Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
>>>> god wat voel ik me vernederd...wat ziek is het toch

26 minuten geleden · Vind ik leuk<<<
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Irme van der Heijden Hopelijk snapt de rechter, politie en iedereen dat ik al jaren gestalkt en bedreigd en geterroriseerd word..anders houd het nu voor mij echt op, alles kwijt en dan ook nog stalken? bedreigen....kan dan niemand iets doen?

>>>>ach welnee die behoefte heb ik niet...wilde het voor Hans doen...nu ben ik alles kwijt, Hans, huis, alles...dus weet het nu niet meer hoor. Stop met alles nu, hoop dat ik nieuw leven kan beginnen met Hans ergens veilig., maar ben er bang voor

22 minuten geleden ·<<<

>>>Dit neemt TE ernstige vormen aan

20 minuten geleden · Vind ik leuk · 1

Irme van der Heijden Ik twijfel of ik nog wel op FB wil zitten

20 minuten geleden · Vind ik leuk · 1<<<<<

>>>>Hopelijk snapt de rechter, politie en iedereen dat ik al jaren gestalkt en bedreigd en geterroriseerd word..anders houd het nu voor mij echt op, alles kwijt en dan ook nog stalken? bedreigen....kan dan niemand iets doen?

<<<<<

>>>Ik ga nu alles op mijn pagina op prive zetten, ben er klaar mee...smerig gewoon dit.<<<<

Ik hoop van harte dat ze haar pagina privé zet

Dat had ze al veel eerder moeten doen.

Triest
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Wederom spreekt ze over dat ze haar huis kwijt is,Dit deed ze afgelopen week ook al, Kan het zijn dat ze is uitgezet?

Want ik neem aan dat als je de sopdoek neemt en opruimt dat je huis er gewoon nog is?, Of poets je dan het gehele huis weg?

Haar auto was gestolen zei ze , Ook niks meer over gehoord
http://www.martinvrijland ... -van-der-heijden-gerland/
Ladies.... Goedemorgen,

Al sinds de start van dit 'drama' volg ik deze topic. Zo ook op facebook volg ik alles want ik wil niks missen!

Van meet af aan was ik verbijsterd over HOE moeder deze situatie aanpakt! Wat mij betreft is je zoon met beelden en naam en toenaam in de media slingeren niet goed te praten. Tevens vond ik haar verhaal rammelen aan alle kanten!

Momenteel val ik van de ene verbazing in de andere..... Het enige wat momenteel zo snel mogelijk moet gebeuren is moeder opnemen en wat psychologische onderzoeken op haar loslaten!!

En H.? Die zit voorlopig goed, laat die maar eens lekker met rust en vooral...KIND zijn i.p.v. wandelende etalagepop!
Als ze haar huis kwijt zou zijn is het ook te verklaren waarom BJZ uiteindelijk is overgegaan tot UHP. Naast alle andere problemen rondom de bezoekregeling ook nog dakloos.. Dat is nu het kind bespaard gebleven.
Ik hoop toch echt dat I niet denkt dat ze kan zingen .

En is nu in feite dakloos? Neem toch aan dat een kind niet wordt toegewezen aan een dakloze moeder...

Ze heeft WWB en 30.000 Euro gekregen van gestoorde volgelingen?

Dan is ze haar WWB kwijt!
quote:amarisa schreef op 25 juni 2014 @ 08:15:

Ik hoop toch echt dat I niet denkt dat ze kan zingen .

En is nu in feite dakloos? Neem toch aan dat een kind niet wordt toegewezen aan een dakloze moeder...

Ze heeft WWB en 30.000 Euro gekregen van gestoorde volgelingen?

Dan is ze haar WWB kwijt!Als ze al 30.000 euro heeft gekregen dan zal ze niet zo stom zijn geweest om dit op haar rekening te laten storten.
Pagina staat nog steeds niet op privé terwijl dat toch niet zo ingewikkeld is, lijkt me.
Dat denk ik ook niet, diamond-gloss. Echter, als de sociale dienst er lucht van krijgt dat I veel geld heeft gekregen, zullen zijn wel een onderzoek instellen. Alhoewel... Als ze inderdaad dakloos is, krijgt ze nu sowieso niks meer.
quote:amarisa schreef op 25 juni 2014 @ 08:22:

Dat denk ik ook niet, diamond-gloss. Echter, als de sociale dienst er lucht van krijgt dat I veel geld heeft gekregen, zullen zijn wel een onderzoek instellen. Alhoewel... Als ze inderdaad dakloos is, krijgt ze nu sowieso niks meer.Ja zullen onderzoek doen idd maar I lijkt mij wel zo slim en gehaaid dat ze echt wel zorgt dat er geen bewijs is dat dat geld daadwerkelijk naar haar is gegaan.
Natuurlijk zet ze haar pagina niet prive... Dan krijgt ze geen aandacht meer!

En dat geld, er was sprake van geld in te zamelen om ze eens lekker samen op vakantie te sturen als H. weer terug bij haar is. En zo slim als ze blijkt te zijn zal ze dit geld niet op haar rekening laten zetten!
Wie beheert dat geld?
quote:byhzy schreef op 25 juni 2014 @ 08:29:

Wie beheerd dat geld?vast een trouwe fan!
>>> “Deze foto’s komen van de persoon waar Irme na de rechtszitting vorige week geslapen heeft. Diegene die haar ook heeft gereden. Hij heeft zijn redenen dit te doen. <<<<

iemand die haar dus kent?
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 00:59:

[...]

Het online gooien van deze beelden is natuurlijk niet in het belang van het kind. Als het enkel daar om ging dan hadden ze gewoon naar JZ kunnen stappen.Precies. Of naar de huisarts of naar de GGD of noem maar op. Dan doe je ergens melding. Puur wraak dus. Haar onderuit halen. Begrijpelijk misschien, maar het helpt niks of niemand.
Ze staat zelf ook compleet voor schut, dat vind ik kan. Ben benieuwd of het contact met de vader te herstellen is, dan kan hij rustig in België wonen
.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 08:35:

>>> “Deze foto’s komen van de persoon waar Irme na de rechtszitting vorige week geslapen heeft. Diegene die haar ook heeft gereden. Hij heeft zijn redenen dit te doen. <<<<

iemand die haar dus kent?Zou het haar 'vriend' zijn waar hier al eerder over gesproken is?
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 08:35:

iemand die haar dus kent?

Nou dat vind ik ook wel behoorlijk achterbaks. Ze heeft hulp nodig geen achterbakse wanpraktijken, maar goed zoals het er staat, hij heeft zijn redenen, ik ben benieuwd wat die redenen dan zijn.

Uit huis gezet lijkt me eigenlijk stug, degene die de post ophaalt heeft ook gewoon een sleutel, de dame die gisteren beweerde ook foto's te hebben is ook binnen geweest, lijkt me niet kunnen als jij je huis uit bent gezet.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 08:40:

Ze staat zelf ook compleet voor schut, dat vind ik kan. Ben benieuwd of het contact met de vader te herstellen is, dan kan hij rustig in België wonenIk denk eerlijk gezegd met al die mafkezen waar I zich nu mee inlaat dat Hansje ook bij zijn vader nu niet veilig is laat staan vader zelf.
quote:diamond-gloss schreef op woensdag 25 juni 2014 07:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="missmysterious31 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 4"" class="messagelink">missmysterious31 schreef op 25 juni 2014 @ 07:32</a>:</b>

Ik las van vannacht dat zij nog met Hans heeft gebeld, op n laat tijdstip? Heel vaag. Haar stem was trillerig zei ze</div></blockquote>Huh? Mensen jullie lezen vaak niet goed. Ze vertelde dat haar stem trilde in dat liedje en dat et komt omdat ze daarvoor met Hans had gebelt
.
quote:Bonjoura schreef op 25 juni 2014 @ 08:41:

[...]

Zou het haar 'vriend' zijn waar hier al eerder over gesproken is?Geen idee, Maar ze weet wie het is
Pfffffff

Ik kan niet wachten tot morgen, het lijkt wel voetbal. 100000 rechters die wel weten wat te beslissen, terwijl er morgen maar een met de hamer mag tikken.....
Hey hey kaboutertje kom maar voor de dag
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat de foto's ook doorgestuurd zijn naar jeugdzorg etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven