Weet jij dit?

23-06-2014 23:22 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje! Ik heb seks gehad met mijn vriend tijdens mijn menstruatie. Dit was dag 3. Na mijn menstruatie weer voor het eerst begonnen met de pil. Zwanger zijn is bijna onmogelijk neem ik aan? Ik hoor graag iets!

xxxxxx
Zucht.

We hebben een "zwanger" pijler.
Het zou best handig kunnen zijn om je dit soort dingen af te vragen voordat je zwanger wordt.

Dan kunnen we je helpen. Nu kunnen we alleen zeggen dat je niet zwanger hoeft te worden, maarja het kan wel. En daar kun je zo weinig mee. Nog los van dat het echt heel dom is om je dit nu pas af te gaan vragen.
Zolang je niet rondom je ei klust is er niks aan de hand. Nou ja een beetje ei pijn misschien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op maandag 23 juni 2014 23:27 Zolang je niet rondom je ei klust is er niks aan de hand. Nou ja een beetje ei pijn misschien.
Voor betrouwbaarheid pil moet je op dag 1 van je menstruatie beginnen, als je pil voor het eerst gaat gebruiken.

Dus je bent niet 100% betrouwbaar bezig. Kleine kans dat het zo is, maar kan wel. Alhoewel ik dat wel eeeerg klein inschat.

Lees bijsluiter echt even goed na. Kan best ingewikkeld in het begin zijn. Doe het eerst desnoods met condoom erbij, ben je ook beschermd tegen Soa's.

Als je eenmaal met pil bezig bent, hou je na de laatste pil een stopweek. Na deze stopweek direct aan volgende strip beginnen.

Voor nu met condooms vrijen tot dat je aan nieuwe strip begint!!
quote:Nouschi schreef op 23 juni 2014 @ 23:27:

Zolang je niet rondom je ei klust is er niks aan de hand. Nou ja een beetje ei pijn misschien.Ik las geklutste eieren, tja het is al laat he
Doe een test. Kost 1,49 bij de Action, of zoiets.
Gatver neuken tijdens de menstruatie
Gelieve voortaan duidelijk het onderwerp in de titel te vermelden ("Ik ben wel oud en wijs genoeg om te seksen, maar niet om bijsluiters te lezen"...of zoiets)

Ik verheugde me namelijk op weer een leuke denksport-opgave.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
abcdefg
yoni?

Eentje voor TO, eentje voor die ongelooflijk sneue "yoni-kreetjes" die beginnen op te duiken op dit forum.
abcdefg
quote:anoniemmeisje4321 schreef op 23 juni 2014 @ 23:22:

Ik heb een vraagje! Ik heb seks gehad met mijn vriend tijdens mijn menstruatie. Dit was dag 3. Na mijn menstruatie weer voor het eerst begonnen met de pil. Zwanger zijn is bijna onmogelijk neem ik aan? Ik hoor graag iets!

xxxxxx

Eens even kijken..

Je hebt niet opgelet tijdens biologieles?

Niet verstandig om dan seks te hebben

Jullie hebben dit onderwerp nog niet behandeld tijdens de biologieles?

Je bent te jong, niet verstandig om dan seks te hebben

Je hebt nog nooit van condooms gehoord?

Niet verstandig om... Nou vul maar in!!!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Slik je toch gewoon weer de morning afterpil..net zoals je, volgens je vorige topic, in mei hebt gedaan..
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 24 juni 2014 @ 00:57:

Hé, er was pas een topic over yoni-massage voor 'geblokkeerden'.

Da's pas

Hence...Hence tsss...wat is er mis met "vandaar"? En dat jij er vaak niets van snapt blijkt intussen voldoende duidelijk uit veel van je reacties.

Maar dat je "geblokkeerden" tussen aanhalingstekens zet, alsof er niet talloze vrouwen bestaan die dat seksueel wel degelijk zijn (door welke oorzaak of nare ervaring ook) vind ik stuitend.
Mijn oma is op deze manier (seks tijdens menstruatie) asn 7 kinderen gekomen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En de pil is niet betrouwbaar zoals jij bent gestart. Lekker bezig! Heel verstandig. Not.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
In je vorige topic had je een morningafterpil genomen, voor de tweede keer want "het was niet helemaal zoals gepland gegaan haha"

Haha? Dit is dus op zijn minst de derde keer dat je onveilige seks hebt en ik vermoed dat het wel vaker is. Als je dit soort vragen moet stellen, ben je helemaal niet toe aan seks.

Lees de bijsluiter van je pil. Lees de website van SOA-HIV. Denk er nog eens over na.

Ja, je zal hoogstwaarschijnlijk met een hihi en haha wegkomen.

Of niet, dat kan ook.
Nee, dat weet ik niet. Ga met je vragen over de werking van de pil naar de huisarts. Hetzelfde geldt voor de werking van de morning-afterpil. En als je nog een keer domme dingen doet, stel de vraag dan niet hier.
Je kan best ultrasnelle follikels hebben maar de kans is wel wat kleiner dan rond de twaalfde dag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sjonge, ga je deze vraag nu elke maand stellen? Misschien gewoon effe niet n****n tot je eindelijk weet hoe je dat veilig doet?!
Mijn broer is het resultaat van seks tijdens menstruatie, dus de kans op zwangerschap is er wel. Ga alsjeblieft condooms gebruiken. Dat lijkt me erg noodzakelijk voor je.
quote:Ano*k schreef op 24 juni 2014 @ 06:45:

[...]

Hence tsss...wat is er mis met "vandaar"? En dat jij er vaak niets van snapt blijkt intussen voldoende duidelijk uit veel van je reacties.

Maar dat je "geblokkeerden" tussen aanhalingstekens zet, alsof er niet talloze vrouwen bestaan die dat seksueel wel degelijk zijn (door welke oorzaak of nare ervaring ook) vind ik stuitend.

Het ging me meer om het rare idee van yoni-massage. Geblokkeerden had niet tussen '' moeten staan.

Excusez-moi. Oh, dat mag niet hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven