Entertainment alle pijlers

Brazilie 2014

12-06-2014 21:03 3429 berichten
Is er al een topic? (Ik kan het mobiel niet vinden)

Of gaan we hier kletsen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompiedoe schreef op 23 juni 2014 @ 00:16:

Werkte nos wel bij jou MV? Ik loop telkens vast met wifi en zo geen zin om een snoertje in te pluggen.Mijn laptop doet het alleen maar met de accu in het stopcontact. Ik heb op die manier 2 wedstrijden gekeken zonder problemen. Ja was ideaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 juni 2014 @ 00:19:

[...]

Mijn laptop doet het alleen maar met de accu in het stopcontact. Ik heb op die manier 2 wedstrijden gekeken zonder problemen. Ja was ideaal.De mijne ook. Was een krijgertje en ben er erg blij mee.
Nou ik ga deze wedstrijd ook nog even kijken, nu wel lekker op de slaapkamer. Even uitpuffen en daarna lekker slapen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
humm ik ga toch slapen, zit te knikkebollen in bed. Veel plezier vannacht!
quote:Hilary schreef op 23 juni 2014 @ 00:20:

[...]

De mijne ook. Was een krijgertje en ben er erg blij mee.

Deze was wel nieuw maar altijd gaan die accu`s met een jaar stuk en dan heb je op de accu geen garantie meer. En 100 euro voor een nieuwe accu vind ik zonde, het is maar zelden dat ik hem mee neem, alleen als ik meerdere dagen bij een vriendin blijf slapen, verder niet.

Ze weten dondersgoed waarom op de accu geen 2 jaar garantie op zit. Iedereen die ik ken met een laptop is de accu ook na een jaar kapot gegaan.
quote:Pompiedoe schreef op 23 juni 2014 @ 00:23:

humm ik ga toch slapen, zit te knikkebollen in bed. Veel plezier vannacht!Slaap lekker.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 juni 2014 @ 22:05:

[...]

Ik vind voetballers eerlijk gezegd nooit zo erg mooi. Alleen Gullit vond ik wel lekker, in zijn tijd.Niet?
Nou de meeste voetballers vind ik spuwlelijk hoor, en een air van heb je jou daar. Maar goed, met die miljoenen die ze verdienen vallen ze niet op iemand als ik dus ik maak mij geen illusie.

In de slotseconde van de 2e ronde, in de blessuretijd maakt Portugal het 2-2

Het gaat moeilijk worden maar Portugal ligt er nog niet uit.

Denk niet dat ik dat allemaal weet hoor, ik type even snel wat de commentator lult.
Zo, dat was op de valreep nog 2-2.

Verder maar met een half oog toegekeken vandaag. Morgen hopelijk weer knallen!
quote:Dystania schreef op 23 juni 2014 @ 01:59:

Zo, dat was op de valreep nog 2-2.

Verder maar met een half oog toegekeken vandaag. Morgen hopelijk weer knallen! Had ik niet meer verwacht zo op de valreep
USA had 3 punten verdiend! Jammer van de 2-2in de laatste seconde

Maar goed, mocht Portugal door willen gaan dan moeten ze met een super hoge score winnen. Ze hebben nu -4 als doelsaldo

Mij maakt t niet uit wie in die groep door gaat als t Ronaldo maar niet is;)
Net even snel naar de supermarkt geweest. Drúk zeg. Niet normaal meer. Waren meer mensen op het idee gekomen het niet op het laatste moment te doen.
quote:disney1 schreef op 23 juni 2014 @ 09:10:

USA had 3 punten verdiend! Jammer van de 2-2in de laatste seconde

Maar goed, mocht Portugal door willen gaan dan moeten ze met een super hoge score winnen. Ze hebben nu -4 als doelsaldo

Mij maakt t niet uit wie in die groep door gaat als t Ronaldo maar niet is;)Best een kans, Portugal zònder vervelend jongetje Ronaldo
De oranje tompoezen staan hier op tafel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Iedereen fris en scherp? Zet hem op.

Het kan alle kanten op. Ook een akkoordje ... hoop het niet.

Groepje komt zo Nog héél even rust. Vanavond kipkluifjes, hoewel we het wel eng vinden het menu te veranderen.

Veel plezier!
Meiden succes, mag het een mooie wedstrijd worden; ik ga kijken met hét, uuuuhm, een groepje

Hup Holland!
Oja, ik denk 3-1
Ik denk dat dit wel een pittige wedstrijd wordt, ik vind chilli erg goed namelijk.

En ja, Nederland vond ik afgelopen wedstrijd niet zo geweldig (ook al hebben we gewonnen)
.
Ja zit er ook klaar voor. In de soep had ik nog geen trek dus vers stokbrood met roomkaas en gerookte zalm. De soep komt straks wel.
Oh en NL moet winnen, maakt mij niet uit met hoeveel.
Hier zitten we ook al klaar. Kip moet nog gaar worden en dan kunnen we smullen terwijl we tv kijken. Ik heb 2-1 voor beide wedstrijden waarvan Nld en Australie winnen.

Voor de rest 4-0 voor Brazilie op Kameroen en Kroatie- Mexico 2-1
Oh ik zit nu al op mijn stompjes te kluiven. Snoopman is een beetje onrustig en de hond staat in oranje shirt op facebook. Wij zitten er klaar voor.
Ja en?
Nou zo allemaal even meezingen
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 23 juni 2014 @ 17:53:

Nou zo allemaal even meezingenbeetje slecht daar in het stadion vind ik
Ik zit ook klaar!

Denk dat we gaan verliezen vanavond.. 1-3 (Of 3-1, weet even niet wie aan welke kant staat ) gok ik op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven