Weet jij dit?
maandag 23 juni 2014 om 23:24
Het zou best handig kunnen zijn om je dit soort dingen af te vragen voordat je zwanger wordt.
Dan kunnen we je helpen. Nu kunnen we alleen zeggen dat je niet zwanger hoeft te worden, maarja het kan wel. En daar kun je zo weinig mee. Nog los van dat het echt heel dom is om je dit nu pas af te gaan vragen.
Dan kunnen we je helpen. Nu kunnen we alleen zeggen dat je niet zwanger hoeft te worden, maarja het kan wel. En daar kun je zo weinig mee. Nog los van dat het echt heel dom is om je dit nu pas af te gaan vragen.
maandag 23 juni 2014 om 23:32
Voor betrouwbaarheid pil moet je op dag 1 van je menstruatie beginnen, als je pil voor het eerst gaat gebruiken.
Dus je bent niet 100% betrouwbaar bezig. Kleine kans dat het zo is, maar kan wel. Alhoewel ik dat wel eeeerg klein inschat.
Lees bijsluiter echt even goed na. Kan best ingewikkeld in het begin zijn. Doe het eerst desnoods met condoom erbij, ben je ook beschermd tegen Soa's.
Als je eenmaal met pil bezig bent, hou je na de laatste pil een stopweek. Na deze stopweek direct aan volgende strip beginnen.
Voor nu met condooms vrijen tot dat je aan nieuwe strip begint!!
Dus je bent niet 100% betrouwbaar bezig. Kleine kans dat het zo is, maar kan wel. Alhoewel ik dat wel eeeerg klein inschat.
Lees bijsluiter echt even goed na. Kan best ingewikkeld in het begin zijn. Doe het eerst desnoods met condoom erbij, ben je ook beschermd tegen Soa's.
Als je eenmaal met pil bezig bent, hou je na de laatste pil een stopweek. Na deze stopweek direct aan volgende strip beginnen.
Voor nu met condooms vrijen tot dat je aan nieuwe strip begint!!
maandag 23 juni 2014 om 23:55
dinsdag 24 juni 2014 om 01:12
quote:anoniemmeisje4321 schreef op 23 juni 2014 @ 23:22:
Ik heb een vraagje! Ik heb seks gehad met mijn vriend tijdens mijn menstruatie. Dit was dag 3. Na mijn menstruatie weer voor het eerst begonnen met de pil. Zwanger zijn is bijna onmogelijk neem ik aan? Ik hoor graag iets!
xxxxxx
Eens even kijken..
Je hebt niet opgelet tijdens biologieles?
Niet verstandig om dan seks te hebben
Jullie hebben dit onderwerp nog niet behandeld tijdens de biologieles?
Je bent te jong, niet verstandig om dan seks te hebben
Je hebt nog nooit van condooms gehoord?
Niet verstandig om... Nou vul maar in!!!
Ik heb een vraagje! Ik heb seks gehad met mijn vriend tijdens mijn menstruatie. Dit was dag 3. Na mijn menstruatie weer voor het eerst begonnen met de pil. Zwanger zijn is bijna onmogelijk neem ik aan? Ik hoor graag iets!
xxxxxx
Eens even kijken..
Je hebt niet opgelet tijdens biologieles?
Niet verstandig om dan seks te hebben
Jullie hebben dit onderwerp nog niet behandeld tijdens de biologieles?
Je bent te jong, niet verstandig om dan seks te hebben
Je hebt nog nooit van condooms gehoord?
Niet verstandig om... Nou vul maar in!!!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
dinsdag 24 juni 2014 om 06:45
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 24 juni 2014 @ 00:57:
Hé, er was pas een topic over yoni-massage voor 'geblokkeerden'.
Da's pas
Hence...Hence tsss...wat is er mis met "vandaar"? En dat jij er vaak niets van snapt blijkt intussen voldoende duidelijk uit veel van je reacties.
Maar dat je "geblokkeerden" tussen aanhalingstekens zet, alsof er niet talloze vrouwen bestaan die dat seksueel wel degelijk zijn (door welke oorzaak of nare ervaring ook) vind ik stuitend.
Hé, er was pas een topic over yoni-massage voor 'geblokkeerden'.
Da's pas
Hence...Hence tsss...wat is er mis met "vandaar"? En dat jij er vaak niets van snapt blijkt intussen voldoende duidelijk uit veel van je reacties.
Maar dat je "geblokkeerden" tussen aanhalingstekens zet, alsof er niet talloze vrouwen bestaan die dat seksueel wel degelijk zijn (door welke oorzaak of nare ervaring ook) vind ik stuitend.
dinsdag 24 juni 2014 om 09:36
In je vorige topic had je een morningafterpil genomen, voor de tweede keer want "het was niet helemaal zoals gepland gegaan haha"
Haha? Dit is dus op zijn minst de derde keer dat je onveilige seks hebt en ik vermoed dat het wel vaker is. Als je dit soort vragen moet stellen, ben je helemaal niet toe aan seks.
Lees de bijsluiter van je pil. Lees de website van SOA-HIV. Denk er nog eens over na.
Ja, je zal hoogstwaarschijnlijk met een hihi en haha wegkomen.
Of niet, dat kan ook.
Haha? Dit is dus op zijn minst de derde keer dat je onveilige seks hebt en ik vermoed dat het wel vaker is. Als je dit soort vragen moet stellen, ben je helemaal niet toe aan seks.
Lees de bijsluiter van je pil. Lees de website van SOA-HIV. Denk er nog eens over na.
Ja, je zal hoogstwaarschijnlijk met een hihi en haha wegkomen.
Of niet, dat kan ook.
dinsdag 24 juni 2014 om 23:29
quote:Ano*k schreef op 24 juni 2014 @ 06:45:
[...]
Hence tsss...wat is er mis met "vandaar"? En dat jij er vaak niets van snapt blijkt intussen voldoende duidelijk uit veel van je reacties.
Het ging me meer om het rare idee van yoni-massage. Geblokkeerden had niet tussen '' moeten staan.
Excusez-moi. Oh, dat mag niet hè.
[...]
Hence tsss...wat is er mis met "vandaar"? En dat jij er vaak niets van snapt blijkt intussen voldoende duidelijk uit veel van je reacties.
Het ging me meer om het rare idee van yoni-massage. Geblokkeerden had niet tussen '' moeten staan.
Excusez-moi. Oh, dat mag niet hè.