Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:portinari schreef op 25 juni 2014 @ 02:12:

Ontmaskering? Echt, alles wel goed met jou? Ik hoopte dat enkele legitieme vragen beantwoord werden. Waarom jij zo doet, snap er echt niks van! Ik wist niet dat jij hier schreef, had enkel de OP gelezen.

Die zijn ondertussen al 20 minuten geleden beantwoord

Aangezien je daar werkelijk niets mee doet, ..... Tja
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Waarom word ik hier ook direct beschuldigt van dubbelnicken en wat dan ook? Dit topic stond gewoon in de lijst van actieve onderwerpen, wat is er zo fout aan dat ik een vraag stel?
Sense, van 1 persoon is niet echt een reeel beeld (sorry ipad). Dacht dat er nog meerdere mensen actief waren op dit topic.
Dubbel nicken??? Que

Het stellen van de vragen, niets mis mee, heb je ook keurig antwoord op gekregen, daarna staar jij je blind op alles behalve die antwoorden....
En als ik eerlijk moet zijn, na het lezen van je opmerking was jouw nick even de laatste die ik wou zien. Dar was ook niet eerlijk van mij. Ik vroeg om antwoord en dat heb je me gegeven. Sorry daarvoor. Bedoelde de vraag ook echt oprecht.
Zie mijn vorig bericht, hoop dat we nu weer normaal op elkaar kunnen reageren.
Iksnapernietsvan2 is hier niet actief, die komt rotzooi schoppen en Roos gaat niet vreemd,

Het spijt me dat jij niets met mijn eerlijke antwoorden kunt, je graaft daarmee je eigen kuil nog dieper.. Wie zou jou nu nog willen antwoorden aangezien je mijn eerlijke antwoorden al niet eens serieus neemt
Niet slecht bedoelt sense, lees al langer mee, maar had jij ook geen problemen op seksgebied met jouw vaste relatie?
Nee geen seks probleem, gewoon geen seks..
Euhm wat? Ik probeer al heel de tijd normaal te doen tegen jou. Je schiet direct in de aanval. Nu ga je waarschijnlijk ook weer boos reageren op mijn vorige post wat echt een normale vraag was.
Ga je nu voor de rest van de avond zo vies op mij reageren of kunnen we nu aub normaal doen?
Mijn partner heeft asperger, en heeft besloten dat seks voor hem niet belangrijk is.. Daar komt het kort op neer, en daar mocht ik het mee doen..

Hij heeft ooit een knop omgezet, en krijgt die niet meer terug omgezet
Geen idee hoe snel jij typt, maar op een tablet kun je niet op de seconde reageren.. Ik loop dus 3 berichten achter zie ik...
Ik ook heel de tijd als ik kijk. En misschien helpt het dat ik een ipad2 heb (is veel kleiner).
Want zo snel typ ik echt niet, moet je me eens zien op de laptop (de nieuwe generatie he )
Ik zie nu na 5 x refreshen geen vragen meer.. Ik duik mijn bed in.. Morgen vroeg vergadering
Het was weer een hoogwaardige discussie vannacht ;)

Roos, ik ben het niet met je eens over Loui haar minnaar. Volgens mij is hij vrij duidelijk, zegt hij echt geen gekke dingen staat hij er vrij transparant in. Alleen wil Loui de spelregels veranderen, zij wil meer, zij wil er een relatie van maken. En dat wil hij niet, dat zoekt hij niet. Ik lees ook nergens dat hij haar de indruk heeft gegeven dat wel te willen.

Hij heeft, zoals velen hier, een minnares voor de leuk erbij, omdat hij thuis wat mist en dat op deze wijze aanvult. En ze was altijd beschikbaar (dat heb ik even vrij vertaald omdat ze schreef dat zij altijd regie nam voor een date), dus lekker makkelijk.

Voor hem wordt Loui een wandelende tijdbom. Hij ziet een vrouw die hem wil manipuleren door hem on-hold te zetten, dan weer aan te zetten, dan ineens allerlei pittige gedoe-smsjes te sturen en dan een gesprek wil over hou nu verder enz. Ze drong ineens onverwachts (door zijn fout) zijn gezin binnen en ineens beseft hij welke risico's er aan het contact met haar zitten.

Loui, vanuit mijn perspectief lijkt het me zinvol om het nu te laten voor wat het is. Nu kun je terug kijken op een prachtige tijd met veel lol en geile sex en heb je een mooie herinnering. Het zou zomaar kunnen dat minnaar geen contact meer met je opneemt, niet omdat hij je niet leuk en geil meer vindt, maar omdat hij geen zin heeft in het gedoe en er klaar mee is.

Sterkte meid!
haha, het was hier inderdaad gezellig vannacht Normale, niet veroordelende vragen wil ik overigens best beantwoorden hoor!

En inderdaad sterkte Louie. Ik denk dat alles over jouw situatie al gezegd is. Jij wil meer dan hij en dat wil hij je niet geven. Pijnlijk!

Aargh, ik heb weer eens moeite met het loslaten van buitenlander. Ik heb inmiddels al 100x bevestiging gehad dat hij het vorige week net zo fantastisch vond als ik en toch blijf ik snakken naar aandacht en raak ik geirriteerd als dat even niet komt. Dat zou ik nu echt wel eens uit willen zetten hoor, dat "ik wil de hele dag bevestiging en aandacht"- knopje. Iemand enig idee waar ik het kan vinden? En waarom het alleen aanstaat voor buitenlander en niet voor mijn man?
Herkenbaar Annabel, in het handboek willen we een hoofdstuk opnemen over landen na een date. Beste tips zijn wel: focus op thuis, even je telefoon wegleggen, zorg voor afleiding.
Thanks voor de herkenning. Ik voel me een verliefde puber, een uber-muts! Zeker aangezien buitenlander echt wel zijn best doet. Op zijn mannelijke manier dan wel, hij doet "een highlander" en is zelf weer terug op aarde bij gezin en werk, terwijl hij mij tegelijk ook nog bevestiging en aandacht probeert te geven. Eigenlijk is hij gewoon echt een "good guy", beetje jammer dat het een vreemdganger is

Ik laat zijn laatste bericht maar even onbeantwoord, ben nu toch op mijn werk, proberen even alleen daar aan te denken.
Wat een toestanden hier vannacht....

zó jammer voor de 2 laatste nieuwkomers (nouwnouw en happypeppy, toch?) Laat je niet afschrikken, mijn ervaringen hier (hooguit 2 weken aan het meeschrijven) zijn prima. De vaste dames komen op mij heel erg tof over, ook al denkt en doet natuurlijk niet iedereen het zelfde. De basis is om elkaar niet te veroordelen, en het is zó ontzettend fijn om herkenning te vinden (en je verhaal kwijt te kunnen!)

nouwnouw: lekker bezig dame. Fijn dat het zo kan voor je. Ik ben ook een 'ubermuts', die gelijk in de verliefd-modus gaat als ik iemand echt leuk vind. En als ik ze niet echt leuk vind wil ik er geen seks mee... Ik geloof dat ik toch niet zo heel goed minnaar-materiaal ben, maar sta inmiddels wel met beide benen in een spannender avontuur dan ik voor mogelijk had gehouden.

happypeppy: met 23 jaar je partner leren kennen, noem jij laat? Vind ik helemaal niet hoor. Ik heb mijn nr1 leren kennen toen ik 26 was, en onze relatie begon nog 2 jaar later. Heb ik persoonlijk nooit als 'laat' bestempeld.

Dat de minnaar-activiteiten positief kunnen uitwerken op je seksleven met nr1, kan ik volledig onderschrijven. Op deze manier genieten minstens 3 mensen ervan (heb nog niet van hem gehoord of het ook wat voor hem en zijn vriendin doet... vind ik ook een beetje ongepast om daarnaar te vragen. (stemmetje in achterhoofd zegt: alsof de rest van wat je met hem doet en bespreekt niet ongepast is...). Maar goed, ik vind dus dat de nr1 relaties een beetje taboe onderwerp zijn als ik met mijn vlam ben. Als daar issues in zijn bespreek je die met je nr1, of voor mijn part met een goede vriendin, maar niet met je minnaar.)

Alle goede voornemens ten spijt, heb ik morgenmiddag toch weer een lunchdate. Niks horizontaals overigens, het is nog steeds niet verder gegaan dan zoenen. Ik weet ook niet of het ooit verder zal gaan. Voorlopig kan ik mijn lusten op deze manier voldoende botvieren. En het is ook wel lekker hoor, die continue staat van hongerigheid.
Eens met Oranje, de post van Loui is hartstikke duidelijk. Hij wil de regels niet veranderen en Loui zoekt iets dat hij haar niet kan en niet wil geven. Geen woord Frans bij. Hij klinkt juist heel klip en klaar, hij is er klaar mee.

En eigenlijk.. kan ik me best voorstellen dat er paniek bij hem is. Zijn minnares wordt ineens een soort ongeleid projectiel met allerlei nieuwe relatie-achtige verwachtingen.

quote:Hij is ook boos op me , om de druk die ik er op zet. Dit klinkt nu ook niet echt als een relaxte minnares die er met gezond verstand in zit.. ik denk, Loui, dat je een beetje je eigen glazen in hebt gegooid. Maar dat hoeft niet negatief te zijn, al doet het nu pijn, jullie verwachtingen zijn anders en dat past niet meer bij elkaar.

Tijd om afscheid te nemen en los te laten.

Ik denk dat dit van hem uit gezien een verstandige keuze is.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
louiloui, het enige wat je nu nog kunt doen is die man loslaten. Wat mij dan helpt is te bedenken dat jij je al die tijd zo heerlijk hebt gevoeld door je eigen lichaam: dat maakte al die verrukkelijke hormonen aan, die je het gevoel van enorme highs hebben gegeven. Dat werd dan getriggerd door deze ene man, maar echt hoor, je kunt je ook zo voelen door een ander. Niet meteen nu, maar hij is echt niet de enige die jou dat gevoel kan bezorgen.

Ik wens je heel veel sterkte en liefde toe, en stuur je een grote knuffel. (zo kut he, dit verdriet. na een openlijke relatie staan mensen voor je klaar om je te steunen, maar nu waarschijnlijk niet. kom maar hier hoor, om uit te janken.)
Blauwevrouw: jij bent net als ik, slecht minnares materiaal want veel te licht ontvlambaar . Ik ben benieuwd hoe die lunch-date eindigt :-)

Heidi, hoe is het met jou?
@louli, moeilijk voor je, inderdaad, huil hier maar heerlijk uit. Ik denk idd dat heidi en oranje gelijk hebben. Jou nr2 wil geen moeilijk gedoe, dat heeft hij thuis wel genoeg wrs.

@blauwevrouw, weet jou nr1 dat je gaat lunchen met je vlam?

@annabel, die moeilijke landing, heel herkenbaar. Ik heb er ook nog altijd moeite mee. Waar ik de laatse keer vrij veel aan had was iets wat ik hier gelezen had van iemand, ik gun mezelf twee dagen om te landen. Dat heb ik de laatste keer ook gedaan. Dat hielp me wel, verder inderdaad afleiding, me goed op mijn gezin richten en af en toe mijn vriendin lastig vallen, de enige die van dit alles weet.

Tegenwoordig heb ik ook wel dat ik 2 dagen prima door kom, dag3 ben ik strondsjagitijnig en daarna is het klaar, geef ik mezelf een schop onder mijn hol en ga weer door.

Hier morgen een date en wat mij aan mezelf op valt is dat ik nog heel erg goed in het hier en nu kan zijn. Ook dit gaat steeds beter. Voorheen was ik dagen van te voren al aan het mijmeren over de date. Al dingetjes aan het klaar zoeken enz. Nu helemaal nog niet gedaan. Komt morgen wel.

En, zo langzamerhand komen de zenuwen wel, maar dat is wel leuk en ik kan er nu veel beter mee om gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven