Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 20:46:

Als er zoveel foto's van kinderen geplaatst worden is meteen duidelijk waarom zoveel van haar volgers problemen hebben met jeugdzorg.
OMG eentje op de kritisch bekeken pagina noemt H. als ex van I.
Alle reacties Link kopieren
quote:topdropje schreef op 24 juni 2014 @ 20:41:

Ik lees het en ik denk: Dit gebeurt niet echt. Mensen kunnen niet zo dom zijn. Ralph Inbar is niet dood, hij heeft samen met een net zo'n springlevende Bart de Graaff een geniale grap bedacht.

Om ons een lesje te leren over...over...ehh....

Nee. Het is echt. Het is geen grap.

Godallemachtig.Dit..
Nou ja.. dat dus..
Welke veroordeelde pedofiel is er bij haar zaak betrokken?!

Vanmiddag las ik hier een lang verhaal van iemand die haar kent en een boekje open deed over I..is dat alweer weg gehaald van fb?
Dit vind ik pas echt heel eng: https://www.youtube.com/watch?v=U5W4RjTW3zQ

ZO voelt het op dit moment of mijn zoon .........

Dat je die gedachte in je hoofd haalt.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:@pestaartje schreef op 24 juni 2014 @ 20:53:

quote:girlpower29 schreef op 24 juni 2014 @ 20:52:

Vanmiddag las ik hier een lang verhaal van iemand die haar kent en een boekje open deed over I..is dat alweer weg gehaald van fb?Dat staat bij mijn weten, Nog gewoon op die Kritisch site
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Misschien mosterd maar er is iemand flink bezig onder die oproep voor modellen. Zal zo wel verwijderd worden...
quote:@pestaartje schreef op 24 juni 2014 @ 20:53:

Jeetje wat erg, dat is een begrafenis lied!

" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:fryskhynder schreef op 24 juni 2014 @ 20:56:

[...]

Te erg.
D: Ach mensen wat zijn jullie blind. Ze zal nooit maar dan ook nooit hansje terug krijgen. Gelukkig niet. We wachten vol spanning op de positieve mail van de gezinsvoogd. Gooi hem online. doe je toch met alles. dus kom op, online ermee!!!!!!

Hallo D, wat denk je wel? en dan door de mand vallen zodat iedereen weet dat ik het zelf verzonnen heb zeker?

Ik heb heel veel papieren niet online gezet, alleen degene die mij positief eruit laat springen. Ik zet ook geen andere schriftelijke aanwijzingen van de gezinsvoogd online hoor, en ook kom ik niet met bewijzen van detectives en aangiftes.

Jullie halen me uit mijn concentratie. Ik ben foto,s van kleine kindjes aan het bekijken en muziek aan het luisteren, ik ben ziek en schrijf een boek momenteel, heb net geld ontvangen met de verkoop van een puppie, eindelijk beltegoed gekocht dus ksssst, wegwezen

1 pup?

Het hele nest zit daar!! (maar weet niet of die vrouw ze allemaal gekocht heeft hoor, 1 was al wel de bedoeling)
Ik vint dit heel erg ONRESPECTLOOS, julli zijn VRIEZELIKKEN!!
quote:byhzy schreef op 24 juni 2014 @ 21:05:

D: Ach mensen wat zijn jullie blind. Ze zal nooit maar dan ook nooit hansje terug krijgen. Gelukkig niet. We wachten vol spanning op de positieve mail van de gezinsvoogd. Gooi hem online. doe je toch met alles. dus kom op, online ermee!!!!!!

Hallo D, wat denk je wel? en dan door de mand vallen zodat iedereen weet dat ik het zelf verzonnen heb zeker?

Ik heb heel veel papieren niet online gezet, alleen degene die mij positief eruit laat springen. Ik zet ook geen andere schriftelijke aanwijzingen van de gezinsvoogd online hoor, en ook kom ik niet met bewijzen van detectives en aangiftes.

Jullie halen me uit mijn concentratie. Ik ben foto,s van kleine kindjes aan het bekijken en muziek aan het luisteren, ik ben ziek en schrijf een boek momenteel, heb net geld ontvangen met de verkoop van een puppie, eindelijk beltegoed gekocht dus ksssst, wegwezen

Dat nummer, wat ziek!
.
quote:byhzy schreef op 24 juni 2014 @ 21:05:

quote:fryskhynder schreef op 24 juni 2014 @ 20:56:

[...]

Ja, plaatste ze gisteren. Kan er niks aan doen maar mijn maag draaide zowat om toen ik dat zag. Hoe kun je zeggen dat het voelt alsof hij overleden is? Hoe kun je die gedachte in je hoofd halen?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:nickie69 schreef op 24 juni 2014 @ 21:07:

1 pup?

Het hele nest zit daar!! (maar weet niet of die vrouw ze allemaal gekocht heeft hoor, 1 was al wel de bedoeling)

ze heeft 1 van haar "kindjes" daar ondergebracht schreef ze.

Met video. klopt . daar zag ik de andere ook.

Best erg dat ze kinderen en honden door elkaar haalt.

Nou ja.. van haar verwondert dat me niks. Ze is in de war.
ik ben ziek

Wattan?
quote:girlpower29 schreef op 24 juni 2014 @ 20:52:

Vanmiddag las ik hier een lang verhaal van iemand die haar kent en een boekje open deed over I..is dat alweer weg gehaald van fb?Deze: http://www.nieuwsblad.be/ ... leid=DMF20131120_00847841
Als je, zoals zij roept, in de bijstand zit en naar de voedselbank gaat en je verkoopt een "puppie" en daar grof geld voor vangt, dan neem ik toch zo maar aan dat de bijstand dat geld int?

Of heb ik een heel verkeerd beeld?

Ik weet niet, hoor.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 24 juni 2014 @ 20:31:

[...]

OMG!!! Die mensen zijn niet goed wijs. En wat een boel lieve kinderen
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 21:18:

Als je, zoals zij roept, in de bijstand zit en naar de voedselbank gaat en je verkoopt een "puppie" en daar grof geld voor vangt, dan neem ik toch zo maar aan dat de bijstand dat geld int?

Of heb ik een heel verkeerd beeld?

Ik weet niet, hoor.Denkje dat ze dat opgeeft dan? Alleen voorheen was ze wat minder opeopenbaar.
Ik kom weer even binnenvallen. Nog iets gebeurd?

Ik lees op haar FB geen commentaren meer. Zijn die alleen zichtbaar voor volgers en 'vrienden'?
Ken jij haar Carla69?
Bezorgde M:Iedereen zegt publiceren, maar het zijn heftige beelden van Hansje zijn leefomgeving, tevens bewijs dat ik haar erg goed ken. Mensen zullen ook begrijpen dat Hansje uit huis is gehaald en waarom...

Zal ze het publiceren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven