Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
De volgers weten wel op onnavolgbare wijze de 2e wereldoorlog steeds linken aan deze kwestie.
Alle reacties Link kopieren
quote:st@rs schreef op 22 juni 2014 @ 19:44:

Pff ik kan jullie niet bij houden dames zijn ook nog mensen die werken in het weekend! Iemand een update?

Ben namelijk geblocked door Irme op fb😳 Oh ja en ze ging ook nog aangifte tegen mij doen! Moet het dus van jullie updates hebben..

Kan ik vast mij. Klapstoeltje flesje prosecco en zak chips klaarzetten?? Kom maar op dames!Geen nieuws hansje is nog niet terug en Moeder is nu wat stiller onder de leidende hand van Nicole de B, _ voor hoe lang dat duurt- tevens is er een "karakter " getuige in het spel - op hulp aan- die vind dat I geen Golddigger is en een fantastische moeder...
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:st@rs schreef op 22 juni 2014 @ 19:44:

Pff ik kan jullie niet bij houden dames zijn ook nog mensen die werken in het weekend! Iemand een update?

Ben namelijk geblocked door Irme op fb😳 Oh ja en ze ging ook nog aangifte tegen mij doen! Moet het dus van jullie updates hebben..

Kan ik vast mij. Klapstoeltje flesje prosecco en zak chips klaarzetten?? Kom maar op dames!

N de B. Zou I. Gaan beschermen nu.

als in;dat I. Facebook zou laten voor wat het is en I. zou alleen nog op hulp aan....pagina reageren.

op diezelfde pagina zijn ze nu begonnen aan een charme offensief door karaktergetuigen te plaatsen

for what its worth.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
De karaktergetuige en 'echte' vriend is, zoals ik het lees, wederom iemand die ze alleen op internet spreekt. Wel al langere tijd, maar om jezelf dan op te werpen als iemand die een vriend is en je kent...
Ik kan mij voorstellen hoe ingrijpend uhp kan zijn inderdaad! Maar het lijkt mij dat je dan alles doet om mee te werken om je kind terug te krijgen.. Maar niet dat je je gehele vuile was buiten hangt met naam en toenaam. En je door merg en been krijsende kind voor de gehele wereld ten toon stelt. En denkt dat hij hier geen schade aan op loopt. Moeder zal nooit tot inkeer komen omdat zij in haar eigen realiteit haar gelijk, koste wat kost over de rug van dat arme mannetje wil halen. Ze overziet de gevolgen niet wat ook voort kan komen uit een persoonlijkheid stoornis zoals beschreven in het rapport van JZ. Ik hoop dat ze ooit een keer gaat inzien wat ze haar kind heeft aangedaan. Maar goed ik het draait natuurlijk allang niet meer om Hans als het er überhaupt om gedraaid heeft. Foto's video's misschien is dat allemaal al gepland. Denk niet dat ik in zulke situaties zou nadenken over filmen maar met mijn kindje bezig zou zijn..

Ben benieuwd welke wending dit verhaal gaat nemen de komende week! Het zal vast weer verrassend zijn!
Ga maar snel naar de pagina van HANS.....weer een stukje...

ooooooooo de zielige Irme!!!!
Die zogenaamde charme offensief zijn natuurlijk ex vriendjes met een neutrale kijk op moeder😳 en alle volgzame fans geloven dit natuurlijk allemaal👍
Die 'vriend' is zelf ook niet vies van eigen schouderklopje geven..
Ff kijken of ik wel op de pagina van H kan
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 19:55:

De karaktergetuige en 'echte' vriend is, zoals ik het lees, wederom iemand die ze alleen op internet spreekt. Wel al langere tijd, maar om jezelf dan op te werpen als iemand die een vriend is en je kent...Ja internet vriendschap is toch net even anders dan regelmatig bij iemand op de bank zitten.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Slijmbal die R. Een echte vriend zou Irme erop wijzen dat ze verkeerd bezig is!!! Bah Bah wat een engerd die Ronald, hij wil vast meer van Irme!!!

Hahahaha zijn toch nog wel mensen met een hersencel
quote:Tepelsteeltje schreef op 22 juni 2014 @ 20:01:

Die 'vriend' is zelf ook niet vies van eigen schouderklopje geven..Nee, En misschien denkt hij nu ook wel " Quid pro quo" I , " Ik neem aan dat je binnen kort even een afspraak met mij maakt "
What come's arround gose arround , dont for get Als deze labiele moeder zo labiele was dan had ze allang in de delta gezeten nee deze vrouw vecht voor haar kind dus donder toch op hopel een eitje op joh!!

Mensen die eerlijk zijn worden afgekraakt........zoeken jullie het probleem lekkr bij jezelf!!! Kontelikkers en sensatiezoekers!!

Ja tuurlijk J . Haha Jaloers op Irme ?? Laat me niet lachen. Irme en haar drama leventje pffff
Hahaha hopel een eitje op.. Misschien een nieuwe voor de dikke van Dale

het stadium van omgangshuis waren we al voorbij, toch?

edit; slijmbal maakt zich nu al druk waar de mensen blijven met hun commentaar. Geduld is niet zijn sterkste kant.
Men zal instelling bedoelen waar die ofwel een hele dag op bed ligt of in een rolstoel.
quote:Tepelsteeltje schreef op 22 juni 2014 @ 20:11:

\

het stadium van omgangshuis waren we al voorbij, toch?Die verward omgangshuis met instelling denk ik
Ik zie het trouwens al helemaal voor me, rechtzaak in Amerikaanse serie stijl, internet vriend treedt op als karaktergetuige en de advocaat aan de kant van BJZ stelt 1 vraag: meneer, heeft u, buiten internet om, ooit enig contact met I gehad? Antwoord: nee

Advocaat: ladies and gentlemen of the jury, I rest my case.
Dat verhaal is duidelijk [in opdracht van] I.

Welke normale vent gaat het van de daken schreeuwen dat hij zo eerlijk is, zo vanuit het niet, met x erachter. Tss

Daarbij, hoe harder mensen [in het algemeen] roeptoeteren dat ze zo eerlijk/goed/gelukkig zijn, hoe minder ik het geloof.

Opvallend dat de mensen die zich eerder al die tijd negatief tov Irme hebben laten horen, nu muis stil zijn........Mijn verhaal is een eerlijk verhaal ! En ik durf iedere discussie aan met een ieder die hierop iets negatiefs te schrijven heeft x

Nou, wie durft?
*** *** Niemand weet beter dan zij zelf hoe het zit. Laat een ieder denken wat men wilt. Ik volg haar met het oog op rechtvaardigheid. Zij doet wat een ieder moet doen laat de realiteit zien. In 40 -45 kon men zeggen dat we het niet wisten wat er gebeurde, maar nu is dat anders. Ik zeg Irme je doet het goed. Laat Nederland weten wat er echt speelt en er zijn altijd mensen die denken beter te weten, laat ze verrekken. Gebrek aan intelligentie. Trots ben ik op je!!!!!

Stomme verbazing hier
hmmmzzzz 6 min geleden op ''Hans'' E** V**

Beste allemaal, door hetgeen er momenteel allemaal speelt betreffende Hans en Irme krijg ik onnoemelijk veel vriendschap verzoeken. Ik kan er helaas niet op ingaan. Informatie vind je op Irme van der Heijden haar Facebook HANS Hulp Aan Nederlandse Slachtoffers

waarom zou hij extreem veel vriendschapsverzoeken krijgen, is het het vriendje van Irme?
quote:Tepelsteeltje schreef op 22 juni 2014 @ 20:19:

Dat verhaal is duidelijk [in opdracht van] I.

Welke normale vent gaat het van de daken schreeuwen dat hij zo eerlijk is, zo vanuit het niet, met x erachter. Tss

Daarbij, hoe harder mensen [in het algemeen] roeptoeteren dat ze zo eerlijk/goed/gelukkig zijn, hoe minder ik het geloof.

Opvallend dat de mensen die zich eerder al die tijd negatief tov Irme hebben laten horen, nu muis stil zijn........Mijn verhaal is een eerlijk verhaal ! En ik durf iedere discussie aan met een ieder die hierop iets negatiefs te schrijven heeft x

Nou, wie durft? Ik durf wel... Maar heb niet de behoefte die discussie aan te gaan. Ik geloof trouwens ook dat deze man (al dan niet in opdracht van) staat waar hij voor schrijft! Het is alleen niks meer of minder dan een persoonlijke mening
pffffffffwat zielig zeg hier zitten mensen die het knap vinden eindelijk jz is de lul dus waar stoor je je zo aan ontvriend je dan hief je niks meer te lezen jij wilde vriend worden maar hoeft niet hoor ....... daaaaaag outfit of order Vind ik leuk · 5 minuten geleden

Ook een pareltje hoor...
Nou ja.. dat dus..
Durf ik wel wordt toch al aangifte tegen me gedaan hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven