Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 24 juni 2014 @ 21:51:

[...]

Ik geloof je meteen, maar ze zal vast ook een overleden vriend met die naam hebben. Die kan ze nu mooi even gebruiken. Want toegeven dat H vernoemd is naar ex-schoonpa doet ze vast niet.Klopt de overleden vriend ( een designer) heette ook hands de vader van G ook , Ik dacht dat iedereen dat wist?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik heb geen idee wat RvdK betekent. BZJ was nieuw voor deze casus begon evenals UHP en OTS.

Krijg er een sik van.

Kutafko's.
https://www.facebook.com/ ... 89528&type=1&l=083aa41d5a

OMG!
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Nogmaals, waar lezen jullie dat allemaal?

Op haar FB zie ik daar niks over.
RvdK is Raad van de Kinderbescherming...Valt onder Justitie en doen o.a. onderzoek in omgangszaken en gezagszaken: waar moet kind wonen, wel/geen contact met de andere ouder. Zij kunnen ook bijvoorbeeld voorstellen of een kind Onder Toezicht Gesteld moet worden. Zij adviseren de rechter.

BJZ is uitvoerende instantie.

RvdK is overwegend adviserende instantie.

Snappie em nog?
Het word steeds enger en enger......ben gelukkig niet bang aangelegd en heb redelijk sterke maag
el pasado es el pasado
Bezorgde Moeder Zometeen zal er een linkje komen naar een fotoalbum. Het is niet opgezet dan wel ergens vandaan gehaald. Het zijn real life foto's. De mooie foto's op de site van Irme der hele interieur? Zou zeggen raadpleeg funda.nl maar eens. IK wil dit doen om iedereen te laten zien wie Irme echt is. Laster, het zal wel. Hansje mag daar niet terugkomen. Ook zijn wij erg bang dat als hij wel terug zou komen zij zal vluchten naar het buitenland of haar dreigementen dat ze zichzelf en/of Hansje iets aandoet daadwerkelijk uit zal voeren. Ze heeft inmiddels best wat geld ingezameld dankzij haar steunbetuigers dus ze zal ook de middelen hebben te kunnen vluchten. De foto's die te zien zijn dat was de leefomgeving van Hansje. Je kan roepen dat alles met de vader van Hansje te maken heeft, maar hij staat hier buiten. Dit zijn mensen die eerst om je gaven maar die je zo perse uit moest kotsen, zowel via de media als bij ons in het dorp. Het wordt echt tijd dat je eerlijk wordt Irme, dat je stopt met je omgeving zoveel schade aan te doen. Stop met alles zo mooi voor te doen en wees eerlijk. Alleen dan en dan pas zal Hansje ooit een toekomst hebben met jou!!

Zie zaak irme/hansje
Zie site Kritisch bekeken!! Foto's geplaatst in reacties onder het bericht van"bezorgde moeder"
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 21:58:

Nogmaals, waar lezen jullie dat allemaal?

Op haar FB zie ik daar niks over.\

https://www.facebook.com/ ... h-bekeken/658906574191550
.
quote:fryskhynder schreef op 24 juni 2014 @ 21:58:

OMG!Wow. Ik weer niet meer war ik moet zeggen.
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 21:56:

Ik heb geen idee wat RvdK betekent. BZJ was nieuw voor deze casus begon evenals UHP en OTS.

Krijg er een sik van.

Kutafko's.Raad van de Kinderbescherming gok ik.
quote:waterval70 schreef op 24 juni 2014 @ 21:59:

RvdK is Raad van de Kinderbescherming...Valt onder Justitie en doen o.a. onderzoek in omgangszaken en gezagszaken: waar moet kind wonen, wel/geen contact met de andere ouder. Zij kunnen ook bijvoorbeeld voorstellen of een kind Onder Toezicht Gesteld moet worden. Zij adviseren de rechter.

Snappie em nog?
MSTRD.
De fotos

https://www.facebook.com/ ... =100005441389528&fref=ufi

Op de fb van Bezorgde Moeder zelf
.
Die foto's zijn verschrikkelijk en irme spoort van geen kant. Maar hoe kunnen er ineens papiertjes met bezorgde moeder er op staan?

Fotos bewerkt ?
Mijn zolder heeft ook wel eens zo'n berg kleren

Nu, bijvoorbeeld
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Dit gaat echt ver allemaal.

Iemand noemde dit een hoofdpijndossier maar ik denk dat hier een nieuw woord voor moet komen dit is echt bizar. Arm kind.
quote:fryskhynder schreef op 24 juni 2014 @ 21:58:

OMG!

Sorry, maar die foto's zijn FAKE en in scene gezet.

Kijk maar eens goed in die keuken: alles is glanzend schoon. Ook in de ijskast, behalve het onderste laatje waarin iets ligt dat is gaan lekken. De rest blinkt aan alle kanten.

De foto's van verrotte plekken in huis kunnen overal genomen zijn. Zegt helemaal niks, Misschien wel voor ze daar kwam te wonen? Of een compleet andere woning?

De foto's van wat kranten en lege blikjes hondenvoer op tafel zijn er m.i. opgezet. Je ziet namelijk dat de rest blinkend schoon is. Ik heb ervaring met vervuilde huizen en dan kom je echt wel hele andere dingen tegen dan hier.

Nee, ik ben best wantrouwig van aard, maar deze foto's zijn duidelijk FAKE. En ik vind moeder een hele slechte moeder hoor.

Dit is gewoon een vijand van haar.
Hoe kan bezorgde moeder foto's in I haar huis maken, met een briefje met bezorgde moeder er bij?
quote:waterval70 schreef op dinsdag 24 juni 2014 21:59 RvdK is Raad van de Kinderbescherming...Valt onder Justitie en doen o.a. onderzoek in omgangszaken en gezagszaken: waar moet kind wonen, wel/geen contact met de andere ouder. Zij kunnen ook bijvoorbeeld voorstellen of een kind Onder Toezicht Gesteld moet worden. Zij adviseren de rechter.

Snappie em nog? Raad voor de Kinderbescherming heeft ook toetsende functie richting BJz!! Zij toetsen de uitvoering van de maatregel.
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 22:00:

[...]

Wow. Ik weer niet meer war ik moet zeggen.

Duidelijk fake en in scene gezet.

je moet niet alles geloven wat je op internet ziet/leest
tja, als het echt het huis van I is, is het zorgwekkend, maar wie zegt dat dit ook echt zo is?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:waterval70 schreef op 24 juni 2014 @ 22:07:

[...]

Duidelijk fake en in scene gezet.

je moet niet alles geloven wat je op internet ziet/leest Joh
Ik neig met waterval mee, al is dat onderste laatje van de koelkast al langere tijd goor, want lijkt wel schimmel.
quote:mwcactus schreef op 24 juni 2014 @ 22:05:

Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Dit gaat echt ver allemaal.

Iemand noemde dit een hoofdpijndossier maar ik denk dat hier een nieuw woord voor moet komen dit is echt bizar. Arm kind.

Dat was ik.

Het wordt hoe langer hoe gekker, maar ja, dat zeiden we 4 dagen geleden ook al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven