Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 25 juni 2014 @ 00:30:

[...]

Het kan dat dit ernstige persoonlijkheidsptoblematiek Is waar we getuige van zijn.

Gezond verstand is het zeker niet.Ik ben geen psycholoog, maar het zou me niet verbazen als ze niet bewust manipuleert, maar het gewoon echt zelf gelooft. Zoals ze zich steeds verder verstrikt in het verdraaien van de waarheid... als ze maar iets van gezond verstand had, had ze allang de boel verwijderd, maar ze kan gewoon niet anders dan dit denk ik.
quote:netniet schreef op 25 juni 2014 @ 00:20:

[...]

Allemachtig, het is dus echt zo bizar, haar eigen vrienden, waarvan ze dus dacht dat het haar vrienden waren hebben haar dit geflikt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je jeugdzorg op de hoogte gaat stellen van je bevindingen als vrienden zijnde. Als ik een vriendin had die haar kind in zo'n baggerhut liet slapen dan stak ik daar ook heus wel een stokje voor. Maar om dit het internet op te gooien? Ik snap er echt helemaal niks meer van.

Misschien was " Bezorgde moeder" de façade flouw?, Kan he?.

Overigens word het allemaal bevestigd door een andere vriendin van haar die de post haalt , En ik neem aan dat je de post niet laat halen door een vijand, Maar deze doet nu ook een boekje open.

Mensen kunnen haar zat worden met haar dreigen schelden en schijn op houden
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Idd bemoedigende woorden heeft ze nodig en geen mensen die haar in twijfel trekken.ze is met n gevecht bezig wat verdomde moeilijk is.haar fb is voor mensen die haar steunen en niet veroordelen.als je haar of haar verhaal in twijfel trekt zit je hier verkeerd.ze heeft alle recht te plaatsen wat ze wil plaatsen,zij is een voorbeeld voor alle alleenstaande moeders en gaat de strijd aan met alles en iedereen,dankzij Irme van der Heijden en haar dapperheid en openheid zal t er misschien voor ons allemaal wat rooskleuriger uitzien.en mede door social media is ze zo ver gekomen en word haar verhaal gehoord!!denk daar maar eens over na voordat je n klote opmerking plaatst!deze vrouw en haar zoontje zijn helden!!!had ik het maar zo aangepakt toen het amk mijn gezins situatie uit elkaar trok en n goede situatie in n slechte situatie wilde veranderen.ze hebben ons notabene in praatgroepen gedaan waar wij helemaal nt in pasten en waardoor mn kind nog meer vragen kreeg en zich super veel zorgen ging maken.nou irme jouw moed geeft mij kracht,ik laat t amk noooooit meer met ons sollen want dan ga ik ook n gevecht aan!!!sterkte mop,nog 2 nachtjes en 1 dagje en dan is jouw prinsje hopenlijk weer bij jou

Oh my... Een voorbeeld voor alle alleenstaande moeders nog wel
quote:byhzy schreef op 25 juni 2014 @ 00:30:

Klopt Isa. Ze moet tegen zichzelf beschermd worden.Dat roepen we al een week, Dit was wachten niet of de bom zou vallen maar wanneer., En hoe vreselijk ook ze liegt, bedriegt en bedreigt de boel, Dan kan je ook verwachten dat het anders af kan lopen, Mensen hebben er genoeg van, Het klopt ook niet, Goddank zit Hans veilig
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Pfff, je zou Irme maar zijn. Dan kun je dus zelfs je "vrienden" met een huissleutel niet meer vertrouwen.
Iemand zegt: verwijder de negatieve mensen. Antwoord:

heb er een dagtaak aan haha

een paar seconden geleden · Vind ik leuk · 4

Blokkeren en verwijderen...pfffff veel engerds zeg.....

een paar seconden geleden · Vind ik leuk · 5
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:Firene schreef op 25 juni 2014 @ 00:34:

[...]

Ik ben geen psycholoog, maar het zou me niet verbazen als ze niet bewust manipuleert, maar het gewoon echt zelf gelooft. Zoals ze zich steeds verder verstrikt in het verdraaien van de waarheid... als ze maar iets van gezond verstand had, had ze allang de boel verwijderd, maar ze kan gewoon niet anders dan dit denk ik.

Het komt bij mijn over alsof ze heel goed weet dat ze leugens verteld . Ze raakt alleen verstrikt in haar eigen web, dus komen er steeds meer nieuwe leugens.

Gezond verstand heeft ze zeker niet.
Ik ben blij dat hansje op dit moment niet bij haar is. Ze is nu te labiel
.
De bedrieger wordt bedrogen.

Met stroop gelokt en met stront verpulverd. Precies die technieken toepassen op waar ze zelf goed in is.

Wie is hier nu slim[mer]?

Trouwens het zinnetje in een eerder bericht; laat ik maar zwijgen over welke straf je hem gaf als H niet luisterde [of iets in die zin] geeft me maar 1 ding te denken; het dreigen om naar zijn vader te moeten.

Weltrusten.
Een huis kan wel eens een rommel zijn maar dit was gewoon smerig en schimmel. Dan maak je dus weken niet schoon.

Ik heb ook een keer in een dip gezeten en ruimde ik niet op en maakte ik niet schoon, een weekje ofzo rommel en troep. Ik had geen energie maar zooooo erg was het niet. Onmogelijk dit. Uiteindelijk kwamen vriendinnen langs en hoppa vuilniszak , afwas, schoonmaken en klaar. Irme grijpt nooit hulp aan.

Dit huis was al zo vies toen H er was want dit is van weken niet schoon maken
.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 00:34:

[...]

Misschien was " Bezorgde moeder" de façade flouw?, Kan he?.

Overigens word het allemaal bevestigd door een andere vriendin van haar die de post haalt , En ik neem aan dat je de post niet laat halen door een vijand, Maar deze doet nu ook een boekje open.

Mensen kunnen haar zat worden met haar dreigen schelden en schijn op houden

Ik kan mij voorstellen dat iemand haar probeert te helpen omwille van haar kind.

Misschien is deze persoon het ook spuugzat dat ze zich inspant en moeder het ondertussen loopt te verzieken op internet en ondertussen liedjes in een studio gaat zingen.

Dat deze persoon al een week lang moet aanzien dat ze liegt en inmiddels pissed is.

Ik zou het zelf ook niet zo aanpakken, maar binnen een week tijd zou dit bij mij wel een vriendschap zwaar onder druk zetten.
Dat zielige mannetje ziet later ook deze foto's net zoals de fotoshoots. ...hoeveel fouten gaat ze nog maken? Kan ze het voor zichzelf nog relativeren? Volg dit op omdat ik in oss woon en uhhh need i say more😉
el pasado es el pasado
quote:mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 00:25:

[...]

Gevalletje waar je mee omgaat, wordt je mee besmet denk ik...

Het is pure speculatie, maar er is maar 1 soort/groep mensen die ik kan bedenken die elkaar zo naaien en een mes in de rug kunnen steken... Dat zijn dan toch echt gebruikers. Die zijn wel zo gewetenloos en kunnen zich van een 'vriend' afwenden en nooit meer omkijken. Ja, en narcisten, maar om nu alle betrokkenen narcist te gaan noemen...Ik lag eerst in een deuk toen ik die foto's zag, ik dacht iemand heeft een goede grap gemaakt en hoe kunnen mensen zo dom zijn om te geloven dat die foto's echt zijn. Ik vind dit zo ongelooflijk bizar, ik denk dat dit topic ons jaren later nog bij zal staan. Ondertussen vind ik het ook zo verdrietig, dit arme jongetje heeft dus echt zo geleefd Ik hoopte echt dat zijn moeder tot inkeer zou komen en hij over een paar maanden weer naar huis zou kunnen. Dit is zo schrijnend, heel dubbel nu. Het knulletje ligt nu in een lekker warm en schoon bedje, fris gedocht in een schone pyjama, een hele geruststelling.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 00:45:

Een huis kan wel eens een rommel zijn maar dit was gewoon smerig en schimmel. Dan maak je dus weken niet schoon.

Ik heb ook een keer in een dip gezeten en ruimde ik niet op en maakte ik niet schoon, een weekje ofzo rommel en troep. Ik had geen energie maar zooooo erg was het niet. Onmogelijk dit. Uiteindelijk kwamen vriendinnen langs en hoppa vuilniszak , afwas, schoonmaken en klaar. Irme grijpt nooit hulp aan.

Dit huis was al zo vies toen H er was want dit is van weken niet schoon makenIk denk eerder aan maanden of jaren?
quote:netniet schreef op woensdag 25 juni 2014 00:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mamavk in "Filmpje uithuisplaatsing deel 4"" class="messagelink">mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 00:25</a>:</b>

[...]

Gevalletje waar je mee omgaat, wordt je mee besmet denk ik...

Het is pure speculatie, maar er is maar 1 soort/groep mensen die ik kan bedenken die elkaar zo naaien en een mes in de rug kunnen steken... Dat zijn dan toch echt gebruikers. Die zijn wel zo gewetenloos en kunnen zich van een 'vriend' afwenden en nooit meer omkijken. Ja, en narcisten, maar om nu alle betrokkenen narcist te gaan noemen...</div></blockquote>Ik lag eerst in een deuk toen ik die foto's zag, ik dacht iemand heeft een goede grap gemaakt en hoe kunnen mensen zo dom zijn om te geloven dat die foto's echt zijn. Ik vind dit zo ongelooflijk bizar, ik denk dat dit topic ons jaren later nog bij zal staan. Ondertussen vind ik het ook zo verdrietig, dit arme jongetje heeft dus echt zo geleefd Ik hoopte echt dat zijn moeder tot inkeer zou komen en hij over een paar maanden weer naar huis zou kunnen. Dit is zo schrijnend, heel dubbel nu. Het knulletje ligt nu in een lekker warm en schoon bedje, fris gedocht in een schone pyjama, een hele geruststelling. Gelukkig inderdaad, hier kan en mag hij niet in wonen.
.
wat mooi en echte warme stem, toppppppp. zoveel liefde door de muziek heen, je moet wel in de vrieskist liggen wil dit niet aan komen. liefs

Reactie op het nummer van moeder..

Nou, ik lig in die vrieskist kan ik je vertellen!
quote:netniet schreef op woensdag 25 juni 2014 00:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 4"" class="messagelink">isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 00:45</a>:</b>

Dit huis was al zo vies toen H er was want dit is van weken niet schoon maken</div></blockquote>Ik denk eerder aan maanden of jaren? Ja moet bijna wel toch? Kan niet anders
.
Het lijkt mij volkomen gestoord gedrag wat je niet vertoont als het goed met je gaat. Ik denk ook dat ze niet weet wat anders te doen en ik vraag me af hoe dat na donderdag moet want dat kind komt niet thuis.

Ik ben wel blij dat JZ het kind uit huis heeft gehaald voor moeder met deze actie begon.
Vertrouwen is een waardevol iets.....enn ze krijgt nu de ene na de andere trap...hup weer een mes in je rug irme en ik vertrouw op deze foto's! Niks gephotoshopt! De waarheid achter t smoeltje 😕
el pasado es el pasado
quote:mamavk schreef op woensdag 25 juni 2014 00:49 <i>wat mooi en echte warme stem, toppppppp. zoveel liefde door de muziek heen, je moet wel in de vrieskist liggen wil dit niet aan komen. liefs</i>

Reactie op het nummer van moeder..

Nou, ik lig in die vrieskist kan ik je vertellen! Ik ook
.
quote:netniet schreef op 25 juni 2014 @ 00:47:

[...]

Ik lag eerst in een deuk toen ik die foto's zag, ik dacht iemand heeft een goede grap gemaakt en hoe kunnen mensen zo dom zijn om te geloven dat die foto's echt zijn. Ik vind dit zo ongelooflijk bizar, ik denk dat dit topic ons jaren later nog bij zal staan. Ondertussen vind ik het ook zo verdrietig, dit arme jongetje heeft dus echt zo geleefd Ik hoopte echt dat zijn moeder tot inkeer zou komen en hij over een paar maanden weer naar huis zou kunnen. Dit is zo schrijnend, heel dubbel nu. Het knulletje ligt nu in een lekker warm en schoon bedje, fris gedocht in een schone pyjama, een hele geruststelling.

Nou inderdaad! Gelukkig krijgt hij hier niks van mee.

Ik hoop zo dat vader wel een geschikte man is en dat er een relatie opgebouwd kan worden tussen die twee!
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 00:50:

[...]

Ik ook Joh, ik lig ik al dagen opgebaard, zo koud.
Ik heb ook zitten denken waarom haar vrienden die blijkbaar toch echt dichtbij haar stonden dit zo nu naar buitenbrengen.

maar als je ziet hoe I. reageert op iedereen die niet met haar meepraat....en waarschijnlijk hebben ze nu gedacht dat dit de enigste manier is haar te dwingen tot hulp!?

En op het meest gunstigste moment voor H. Wanneer hij er in ieder geval niet middenin zit.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:ikbenmedereentje schreef op 25 juni 2014 @ 00:56:

Ik heb ook zitten denken waarom haar vrienden die blijkbaar toch echt dichtbij haar stonden dit zo nu naar buitenbrengen.

maar als je ziet hoe I. reageert op iedereen die niet met haar meepraat....en waarschijnlijk hebben ze nu gedacht dat dit de enigste manier is haar te dwingen tot hulp!?

En op het meest gunstigste moment voor H. Wanneer hij er in ieder geval niet middenin zit.Het online gooien van deze beelden is natuurlijk niet in het belang van het kind. Als het enkel daar om ging dan hadden ze gewoon naar JZ kunnen stappen.
Ik vind het eng en fascinerend tegelijk hoe iemand zoveel volk op de been.. eh, achter het toetsenbord krijgt die haar, zonder haar te kennen, op haar woord geloven en als een stel hysterische bruinhemden elk tegengeluid de kop in drukken met scheldwoorden en bedreigingen. Ik heb al de meest vreselijke scheldwoorden langs zien komen op allerlei manieren gespeld.

Het totale gebrek aan reflectie bij veel reageerders daar, is wel eng, vind ik. De vader zou gedreigd hebben, wat doet de meute? Dreigen. De vader zou mishandeld hebben, wat doet de meute? Oproepen tot mishandeling (en erger).

Ook het blind geloven van 'de leider'. Zij hep het gezecht, dus dat is het beweis. Brrr.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven