Google hulp, zwembad

23-06-2014 21:54 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik wil onze hond een nieuw zwembad kopen voor de zomer. Ja echt, voor onze hond . Hij heeft er nu een van 114 diameter, en 20 cm hoog, en hier kan hij eigenlijk niet echt lekker in liggen. Het liefst had ik een rechthoekige, maar ik kan er geen vinden met een beetje formaat, met een lage rand. Het mag geen hoge instap hebben voor hem, want dan komt hij niet over de rand, haha,

Oh, en van vriendlief mag het geen Hello Kitty en Barbie zijn. Iemand die iets kan vinden, onder de 50 euro?
Google afbeeldingen vond dit, zoiets zou je evt ook zelf kunnen maken.

img.photobucket.com/albums/v667/bullen/z.jpg
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Staat toch 48 hoog? Of hebben we het over iets anders?
quote:barrelroll schreef op maandag 23 juni 2014 22:40 Google afbeeldingen vond dit, zoiets zou je evt ook zelf kunnen maken.

img.photobucket.com/albums/v667/bullen/z.jpg "Google afbeeldingen vond dit, zoiets zou je evt ook zelf kunnen maken.

img.photobucket.com/albums/v667/bullen/z.jpg

"

Oh dat is ook leuk!
Alvast iedereen bedankt voor de hulp. Ik moet nu echt gaan slapen, want de wekker gaat weer om 05.00. Morgen ga ik weer verder op zoek.
Hmm. In de omschrijving staat 260x17x48 centimeter.

Dan zou je denken dat 17 cm de hoogte is. Maar bij nader inzien zijn dat wel hele rare maten voor een zwembad....
Geen tips, maar wat een schattig topic! Je hond boft met zijn baasje.
.
Mijn zoon heeft voor zijn Bull een schelp in de tuin staan. Hard plastic en een lage rand. Ze zijn wat klein maar ze kan er heerlijk in afkoelen.

Wij hebben twee Border Collies en Saar de jongste (die we nog aan Robo te danken hebben) zwemt pas sinds kort. Ze durfde nooit.

Achteraf bleek dat ze bang was als ze samen met de oudste Border Collie moest zwemmen. Alleen doet ze het wel. Haha. Ook al van die watjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven