Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 22 juni 2014 @ 23:04:

Waarom is er een oproep op de HANS fb pagina gezet dat mensen zich moeten aanmelden op het viva forum?Vroeg ik me ook af...
Kom allemaal eens naar het Viva forum. Maak een nick en discussieer mee. Hier wordt toch iedereen geblocked, er is geen discussie mogelijk.

Nee, dit is geen nep profiel. Mijn echte profiel is geblokkeerd door Irme.

Dus iedereen met een grote mond over ''tegenstanders''. Laat ons begrijpen waarom BJZ een terroristen organisatie, is volgens jullie.

Laat ons weten welke feiten jullie hebben. De feiten die wij, de mensen met een open blik en kritische vragen, niet hebben.

Dus.. hup hup, allemaal naar Viva.nl, forum, filmpje uithuisplaatsing deel 4.

Gratis Schultenbrau en kaasknabbels.

Why??
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:jippie55 schreef op 22 juni 2014 @ 23:04:

[...]

Kan je het hier nog een keer plaatsen, heb het gemist.Staat in vorige draadje. Ergens ver aan het eind.
Hoi. Ik lees al tientallen pagina's mee nadat één van jullie alweer een paar dagen geleden op de Facebook van I. verklapte waar al die verstandige reacties vandaan kwamen.

Wat betreft de familie van I, het verbaast me dat jullie dit niet gevonden hebben tijdens het Googlen van I (ik heb het althans niet voorbij zien komen, juist vragen hierover):

<verwijderd>
Oh dat heb ik gemist!! Waarschijnlijk om onze oren te wassen met uitspraken als hopel een eitje op enz. Erg indrukwekkend ook😉
quote:diamond-gloss schreef op 22 juni 2014 @ 22:49:

[...]

Ja wand dat zijn kinderrovers en kloodzakken die tievislijers..Daar ben ik mooi klaar mee. Ik heb dus geen fotoshoot gedaan he. Ik heb allemaal van die foto's waarop ze er half verwaarloost uitzien, met zand en meer ijs om dan in hun mond enz. Probeer ik ze te laten leven want ik wil niet dat ze net zo wereldvreemd worden als ik en dan werkt het tegen mij! Komt er straks zo een m*ts met een diploma maar geen leven en die snapt niet hoe dat is als je kinderen leven, die heeft ze vast geen eens en daarom wil ze die van andere afpakken.
In ieder geval iemand van hier want diegene noemt dat bier op en de kaas knabbels. Vraag me ook af waarom
.
Iio_io .. Wat moeten we daarmee dan. Hadden we al gevonden maar dat is privacy met alle namen van de familie en dat willen wij hier niet neerzetten
.
Dat dacht ik ook toen ik de kaasknabbels las...

Apart.
quote:ikbenmedereentje schreef op 22 juni 2014 @ 23:03:

Omdat ik er ff serieus nieuws doorheen gooi?

Wat mij betreft niet.

Ik las het. Triest.
iio, dat is persoonlijke info, kan je de link verwijderen die mensen hebben ook recht op hun privacy hé!
Vind t ook niet nodig alle "blockers" hier te krijgen hoor.

maar ja; its a free country.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Ik weet het, lees (veel) meer dan dat ik post. Maar laat ze please!! wegblijven van hier!!
Ik vint dit heel erg ONRESPECTLOOS, julli zijn VRIEZELIKKEN!!
Nou dat wordt gezellig! Die lui gaan hier natuurlijk heel veel mosterd plaatsen.
Oh Brace yourselves people...drama is coming.
quote:iio_oi schreef op 22 juni 2014 @ 23:09:

Hoi. Ik lees al tientallen pagina's mee nadat één van jullie alweer een paar dagen geleden op de Facebook van I. verklapte waar al die verstandige reacties vandaan kwamen.

Wat betreft de familie van I, het verbaast me dat jullie dit niet gevonden hebben tijdens het Googlen van I (ik heb het althans niet voorbij zien komen, juist vragen hierover):

Waarom zet je dit hier neer? Slaat nergens op. Interessant doen?
Heb trouwens een blok van onze 'vriendin' gekregen. Had blijkbaar ergens een like op gegeven wat madam niet leuk vond.......
Moet dat ook niet dan ben ik weg!! Kan dat niet vinden waar dat staat...
#
quote:iio_oi schreef op 22 juni 2014 @ 23:09:

]

Dit is ergens in het eerste topic vermeld en besproken.

Vind het persoonlijk niet echt interessante info ook.
anoniem_199301 wijzigde dit bericht op 22-06-2014 23:21
Reden: link weggehaald
% gewijzigd
En we hadden het net zo lekker duidelijk onderling over geen namen plaatsen e.d.

ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:isa__88 schreef op 22 juni 2014 @ 23:13:

Iio_io .. Wat moeten we daarmee dan. Hadden we al gevonden maar dat is privacy met alle namen van de familie en dat willen wij hier niet neerzettenMijn excuses als ik te ver ben gegaan wat betreft Viva-etiquette.

Ik wilde enkel de familiestructuur overbrengen en ging er bij het plaatsen van mijn post vanuit dat de link snel verwijderd zou worden. Er wordt hier gedaan alsof er niets over bekend is of ze familie heeft terwijl dit mij een vrij betrouwbare bron lijkt, waarom?
Dat bedoel ik maar.......
quote:mali30 schreef op 22 juni 2014 @ 23:19:

Voor degene die de oproep op de HANS pagina heeft gezet, vanuit je profiel herken ik gelijk wie je bent ( ja ik forum teveel en dan lees je weleens wat) zonde van je privacy vrouw. Ik zou het verwijderen, en dat bedoel ik niet naar.Heeft ze al gedaan volgens mij. Ik zie het niet meer
quote:iio_oi schreef op 22 juni 2014 @ 23:21:

[...]

Mijn excuses als ik te ver ben gegaan wat betreft Viva-etiquette.

Ik wilde enkel de familiestructuur overbrengen en ging er bij het plaatsen van mijn post vanuit dat de link snel verwijderd zou worden. Er wordt hier gedaan alsof er niets over bekend is of ze familie heeft terwijl dit mij een vrij betrouwbare bron lijkt, waarom?Ja iedereen heeft familie, wat wil je hiermee nou zeggen? Behalve dat je de kans loopt dat je deze mensen ook nog in de ellende helpt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven