Asiels overvol.

02-07-2008 11:38 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
De asiels zitten weer overvol. Ik zou graag iemand willen spreken die haar hond of kat voor de vakantie wegbrengt naar het asiel. Ik heb het niet over een dierenpension dus.

Mijn probleem is: hoe kan je, je dier, waar van je houdt, ondergeschikt maken aan een vakantie?
Manlief opperde ook eens om onze twee poezendames naar het asiel te doen en na de vakantie gewoon twee nieuwe uit te zoeken, want dat was een stuk goedkoper dan een pension volgens hem... Tsss.... Als je je kinderen zat bent dan geef je ze toch ook niet weg om vervolgens maar weer even een nieuwe te 'maken'?

Ik breng mijn poezen naar een pension. Die mensen zijn er speciaal om voor je huisdier te zorgen. Ik wil mijn familie daar niet mee opzadelen. En dit jaar heb ik er meerdere moeten bellen omdat ze allemaal vol zaten, maar gelukkig een goede plek uiteindelijk kunnen vinden. En ja, het kost een aardig bedragje als je drie weken op vakantie gaat. Maar als je die vakantie kunt betalen, kun je die paar honderd euro voor opvang er ook nog wel bij optellen.
Ik ben nooit langer dan een week op vakantie geweest. En in die week zijn er drie buurvrouwen die ik kan vragen voor mijn dieren te zorgen. Als zij op vakantie zijn, doe ik hetzelfde voor hen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven