Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
Zucht......
Ik vint dit heel erg ONRESPECTLOOS, julli zijn VRIEZELIKKEN!!
Triest toch allemaal.
quote:isa__88 schreef op 24 juni 2014 @ 19:49:

Vrede sluiten met jeugdzorg ? Zullen haar volgers leuk vinden!

Ze kan hansje alleen maar zien als ze samen werkt met jeugdzorg en vader dus nu krabbelt ze terug

Haar volgers haten JZ. De vuilspuiterij is beyond alles.

Nu moet ik toegeven dat ik geen flauw benul heb van JZ maar alleen wat ik hier en op FB lees.
Er is nog een bewijs dat niemand meer doet twijfelen aan dit verhaal. Het zal niet bij iedereen in goede aarde vallen. Ik ben niet erop uit haar onderuit te halen. Maar er is tweestrijd, want het is heftig bewijs. Wat te doen?

Vurtel vurtel meid....
Ga de hele avond voor Jottum de mailtjes bekijken en de kindjes voorstellen, mvg I

Op de pagina kritisch bekeken ook nog iemand met humor!

Dames&Heren

Welkom in ons nieuwe programma.

Niets is wat het lijkt, in je hoofd.

Het is nu al een groot succes, en wij zijn trots, dat het ons gelukt is, om verwarring onder de mens te creëeren via internet medium.

Over een zo gevoelig onderwerp als een kind.

Irme en Hans, zijn bij uitstek de geschikte kandidaten en uitgekozen, uit een mega grootte selectie mensen.

In dit nieuwe tijdperk van main stream media, volgt u hier een nieuwe show.

Van Joop en zijn Bende.

Met medewerking, van BZJ en

Anti- Jeugdzorg.

Pedofielen vereniging Marijn. Complot bedenkers van Siburu. Professoren geestelijke afwijkingen, instituten van de Landelijke vereniging: HTK scholing.

En als belangrijkste u. U beste mensen.

Bedankt.

Over een minuut , is de volgende zet!

Aan .......
Irme dearest zoekt modellen en mensen plaatsen foto's van hun eigen kinderen.

Op een openbare FB pagina.

Op de openbare FB pagina van een in opspraak zijnde dame.

Een pagina die wordt bezocht door duizenden en nog eens duizenden mensen. Ook door zieke mensen. Mensen die beter niet in de buurt van kinderen kunnen komen.

Ze plaatsen foto's van hun eigen kinderen. Ze doen het écht.

Vergeef me terwijl ik even in mijn hoofdkussen krijs. Holy shit wat een idioten. Dit gebeurt gewoon niet, dit is een grap!
Ik ben aan t werk, slaapdienst.

Maar gelukkig! een cliënt gaat vannacht op vakantie, dus ben tot 2 uur wakker haha, heb vluchtig gelezen, maar ik hoef me van 23.00 uur tot een uur of 00.30 niet te vervelen! Kan k alles eens op mn gemakje doorlezen hier om de tijd te doden.
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 19:34:

[...]

Ik neem wel aan als dit kind gehoord wordt (wat me sterk lijkt op deze jonge leeftijd, trouwens) dat het kind de moeder met hand en tand verdedigt.

Dat doen ze. Wat er ook gebeurd is, de opvoeder is heilig in de ogen van een kind op zo'n jonge leeftijd.Kinderen vanaf 12 jaar worden door de rechter gehoord.
Wil trouwens nog wel opmerken hoe dom het is zo openbaar 'modellenfoto's' van tientallen meisjes te plaatsen!
quote:topdropje, 10 minuten geleden

Een pagina die wordt bezocht door duizenden en nog eens duizenden mensen. Ook door zieke mensen. Mensen die beter niet in de buurt van kinderen kunnen komen.

Vergeef me terwijl ik even in mijn hoofdkussen krijs. Holy shit wat een idioten. Dit gebeurt gewoon niet, dit is een grap!OMG!!! Die mensen zijn niet goed wijs.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Frizz schreef op 24 juni 2014 @ 20:25:

[...]

Kinderen vanaf 12 jaar worden door de rechter gehoord.

Ja, wat zeg ik, dit kind is 6!

Ik weet heus wel dat als je 12 ben dat je dan wordt gehoord.

Dat weet neem ik aan iedereen
quote:Frizz schreef op 24 juni 2014 @ 20:25:

[...]

Kinderen vanaf 12 jaar worden door de rechter gehoord.

Alleen als ze dat willen. Ze krijgen hiervoor een brief waarin staat dat ze op gesprek mogen maar dat ze ook een brief mogen schrijven of om te bellen om door te geven om wel/niet op de uitnodiging in te gaan.

Jongere kinderen hebben echt ook wel hun momenten om samen met een gezinsvoogd te praten.
quote:topdropje schreef op 24 juni 2014 @ 20:20:

Vergeef me terwijl ik even in mijn hoofdkussen krijs. Holy shit wat een idioten. Dit gebeurt gewoon niet, dit is een grap!

Mijn vriend zei vorige week: is dit wel echt?

Wie weet is het niet echt. Is het een hoax. Hoe, en met welk doel, daar ben ik niet over uit. Het zou totaal krankzinnig zijn. Toch lijkt dat minder krankzinnig dan een vrouw die maar door en door lijkt te kunnen gaan met een nog krankzinnigere missie, danzij al die mensen met oogkleppen op, die goedgeloviger en naïever zijn dan ik ooit heb kunnen denken dat mensen kunnen zijn.
De mensen die foto's plaatsen van de kinderen sporen van geen kant. Sommige foto's zijn ook nogal eh extreem. Ik zag een meisje van 6 onder de make up zelfs
.
Trouwens, wel heel bijzonder dat iemand die ondergedoken moet zitten vanwege ernstige bedreigingen (ze was toch bang vermoord te worden?) zaterdag gezellig een shoot gaat doen, met een onbekende...
quote:girlpower29 schreef op 24 juni 2014 @ 20:33:

[...]

Mijn vriend zei vorige week: is dit wel echt?

Wie weet is het niet echt. Is het een hoax. Hoe, en met welk doel, daar ben ik niet over uit. Het zou totaal krankzinnig zijn. Toch lijkt dat minder krankzinnig dan een vrouw die maar door en door lijkt te kunnen gaan met een nog krankzinnigere missie, danzij al die mensen met oogkleppen op, die goedgeloviger en naïever zijn dan ik ooit heb kunnen denken dat mensen kunnen zijn.Lijkt me geen hoax, aangezien omroep brabant vorige week bij de zitting was en er 3 regels over geschreven heeft.
Ik lees het en ik denk: Dit gebeurt niet echt. Mensen kunnen niet zo dom zijn. Ralph Inbar is niet dood, hij heeft samen met een net zo'n springlevende Bart de Graaff een geniale grap bedacht.

Om ons een lesje te leren over...over...ehh....

Nee. Het is echt. Het is geen grap.

Godallemachtig.
quote:topdropje schreef op 24 juni 2014 @ 20:20:

Vergeef me terwijl ik even in mijn hoofdkussen krijs. Holy shit wat een idioten. Dit gebeurt gewoon niet, dit is een grap!Je vergeet nog dat ze een veroordeelde pedofiel bij haar zaak betrokken heeft..
quote:mamavk schreef op 24 juni 2014 @ 20:27:

Wil trouwens nog wel opmerken hoe dom het is zo openbaar 'modellenfoto's' van tientallen meisjes te plaatsen!

Ik snap dat echt niet , En sommige koppies zo vol met make-up

En die moeders denken aan Fame en Glory, Maar ik ben bang dat dat wel eens niet goed af kan lopen.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Het is echt ongelofelijk ja.

Net niet echt
quote:byhzy schreef op 24 juni 2014 @ 20:33:

[...]

Alleen als ze dat willen. Ze krijgen hiervoor een brief waarin staat dat ze op gesprek mogen maar dat ze ook een brief mogen schrijven of om te bellen om door te geven om wel/niet op de uitnodiging in te gaan.

Jongere kinderen hebben echt ook wel hun momenten om samen met een gezinsvoogd te praten.Dat klopt. Ik heb ook eens zo'n brief gehad van de rechter, 40 jaar geleden, alhoewel mijn ouders in totale harmonie uit elkaar gingen dus er was niets aan de hand. Ik was toen 12 inderdaad.

Ik ben er met instemming van wederzijdse ouders niet op ingegaan want dat was niet nodig. Scheiding uit het boekje. Net zoals die van mijzelf.

Toen ik ging scheiden kwam er niet eens een rechter meer bij aan te pas, in de tijd van mijn ouders nog wel. Was helemaal niet nodig, maar dat was toen nog zo.
quote:mamavk schreef op 24 juni 2014 @ 20:38:

Trouwens, wel heel bijzonder dat iemand die ondergedoken moet zitten vanwege ernstige bedreigingen (ze was toch bang vermoord te worden?) zaterdag gezellig een shoot gaat doen, met een onbekende...

Ze zit niet ondergedoken en heeft ook geen nieuw tel. nr!

Wederom allemaal leugens, maar t staat wel stoer!!
quote:topdropje schreef op 24 juni 2014 @ 20:41:

Ik lees het en ik denk: Dit gebeurt niet echt. Mensen kunnen niet zo dom zijn. Ralph Inbar is niet dood, hij heeft samen met een net zo'n springlevende Bart de Graaff een geniale grap bedacht.

Om ons een lesje te leren over...over...ehh....

Nee. Het is echt. Het is geen grap.

Godallemachtig.Elvis, John FK, John L en George H leven nog.
Als er zoveel foto's van kinderen geplaatst worden is meteen duidelijk waarom zoveel van haar volgers problemen hebben met jeugdzorg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven