Entertainment alle pijlers

Brazilie 2014

12-06-2014 21:03 3429 berichten
Is er al een topic? (Ik kan het mobiel niet vinden)

Of gaan we hier kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Ja het is wel goed Chili, klaaaaaaaaarrrrr
Ik ben er! Patat in de oven, drankje klaar, hamsters in de boom, zoontje in oranje.... Let the game begin!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik denk overigens gelijk spel.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ojee snoopman haalt de vuvuzela van zolder hahaha
Ja en?
Nah, het zal mij benieuwen. Ik gok op 1-1 (uitlachen naderhand graag per PB )
Ik denk NL - Chili 2-1

In negatief geval dan 1-1 of 2-2
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:snoopylynn schreef op 23 juni 2014 @ 17:58:

Ojee snoopman haalt de vuvuzela van zolder hahaha
-Albert Einstein-
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 juni 2014 @ 17:59:

Nah, het zal mij benieuwen. Ik gok op 1-1 (uitlachen naderhand graag per PB )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
We zullen zien LV en MV. Ik gok ook op 1-1. Of 2-1 voor ons... Denk ik.
-Albert Einstein-
quote:snoopylynn schreef op 23 juni 2014 @ 17:58:

Ojee snoopman haalt de vuvuzela van zolder hahahaWie dat heeft uitgevonden zou ik graag van zijn kont een Vuvuzela-vulkaan van maken.
Waarom fluiten ze zo?
-Albert Einstein-
De stand van zaken hier: drie oranje t-shirts (man doet niet mee), twee kinderen beschilderd met rood-wit-blauwe vlaggetjes, vuvuzela ligt nog op de kast en ik bid dat zoon er niet aan denkt dat hij dat ding nog altijd heeft.
Ik denk 2-0
Ja en?
quote:tanteslankie schreef op 23 juni 2014 @ 18:01:

Waarom fluiten ze zo?Misschien werken ze allemaal bij de treinvoorzieningen?
quote:Yavanna schreef op 23 juni 2014 @ 18:02:

[...]

Misschien werken ze allemaal bij de treinvoorzieningen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 juni 2014 @ 18:01:

De stand van zaken hier: drie oranje t-shirts (man doet niet mee), twee kinderen beschilderd met rood-wit-blauwe vlaggetjes, vuvuzela ligt nog op de kast en ik bid dat zoon er niet aan denkt dat hij dat ding nog altijd heeft.

Morgen als zoon naar school is dat ding in een ondergrondse kliko gooien

Hier liggen we op bed tv te kijken. De hapjes voor onder de wedstrijd heb ik net al op.
quote:tanteslankie schreef op 23 juni 2014 @ 18:01:

Waarom fluiten ze zo?Dat is een typisch Chileense manier om uiting te geven aan eh... nou ja ik weet het ook niet. Misschien moeten ze even stoom afblazen?
hallo dames
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 juni 2014 @ 18:04:

[...]

Morgen als zoon naar school is dat ding in een ondergrondse kliko gooien

De dichtstbijzijnde ondergrondse kliko is een half uur fietsen hier vandaan, en je hebt er nog een pasje voor nodig ook (wat ik dus niet heb). Ik gok dus maar op zoons vergeetachtigheid, en anders vertrouw ik erop dat hij zich houdt aan onze afspraak van één keer toeteren per Nederlands doelpunt. Wat dat betreft was Spa-Ned echt een hel .
quote:Phoolan schreef op 23 juni 2014 @ 18:06:

hallo damesPhool
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

hallo dames

He Phoo!!

Lady, kan je niet per ongeluk even erop gaan staan en dan weer in de kast leggen?

hallo dames

quote:Mylene_Valerie schreef op 23 juni 2014 @ 18:09:

[...]

He Phoo!!

Lady, kan je niet per ongeluk even erop gaan staan en dan weer in de kast leggen?

Dan gaat ie nog veel harder loeien dan tien vuvuzela's bij elkaar.

En bij de weg: het is mijn man ze schuld. Hij heeft die krengen in huis gehaald.

Kan iemand Robben even een handtasje gaan geven? Wat een meisje zeg!
Oh, de schijts begint ook al mee te fluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven