januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Ja ik zit op me mobiel amsterdammertje.

Wat was nou de reden voor een nieuw topic?

Nuo gefeliciteerd!! Welkom!! Tuurlijk mag je mee schrijven
Hoi nuo. Gezellig dat je meeschrijft.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Amsterdammetje.. wat zijn je gegevens. . Dan probeer ik morgen wel even.

Zoe... nieuwe tabel onder nieuw account waar iedereen indien gewenst zelf zijn gegevens kan invullen of veranderen.
Fijn dat je het wilt doen, mv38!

Mijn gegevens zijn:

Naam: Amsterdammertjexxx

Leeftijd/partner: 27/28

# kindje: 1e

Uitgerekend: 4-1-2015

Bijzonderheden: + 11/8 20-wekenecho
Welkom Nuo!

Ik zie ook alleen de tabel t/m badeend. Maar kunnen we misschien nog wel aanpassen. Forum ook mobiel namelijk.
..
Ik heb de tabel aangevuld met ' vul in'. Daar kan je je gegevens invullen!
Nuo en alle anderen die ik eventueel gemist heb, welkom! Leuk dat jullie meeschrijven!

Volgens mij gaat de tabel ook maar t/m badeend. Ik zie tenminste ook niet meer op de computer.

Komende week een ontzettend drukke werkweek voor de boeg en dan ben ik denk ik blij dat ik op de bank/in bed lig. Ben zo ontzettend moe de laatste dagen dat ik overal wel mijn ogen dicht kan doen

@mv38 heel herkenbaar hoor, bloedverlies na de grote boodschap. Heb ik ook geregeld last van.

Bij mij is het bloedverlies met die stolsels gelukkig gestopt. Maar niet te hard juichen maar ik hoop dat het in elk geval wegblijft tot mijn volgende echo...

Ik zie dat er een heel aantal komende week de eerste echo hebben! Spannend hoor! Ik hoop veel goede berichten te lezen komende week

Fijn weekend nog!
In vorig topic hadden we gezegd dat er even een stop was om in de tabel te staan, meeschrijven kon natuurlijk. Maar ik vind dat je dat in een algemeen account niet kan doen. Iedereen kan immers ook bij de tabel, het is vrij toegankelijk.

Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat we een algemeen account hebben gemaakt, want ik kon de tabel bijhouden. Ok, misschien niet dagelijks maar wekelijks in ieder geval. Maar goed, het maakt niet uit.

Omdat er een en ander was veranderd aan het tabel, kon er niemand meer bij staan. Dat heb ik veranderd en nu kan het weer.
Mazzel je staat ergens bovenaan in de tabel onder draakje.. staat er wel in dus.

Weinig te melden op moment eindelijk vandaag geen bloed bij grote boodschap.. hopen dat zo blijft.

Morgen 16u bloedafname voor comb.test en echo.
Hallo allemaal en bedankt voor het warme welkom. Ik vind het heel fijn om hier de ervaringen te lezen, in mijn omgeving is er (nu) niemand zwanger.

Vanmorgen had ik voor het eerst sinds 3 weken geen last van hele erge misselijkheid en vermoeidheid! Niet te vroeg juichen, wie weet is het morgen weer terug.

Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste afspraak met de vk. Helaas is de eerste cho pas een week erna bij een apart echo centrum. Geduld is een schone zaak..grmbl..
Wow het wordt hier wel druk zo! Ik hoop dat ik het allemaal bij kan houden
Bij mij is die rozige afscheiding helemaal weg, na de laatste keer dat ik hier schreef er last van te hebben heb ik het niet meer gehad.

Ik heb gewoon nergens meer last van.. Behalve veel eten. Ik heb continue honger, ik eet sochtends yoghurt met noten en honing en een kop thee dan ben ik een uur later op werk en heb ik weer honger eet ik een br kaas en drink ik chocomelk (ook zo iets.. Chocomelk, dronk ik nooit!) en dan na een uur weer trek.. Ik geef er maar aan toe maar ga wel 8juli aan de dokter vragen of dit normaal is. Ik ben nooit een grote eter geweest maar nu wil ik gewoon continue eten.

Ben wel aangekomen. Na die vreselijke misselijkheid en dat vele overgeven was ik 3/4 kg kwijt en MOEST ik aankomen van de dokter een kg per maand. Ik woog toen 58 nu bijna 61!!!
@mv38 Ik zie mezelf wel in de tabel maar was meer als reactie op sealight bedoeld. Die zag de tabel tot badeend en omdat ze mobiel op het forum zit. Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik op de computer hetzelfde zie als zij op de mobiel
Bedankt voor het in de tabel zetten!

Welkom Nuo!

Fijn dat het goed gaat Zoe87. Als je zoveel afgevallen bent, dan mag je nu ook wel een beetje extra eten hoor.

Ik merk ook dat ik sneller honger heb. Probeer zoveel mogelijk gezonde tussendoortjes te nemen, maar dat lukt lang niet altijd (vandaag 3 mergpijpen achter elkaar op )
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat Zoe!

Ik baal als een stekker en wilde dat ik gewoon nog mijn normale (of meer) honger had. Helaas ben ik ontzettend misselijk en krijg ik er amper iets in. Niets voor mij! Alle "gouden tips" helpen tot nu toe niets, duimen dat de vk morgen nog een goed idee daarover heeft!
Succes met alle echo's en vk-bezoeken deze week! Hoop met Mazzel mee op veel goed nieuws!
Hoop ook op veel goed nieuws deze week!
Zomersevlaflip: hoe gaat het met jou? al een afspraak bij een Vk gehad nu?(zie in de tabel staan dat je de vk nog moest bellen)

Idd duimen voor goed bericht bij iedereen deze week, hopelijk geen rare dingen/bloedingen etc etc..

Toch wel beetje spannend hier vandaag 16u vervroegde termijnecho.. en daarna deel 1 van de com.test de bloedafname.

Hoop dat die echo nu uitwendig kan, de vorige echo (vorige wk donderdag) moest ook weer inwendig gezien het kindje volgens haar diep in mijn buik zit en daardoor uitwendig weinig te zien.

Ben ook erg benieuwd hoe de groei nu is, naar 2x meten met 1 wk verschil ertussen zat ik vorige week nog steeds op kleine week achterstand in groei. Wat ik niet helemaal snap dan zou ik nu eigenlijk met 9wk en paar dagen de termijnecho vandaag krijgen terwijl ik gister 10 wk zou zijn.. kunnen ze dan wel al genoeg zien met de echo straks?

Maar ja we zien wel straks..
MM lees net dit.. vandaar ws de inwendige echo's bij mij, reken toch maar erop dat vandaag weer inwendig wordt.

Meestal kan de termijnecho gewoon via de buik gedaan worden. Is iemand nog voor de 10 weken, of ligt de baarmoeder diep in buik, of heeft iemand een dikkere buikwand, dan is een uitwendige echo niet duidelijk genoeg en moet er met de vaginale echo worden gekeken

denk dat ik een combi heb dikkere buikwand haha (mijn buik is zeker niet plat, kan zo zeker voor ruim 3mnd zwanger doorgaan zonder zwanger te zijn ) en wellicht ligt de baarmoeder idd diep dan ja
http://www.24baby.nl/gratis-babydoos-aanvragen/

gratis babydozen en info aanvragen,

via kruitvat.nl kun je ook een gratis babytas aanvragen.

http://www.kruidvat.nl/babymamavoordeel

http://www.mybb.nl/

zo en nu snel wat in huis gaan doen.. laters..
Bleh beetje zenuwen hier voor de echo straks.. mijn man kan ook niet mee en met die ws. weer inwendige echo wil ik ook niet iemand anders meevragen.. ja mijn zus haha echter helaas wonen we ruim 3u bij elkaar vandaan..
Sterkte straks mv38!

En hopelijk heeft iedereen goed nieuws te melden deze week. Ik ga duimen voor ons allemaal en zo zelf op weg naar de eerste keer vk!
Succes mv38 en Nuo!
spannend ook een echo Nuo? hier nu ook zo weg... laters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven