar ja als je een verhaal van 2 kanten wil horen ben je voor vader en tegen Irme, natuurlijk. Zwart-wit. Borderline ten top.
Ab imo pectore
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 01:18:

Ok pagina 49 ben ik .

En ik verwacht morgen wel een updeet +1
quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 01:15:

http://youtu.be/MOseib6hS2k
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 01:19:

deze "vader" is het niet om Hans te doen, het gaat om mij kapot maken over de rug van mijn kind, in mijn eerste aangifte in 2010 schrijf ik al dat hij dreigt mijn kind van me af te nemen, heb daarna altijd omgang toegestaan maar pa kwam nooit opdagen....het is triest, arme arme Hans.....vind het vreselijk voor mijn zoon. Na al die jaren ellende en terreur door pa kon dit er ook nog wel bij. Pa heeft er alles aan gedaan om Hans van me af te pakken, om mij dus kapot te maken en ja hoor Jeugdzorg is erin getrapt.....Hans schat, hou vol!

Aldus moeders.Projecteren kan ze als de beste ja
Ab imo pectore
quote:emmylou schreef op 21 juni 2014 @ 01:19:

Die groep is helemaal niet zo perse tegen Irme. Meer mensen die ook snappen dat 2 mensen wellicht fouten hebben gemaakt, maar zien dat er nu een kind de dupe is. En zien dat er iemand volslagen aan het doordraaien is. Maar ja als je een verhaal van 2 kanten wil horen ben je voor vader en tegen Irme, natuurlijk. Zwart-wit. Borderline ten top.Ze is echt aan het doordraaien
Naast dat ze enorm veel aanmoediging krijgt, komt er toch ook enorm veel kritiek op haar af, en niet altijd in de mildste woorden.

Hoe kan ze dat nog steeds handelen zeg.

Ik ben misschien een watje, maar mij zou dat echt enorm raken.
Ja idd...pa kwam nooit opdagen.................even later...pa heeft er alles aangedaan om Hans van me af te pakken.............wanneer dan ??? hij kwam nooit opdagen ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven