Filmpje uithuisplaatsing deel 3
zondag 22 juni 2014 om 09:59
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 09:42:
Zorgwekkend! Moeder geeft aan dat ze later alles aan H wil laten lezen, zodat hij kan zien hoe ze voor hem gevochten heeft!
Ik wil wel zeggen wat ik daar van vind, maar ik weet niet eens hoe ik dat netjes op zou kunnen schrijven.Dit soort dingen is denk ik wat JZ in het Verzoek machtinging UHP bedoelt met het kind belasten met volwassen zaken. Ook hieruit blijkt weer dat moeder een groot gebrek heeft aan inzicht in het gevolg van haar handelen.
Zorgwekkend! Moeder geeft aan dat ze later alles aan H wil laten lezen, zodat hij kan zien hoe ze voor hem gevochten heeft!
Ik wil wel zeggen wat ik daar van vind, maar ik weet niet eens hoe ik dat netjes op zou kunnen schrijven.Dit soort dingen is denk ik wat JZ in het Verzoek machtinging UHP bedoelt met het kind belasten met volwassen zaken. Ook hieruit blijkt weer dat moeder een groot gebrek heeft aan inzicht in het gevolg van haar handelen.
zondag 22 juni 2014 om 10:02
Mopsie je maakt er een heel drama van. Staffen ging over het doorsluizen van informatie uit prive contact met moeder. En er is verzocht geen namen en NAW van reageerders op FB te geven. Of de naam van het bedrijf van vader.
En daaraan toegevoegd: verwijzingen naar drugsgebruik of speculeren over suicide vind ik ook misselijkmakend. En wat Enn zegt het is zorgwekkend dat dat ook nog moet worden uitgelegd
En daaraan toegevoegd: verwijzingen naar drugsgebruik of speculeren over suicide vind ik ook misselijkmakend. En wat Enn zegt het is zorgwekkend dat dat ook nog moet worden uitgelegd
zondag 22 juni 2014 om 10:04
zondag 22 juni 2014 om 10:06
Het gaat niet goed daar... Kan er alsjeblieft iemand naar haar toegaan????
I.: Kan het nog steeds niet bevatten, dat mijn zoon van me is afgepakt......voel me machteloos en teneergeslagen....hopelijk worden we ooit weer met elkaar herenigd, Jij bent mijn leven en hoop dat ik het volhoud lieve H..Heb alles gegeven wat ik in me heb voor jou......mijn kindje....god wat mis ik je.....wat een hel is mijn leven......zonder jou!
5 minuten geleden · Vind ik leuk · 10
I.: Blijkbaar moet ik helemaal kapot......so be it....maar niet mijn kindje...aub
4 minuten geleden · Vind ik leuk · 4
I.: Kan het nog steeds niet bevatten, dat mijn zoon van me is afgepakt......voel me machteloos en teneergeslagen....hopelijk worden we ooit weer met elkaar herenigd, Jij bent mijn leven en hoop dat ik het volhoud lieve H..Heb alles gegeven wat ik in me heb voor jou......mijn kindje....god wat mis ik je.....wat een hel is mijn leven......zonder jou!
I.: Blijkbaar moet ik helemaal kapot......so be it....maar niet mijn kindje...aub
4 minuten geleden · Vind ik leuk · 4
zondag 22 juni 2014 om 10:08
I: Ik schaam me ervoor mens te zijn, wat lopen er zieke mensen rond die genieten van een kind die zijn liefhebbende moeder is kwijtgeraakt...wees er maar trots op....bah....ik ben er ziek van....Hans dit is nu de wereld waarin wij leven.......lieve mensen die ons bijstaan....jullie zijn geweldig....er bestaan toch nog goede mensen.....waaronder mijn prachtige zoon!
zondag 22 juni 2014 om 10:08
I. : Ik schaam me ervoor mens te zijn, wat lopen er zieke mensen rond die genieten van een kind die zijn liefhebbende moeder is kwijtgeraakt...wees er maar trots op....bah....ik ben er ziek van....H. dit is nu de wereld waarin wij leven.......lieve mensen die ons bijstaan....jullie zijn geweldig....er bestaan toch nog goede mensen.....waaronder mijn prachtige zoon!
5 minuten geleden
5 minuten geleden
zondag 22 juni 2014 om 10:13
quote:fem71 schreef op zondag 22 juni 2014 10:06 Het gaat niet goed daar... Kan er alsjeblieft <b>iemand </b>naar haar toegaan????
<i>I.: Kan het nog steeds niet bevatten, dat mijn zoon van me is afgepakt......voel me machteloos en teneergeslagen....hopelijk worden we ooit weer met elkaar herenigd, Jij bent mijn leven en hoop dat ik het volhoud lieve H..Heb alles gegeven wat ik in me heb voor jou......mijn kindje....god wat mis ik je.....wat een hel is mijn leven......zonder jou!
4 minuten geleden · Vind ik leuk · 4</i> Ze gaat zichzelf heus niets aan doen maar ze zit er wel doorheen maar dit soort berichten lees ik al een week.
<i>I.: Kan het nog steeds niet bevatten, dat mijn zoon van me is afgepakt......voel me machteloos en teneergeslagen....hopelijk worden we ooit weer met elkaar herenigd, Jij bent mijn leven en hoop dat ik het volhoud lieve H..Heb alles gegeven wat ik in me heb voor jou......mijn kindje....god wat mis ik je.....wat een hel is mijn leven......zonder jou!
4 minuten geleden · Vind ik leuk · 4</i> Ze gaat zichzelf heus niets aan doen maar ze zit er wel doorheen maar dit soort berichten lees ik al een week.
.
zondag 22 juni 2014 om 10:27
zondag 22 juni 2014 om 10:38
quote:diamond-gloss schreef op 22 juni 2014 @ 10:35:
Dit was vast geen vlaag van zelfinzicht
I: Ik weet het maar god want kunnen mensen ziek in hun hoofd zijn!!
Sorry, maar het begint hilarische vormen aan te nemen. Alsof je in een schoolkantine naar een bitchfight zit te kijken tussen pubermeisjes.
En dat moet dan kinderen opvoeden. Kinderen die later verstandige mensen dienen te worden....maar met zo'n achtergrond kweken we alleen kopschoppers en tienermoedertjes. Hoera voor de voortplanting!
Mag ik dat zeggen? Nee. Maar doe het toch.
Dit was vast geen vlaag van zelfinzicht
I: Ik weet het maar god want kunnen mensen ziek in hun hoofd zijn!!
Sorry, maar het begint hilarische vormen aan te nemen. Alsof je in een schoolkantine naar een bitchfight zit te kijken tussen pubermeisjes.
En dat moet dan kinderen opvoeden. Kinderen die later verstandige mensen dienen te worden....maar met zo'n achtergrond kweken we alleen kopschoppers en tienermoedertjes. Hoera voor de voortplanting!
Mag ik dat zeggen? Nee. Maar doe het toch.
zondag 22 juni 2014 om 10:38
quote:straaltjezon schreef op 22 juni 2014 @ 10:31:
[...]
Vond het al lang duren...Loopt sinds 12 juni volgens mij ,maar ik bedoel te zeggen dat ze het daar ook wel helder zien, Taalgebruik is alleen net even wat anders
[...]
Vond het al lang duren...Loopt sinds 12 juni volgens mij ,maar ik bedoel te zeggen dat ze het daar ook wel helder zien, Taalgebruik is alleen net even wat anders
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zondag 22 juni 2014 om 10:39
quote:fem71 schreef op 22 juni 2014 @ 10:37:
Haar grootste fan is er ook weer...
W.: schat niet te over opwinden de dag begint net en je laat je nu al gek maken, ik weet dat het zwaar is maar gooi die commentaren gewoon weg of blok ze want dit is niet goed voor je lieffie XXXO...die zeikerd. Het slijm druipt ervan af. In de hoop dat ze voor hem ook een keer op d'r rug gaat.
Haar grootste fan is er ook weer...
W.: schat niet te over opwinden de dag begint net en je laat je nu al gek maken, ik weet dat het zwaar is maar gooi die commentaren gewoon weg of blok ze want dit is niet goed voor je lieffie XXXO...die zeikerd. Het slijm druipt ervan af. In de hoop dat ze voor hem ook een keer op d'r rug gaat.