Filmpje uithuisplaatsing deel 3
zondag 22 juni 2014 om 11:19
zondag 22 juni 2014 om 11:21
I.: D. N. moet je eens goed luisteren!! als ik labiel zou zijn en gestoord had ik niet zo'n fantastisch kind gefabriceerd en was ik nu niet nog steeds aan het vechten maar opgenomen in een inrichting en was H. niet tot 2 maal toe aan mij toegewezen door Jeugdzorg en de Raad van Kinderbescherming....ksssst
51 minuten geleden · Bewerkt · Vind ik leuk · 15
D. N. Als jij niet zo labiel zou zijn, was je kind nog bij je mafkees
51 minuten geleden · Vind ik leuk · 2
51 minuten geleden · Bewerkt · Vind ik leuk · 15
D. N. Als jij niet zo labiel zou zijn, was je kind nog bij je mafkees
51 minuten geleden · Vind ik leuk · 2
zondag 22 juni 2014 om 11:22
FEIT:hans liet vanuit zn tenen horen wat hij wilde,en de rest is de rest,niet belangrijk in feite....ik eis als nederlands burger gewoon dat hans niet een instelling verblijft en terug gaat naar zn moeder....KLAAR
12 minuten geleden · Vind ik leuk · 1
En ik eis dat vrouwen én mannen eens beter gaan nadenken over met wie ze van bil gaan. Ik eis dat bij scheidingen respectvol gehandeld wordt. Een achteraf foute partnerkeuze heeft niks te maken met de kwaliteiten van de expartner als ouder.
12 minuten geleden · Vind ik leuk · 1
En ik eis dat vrouwen én mannen eens beter gaan nadenken over met wie ze van bil gaan. Ik eis dat bij scheidingen respectvol gehandeld wordt. Een achteraf foute partnerkeuze heeft niks te maken met de kwaliteiten van de expartner als ouder.
zondag 22 juni 2014 om 11:25
zondag 22 juni 2014 om 11:27
Op de HANS pagina
HIER WORDT GESPEELD MET MENSEN GEVOELENS ALS JIJ OF WIE DAN OOK WEL WETEN WAT DAT IS?, er zijn MEER mensen als jullie, alles wordt voor die mensen weer vreselijke dingen naar boven gehaald die zo iets in werkelijkheid hebben mee gemaakt, kunnen jullie niet fatsoenlijk met de medemens omgaan? NIKS IS WAARHEID, HIER WORD GELOGEN EN BEDROGEN TOT EN MET en alle arme mensen die goed gelovig zijn ZIJN HIER NET ZO GOED DE DUPE VAN ALS "JULLIE KIND H" JIJ EN JE HANDLANGERS GAAN OVER LIJKEN WAAROM WEET IK NIET? MAAR JULLIE WÈL, EN IK SNAP NIET WAAROM DEZE PAGINA Z.G OOK HULP AAN NEDERLANDSE SLACHTOFFERS HEET???? GOED BEDACHT HÈ, WANT INDERDAAD WORDEN VELE MENSEN NU OOK SLACHTOFFER VAN AL DEZE LEUGEN ( TERWIJL ZIJ DACHTEN DIT HIER OOK TE KUNNEN DELEN ) MAAR HET GAAT HIER ALLEEN MAAR OVER JULLIE ZELF ( NEEMT NIET WEG DAT IK HET ALLEMAAL WÈL VRESELIJK VIND VOOR H ) MAAR JIJ I. EN WIE WEET WIE NOG MEER, VOLGENS MIJ EEN HEEL COMPLOT MOETEN JULLIE SCHAMEN!!!! OM ZOVEEL BIJ MENSEN LOS TE MAKEN, TRIEST TRIEST EN NOG EENS TRIEST!!!!!! pfffff WAT BESTAAN ER TOCH ZIEKE MENSEN, AFSCHUWELIJK!!!!!
HIER WORDT GESPEELD MET MENSEN GEVOELENS ALS JIJ OF WIE DAN OOK WEL WETEN WAT DAT IS?, er zijn MEER mensen als jullie, alles wordt voor die mensen weer vreselijke dingen naar boven gehaald die zo iets in werkelijkheid hebben mee gemaakt, kunnen jullie niet fatsoenlijk met de medemens omgaan? NIKS IS WAARHEID, HIER WORD GELOGEN EN BEDROGEN TOT EN MET en alle arme mensen die goed gelovig zijn ZIJN HIER NET ZO GOED DE DUPE VAN ALS "JULLIE KIND H" JIJ EN JE HANDLANGERS GAAN OVER LIJKEN WAAROM WEET IK NIET? MAAR JULLIE WÈL, EN IK SNAP NIET WAAROM DEZE PAGINA Z.G OOK HULP AAN NEDERLANDSE SLACHTOFFERS HEET???? GOED BEDACHT HÈ, WANT INDERDAAD WORDEN VELE MENSEN NU OOK SLACHTOFFER VAN AL DEZE LEUGEN ( TERWIJL ZIJ DACHTEN DIT HIER OOK TE KUNNEN DELEN ) MAAR HET GAAT HIER ALLEEN MAAR OVER JULLIE ZELF ( NEEMT NIET WEG DAT IK HET ALLEMAAL WÈL VRESELIJK VIND VOOR H ) MAAR JIJ I. EN WIE WEET WIE NOG MEER, VOLGENS MIJ EEN HEEL COMPLOT MOETEN JULLIE SCHAMEN!!!! OM ZOVEEL BIJ MENSEN LOS TE MAKEN, TRIEST TRIEST EN NOG EENS TRIEST!!!!!! pfffff WAT BESTAAN ER TOCH ZIEKE MENSEN, AFSCHUWELIJK!!!!!
anoniem_202285 wijzigde dit bericht op 22-06-2014 11:35
Reden: namen verwijderd
Reden: namen verwijderd
% gewijzigd
zondag 22 juni 2014 om 11:32
quote:pella81 schreef op 22 juni 2014 @ 11:27:
Op de HANS pagina
HIER WORDT GESPEELD MET MENSEN GEVOELENS ALS JIJ OF WIE DAN OOK WEL WETEN WAT DAT IS?, er zijn MEER mensen als jullie, alles wordt voor die mensen weer vreselijke dingen naar boven gehaald die zo iets in werkelijkheid hebben mee gemaakt, kunnen jullie niet fatsoenlijk met de medemens omgaan? NIKS IS WAARHEID, HIER WORD GELOGEN EN BEDROGEN TOT EN MET en alle arme mensen die goed gelovig zijn ZIJN HIER NET ZO GOED DE DUPE VAN ALS "JULLIE KIND HANS" JIJ EN JE HANDLANGERS GAAN OVER LIJKEN WAAROM WEET IK NIET? MAAR JULLIE WÈL, EN IK SNAP NIET WAAROM DEZE PAGINA Z.G OOK HULP AAN NEDERLANDSE SLACHTOFFERS HEET???? GOED BEDACHT HÈ, WANT INDERDAAD WORDEN VELE MENSEN NU OOK SLACHTOFFER VAN AL DEZE LEUGEN ( TERWIJL ZIJ DACHTEN DIT HIER OOK TE KUNNEN DELEN ) MAAR HET GAAT HIER ALLEEN MAAR OVER JULLIE ZELF ( NEEMT NIET WEG DAT IK HET ALLEMAAL WÈL VRESELIJK VIND VOOR HANS ) MAAR JIJ IRME EN WIE WEET WIE NOG MEER, VOLGENS MIJ EEN HEEL COMPLOT MOETEN JULLIE SCHAMEN!!!! OM ZOVEEL BIJ MENSEN LOS TE MAKEN, TRIEST TRIEST EN NOG EENS TRIEST!!!!!! pfffff WAT BESTAAN ER TOCH ZIEKE MENSEN, AFSCHUWELIJK!!!!!Ow ow ow...........
Op de HANS pagina
HIER WORDT GESPEELD MET MENSEN GEVOELENS ALS JIJ OF WIE DAN OOK WEL WETEN WAT DAT IS?, er zijn MEER mensen als jullie, alles wordt voor die mensen weer vreselijke dingen naar boven gehaald die zo iets in werkelijkheid hebben mee gemaakt, kunnen jullie niet fatsoenlijk met de medemens omgaan? NIKS IS WAARHEID, HIER WORD GELOGEN EN BEDROGEN TOT EN MET en alle arme mensen die goed gelovig zijn ZIJN HIER NET ZO GOED DE DUPE VAN ALS "JULLIE KIND HANS" JIJ EN JE HANDLANGERS GAAN OVER LIJKEN WAAROM WEET IK NIET? MAAR JULLIE WÈL, EN IK SNAP NIET WAAROM DEZE PAGINA Z.G OOK HULP AAN NEDERLANDSE SLACHTOFFERS HEET???? GOED BEDACHT HÈ, WANT INDERDAAD WORDEN VELE MENSEN NU OOK SLACHTOFFER VAN AL DEZE LEUGEN ( TERWIJL ZIJ DACHTEN DIT HIER OOK TE KUNNEN DELEN ) MAAR HET GAAT HIER ALLEEN MAAR OVER JULLIE ZELF ( NEEMT NIET WEG DAT IK HET ALLEMAAL WÈL VRESELIJK VIND VOOR HANS ) MAAR JIJ IRME EN WIE WEET WIE NOG MEER, VOLGENS MIJ EEN HEEL COMPLOT MOETEN JULLIE SCHAMEN!!!! OM ZOVEEL BIJ MENSEN LOS TE MAKEN, TRIEST TRIEST EN NOG EENS TRIEST!!!!!! pfffff WAT BESTAAN ER TOCH ZIEKE MENSEN, AFSCHUWELIJK!!!!!Ow ow ow...........
zondag 22 juni 2014 om 11:33
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 11:29:
Heeft ze nog nooit gehoord van een dagboek?
Die praat niet met je mee he.
Een post als Yes, SUPER nieuws!! dank voor julie support!
Jullie weten niet hoe dankbaar ik ben! is goed voor 1372 likes en een dagboek zal die aandacht nooit kunnen geven.
Wat dat goede nieuw zou zijn is trouwens niet duidelijk.
Heeft ze nog nooit gehoord van een dagboek?
Die praat niet met je mee he.
Een post als Yes, SUPER nieuws!! dank voor julie support!
Jullie weten niet hoe dankbaar ik ben! is goed voor 1372 likes en een dagboek zal die aandacht nooit kunnen geven.
Wat dat goede nieuw zou zijn is trouwens niet duidelijk.
zondag 22 juni 2014 om 11:33
DramaQueen Mama liked wel alles, maar ze luistert toch naar niemand....
H:
I. v d H.
Je bent een sterke vrouw , maar ook maar een mens en mensen maken fouten en van je fouten leer je
Maar je bent een lieve moeder die alles op alles zet om haar kindje terug te krijgen die op brute wijze bij je vandaan is getrokken schande de manier waarop dit gebeurt is
Ik ben ook moeder van 4 kids en oma
Ik zou net zo vechten als jou meid
Hoop dat hansje snel bij je terug is en dat jullie dit wat nu allemaal gebeurt een plekje kunnen geven en het heel snel achter jullie kunnen laten
En ik begrijp wel dat je alles op fb zet je bent wanhopig en elke minuut dat je kind weg is is er een teveel
Maar toch zal ik oppassen met wat je allemaal schrijft
Het zou ook nog eens tegen je gebruikt kunnen worden of verdraaid en bewerkt en dat wil je toch ook niet meemaken
En probeer de negatieve opmerkingen te negeren meid zoveel mensen zijn op sensatie uit daar ben jij niet mee geholpen
Hoop dat je snel heel snel goed nieuws krijgt en dat je h. in je armen mag sluiten en dat jullie samen verder kunnen ook al zal ergens anders zijn
Dat jullie veilig zijn ook al zal het aan het andere eind van de wereld zijn
Diep RESPECT voor jou
Dikke knuffel xxx
3 minuten geleden · Vind ik leuk · 3
H:
I. v d H.
Je bent een sterke vrouw , maar ook maar een mens en mensen maken fouten en van je fouten leer je
Maar je bent een lieve moeder die alles op alles zet om haar kindje terug te krijgen die op brute wijze bij je vandaan is getrokken schande de manier waarop dit gebeurt is
Ik ben ook moeder van 4 kids en oma
Ik zou net zo vechten als jou meid
Hoop dat hansje snel bij je terug is en dat jullie dit wat nu allemaal gebeurt een plekje kunnen geven en het heel snel achter jullie kunnen laten
En ik begrijp wel dat je alles op fb zet je bent wanhopig en elke minuut dat je kind weg is is er een teveel
Maar toch zal ik oppassen met wat je allemaal schrijft
Het zou ook nog eens tegen je gebruikt kunnen worden of verdraaid en bewerkt en dat wil je toch ook niet meemaken
En probeer de negatieve opmerkingen te negeren meid zoveel mensen zijn op sensatie uit daar ben jij niet mee geholpen
Hoop dat je snel heel snel goed nieuws krijgt en dat je h. in je armen mag sluiten en dat jullie samen verder kunnen ook al zal ergens anders zijn
Dat jullie veilig zijn ook al zal het aan het andere eind van de wereld zijn
Diep RESPECT voor jou
Dikke knuffel xxx
3 minuten geleden · Vind ik leuk · 3
zondag 22 juni 2014 om 11:39
quote:fashionvictim schreef op 22 juni 2014 @ 11:32:
Ik vind jullie ook niet helemaal goed hoor. Dat jullie al 3 topics en dagenlang Facebook zitten te kopiëren spoort ook niet helemaal.
Ik vind jullie ook niet helemaal goed hoor. Dat jullie al 3 topics en dagenlang Facebook zitten te kopiëren spoort ook niet helemaal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 22 juni 2014 om 11:39
zondag 22 juni 2014 om 11:49
>>> Is it a plane? .....NO....Is it a bird? ....NO....It is superwomen I v d ....YEAHHHHHHH!!!
met dank aan Dxxx Vxxxx, god kerel wat word ik toch vrolijk van jou...hier kan ik iets mee, girlpower!!! <<<<<<
*Verkeerde paddestoelen geplukt
met dank aan Dxxx Vxxxx, god kerel wat word ik toch vrolijk van jou...hier kan ik iets mee, girlpower!!! <<<<<<
*Verkeerde paddestoelen geplukt
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zondag 22 juni 2014 om 11:52
Mijn oprechte interesse ben ik inmiddels kwijt. Ik voel louter oprechte verbazing en oprecht afgrijzen. Ik kots moeders ook niet uit. Doelde op al haar nieuwe vrienden. Die kotsen haar namelijk op een gegeven moment wel uit. Met net zo veel enthousiasme als ze haar nu liefhebben. Maar om te zeggen dat ik met 'r begaan ben? Nee, dan zou ik liegen.
zondag 22 juni 2014 om 11:54
zondag 22 juni 2014 om 11:55
quote:budista schreef op 22 juni 2014 @ 11:47:
Hans, mama vecht door al val ik dood neer!
ok.......
Ah joh, dit vind ik nog 'normaal'
Iedere moeder vecht voor haar kinderen.
De manier waarop is niet normaal, maar deze uitspraak vind ik niet raar... Behalve dan dat hij op internet geplaatst is.
Dit vind ik geen teken dat moeder nu echt gek wordt ofzo...
Hans, mama vecht door al val ik dood neer!
ok.......
Ah joh, dit vind ik nog 'normaal'
Iedere moeder vecht voor haar kinderen.
De manier waarop is niet normaal, maar deze uitspraak vind ik niet raar... Behalve dan dat hij op internet geplaatst is.
Dit vind ik geen teken dat moeder nu echt gek wordt ofzo...