Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
Die profielfoto

Jeminee, een vrouw die voor haar kind vecht en zo'n profielfoto van haarzelf plaatst, kun je toch onmogelijk serieus nemen?

Goede indruk maakt ze hiermee.....
Hotter than my?
quote:amarna schreef op 23 juni 2014 @ 19:47:

Jeminee, een vrouw die voor haar kind vecht en zo'n profielfoto van haarzelf plaatst, kun je toch onmogelijk serieus nemen?

Zij denkt dat ze hiermee laat zien dat ze sterk is, de rechter heeft alleen weer een bevestiging dat mevrouw ernstige aandachtsbehoefte heeft waar ze niet mee om kan gaan.
I; Fataal zeker haha.

Daarnaast een hoop XX, hartjes en bedankjes..
quote:pluma84 schreef op 23 juni 2014 @ 19:48:

Hotter than my?son?
Mijn leven is een hel, ik kan niet meer... Maar uh ik ga er nu even vanwege het WK leuke kiekjes op zetten

Yeahhhhh 2-0
2-0 joehow
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 19:48:

[...]

son?
En met de 2-0 door LE PAAI [waar is ze trouwens?] schiet ik me toch in een lachbui! Hahahha wat ene soap die malloot uit Oss!

WK heeft een climax bereikt...nu I nog!
Hoe lang zou het duren voordat mensen boos worden omdat ik De Grote Leidster een aandachtshoer genoemd heb?
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 19:52:

Hoe lang zou het duren voordat mensen boos worden omdat ik De Grote Leidster een aandachtshoer genoemd heb? Waar kan ik je liken?
Hoe moet ik trouwens dat commentaar van "U r awesome dear" met die foto van die hond interpreteren? Is dat Grote Leidster codetaal?
quote:Tepelsteeltje schreef op 23 juni 2014 @ 19:52:

En met de 2-0 door LE PAAI [waar is ze trouwens?] schiet ik me toch in een lachbui! Hahahha wat ene soap die malloot uit Oss!

WK heeft een climax bereikt...nu I nog!
quote:Tepelsteeltje schreef op 23 juni 2014 @ 19:54:

[...]

Waar kan ik je liken?Niet want ik post niet op die facebookpage. Ik heb dat hier gezegd.
Ik vrees echt voor donderdag want ik weet haast wel zeker dat de uitspraak van de rechter niet positief voor haar zal zijn..

Om nog maar te zwijgen over hoe dat stelletje meelopers gaat reageren..
ga naar HANS zijn pagina, ik kan geen vriendschapsverzoeken meer accepteren zit aan het limiet

Daar gaan ze ip's 'checken'

En nee, mensen ben niet aandachtsgeil, dit is omdat ik niet kapot te krijgen ben

Goed spul, die Facebook Friend..
Oh Oh Oh , Als je van lelijke dingen over prostitutie word beschuldigd?, zet je dan zo'n foto als profiel foto?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 19:55:

[...]

Niet want ik post niet op die facebookpage. Ik heb dat hier gezegd.Is het heel erg dat ik dat niet gelezen heb?
quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 19:58:

Oh Oh Oh , Als je van lelijke dingen over prostitutie word beschuldigd?, zet je dan zo'n foto als profiel foto?Domheid kent geen spijt. Als dit negatief uitpakt, leg je de schuld gewoon bij je ex!
quote:Tepelsteeltje schreef op 23 juni 2014 @ 20:00:

[...]

Is het heel erg dat ik dat niet gelezen heb?Vooruit ik vergeef het je.
quote:Tepelsteeltje schreef op 23 juni 2014 @ 19:58:

ga naar HANS zijn pagina, ik kan geen vriendschapsverzoeken meer accepteren zit aan het limiet

Daar gaan ze ip's 'checken'

En nee, mensen ben niet aandachtsgeil, dit is omdat ik niet kapot te krijgen ben

Goed spul, die Facebook Friend.. Och och... Die is totaal de weg kwijt..
Nou ja.. dat dus..
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 20:01:

[...]

Vooruit ik vergeef het je.Pak van me hart!
quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 19:58:

Oh Oh Oh , Als je van lelijke dingen over prostitutie word beschuldigd?, zet je dan zo'n foto als profiel foto?

Dat dus ook nog.

Ze doet me vanaf het begin af aan trouwens al denken aan die vrouw van de LPF, die uiteindelijk hysterisch is ingestort. Ben even haar naam kwijt

Edit: Winny de Jong. Jullie weten wel, die voor de campagne halfnaakt in de Panorama verscheen
BOEM op de hulp aan hans site

Iemand gooit Pb's van Moeder openbaar
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Omg en dan haar groupies die gaan zeggen dat ze haar nummer wel willen of een beschuitje met haar willen eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven