Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2014 09:43
Reden: Provocerend
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Andere topic gevonden, ook daar respectloze en denigrerende reacties van dit heerschap.. Bah
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Mag ik een paar vragen stellen (sorry zag dat dit topic nog actief was en wil geen vooroordelen verspreiden).
En als ik het goed begrijp is versie isenv1 al gesneuveld? Goh.

Loui, laat je geen schuldgevoel aanpraten. Je nr 2 klinkt best wel een beetje als een eikel. Buiten de deur neuken en dat de normaalste zaak van de wereld vinden en nu boos op jou. Wil de man de hele wereld naar zijn hand zetten? Moet iedereen naar zijn pijpen dansen?

Ik hoop dat je snel kan genieten van de rust die deze breuk met zich meebrengt. Al snap ik gerust dat het voor nu even helemaal niet lekker voelt.

HIj dit en hij dat. Hij wil nu de rust en hij wil dat jullie focussen op je nrs 1 relatie. Prachtig in theorie maar hij heeft de touwtjes in handen.

Hou jezelf in de gaten!
quote:portinari schreef op 25 juni 2014 @ 01:46:

Mag ik een paar vragen stellen (sorry zag dat dit topic nog actief was en wil geen vooroordelen verspreiden).Always
quote:portinari schreef op 25 juni 2014 @ 01:46:

Mag ik een paar vragen stellen (sorry zag dat dit topic nog actief was en wil geen vooroordelen verspreiden).Zolang die vragen maar niet over je moeder gaan
(Geef toe, heb niet veel gelezen) Wonen jullie samen met jullie vaste relatie? En hebben jullie nooit geen last van schuldgevoelens? (Niet slecht bedoelt, voel me gewoon al schuldig als ik een dag niet veel in het huishouden geholpen heb, en ja ik ben een vrouw ).
Laat ook maar. Had wel meer wijsheid verwacht van iemand van jouw leeftijd.
Vind dit wel echt laf van je, sense 1970.
Ik woon 12 jaar samen, nee geen schuld gevoel, niet over het (in eerste instantie) vreemdgaan.. Wel over het uitkomen en de pijn die dat veroorzaakte.. Maar niet over het feit dat ik ergens anders iets haalde, waar ik niet zonder kon en thuis niet krijg..

Schoonmaken deed dan weer wel, alhoewel ik daar nu een poets voor in heb gezet
quote:portinari schreef op 25 juni 2014 @ 01:53:

Vind dit wel echt laf van je, sense 1970.Dat is niet laf, maar je komt een topic binnenrollen nadat je een discussie met mij bent aangegaan en die nog al vreemd liet verlopen.. Ik geef keurig antwoord op je vragen maar vroeg mij wel even af vanwaar de eer zo diep in de nacht
Laf? Hoezo?

En schuldig omdat je een dag niks in het huishouden hebt gedaan? Ben je de slaaf van je man ofzo?
Laf omdat ik mij even afvroeg waarom deze dame mij achtervolgde
Sense, je valt mijn moeder aan, die zich niet kan verdedigen. En ik had enkel bij de actieve topics van viva gekeken. Sorry dat ik niet direct kijk naar wie er allemaal post. Ik let niet op namen, kijk enkel naar meningen.
Ik zie daar niet zoveel lafs in eigenlijk.

Mijn bed voelt zich allenig. Bonne nuit allen.
Jou achtervolgen? Amaai. Laat echt maar dan. Ik had echte vragen, maar vind dit wel echt te ver gaan.
Ik viel niemand aan, en al zeker jouw moeder niet.. Die bracht je zelf mee, en creëerde zelf een verkeerd beeld..

Moet ik nu al spijt krijgen van mijn eerlijke antwoorden... Dan haal ik ze gewoon weer weg hoor..

Geen probleem, jij geeft geen respect, dan verdien je de antwoorden ook niet
Ik geef geen respect? Waar dat dan?
quote:portinari schreef op 25 juni 2014 @ 02:04:

Jou achtervolgen? Amaai. Laat echt maar dan. Ik had echte vragen, maar vind dit wel echt te ver gaan.

Die zijn al lang beantwoord.. Maar je staart je wederom blind, waardoor je ze niet eens gelezen hebt..

Tot zover dus de "gespeelde interesse".. Snelle ontmaskering
quote:portinari schreef op 25 juni 2014 @ 02:07:

Ik geef geen respect? Waar dat dan?Door voor de show vragen te stellen maar daar niets mee te doen, en zelf door te emmeren... Dinnetje van iksnapernietsvan2?
Ontmaskering? Echt, alles wel goed met jou? Ik hoopte dat enkele legitieme vragen beantwoord werden. Waarom jij zo doet, snap er echt niks van! Ik wist niet dat jij hier schreef, had enkel de OP gelezen.
Ik had ook een echte vraag aan jou, porinari, waarom voel je je schuldig als je een dag niet genoeg in huis hebt gedaan?

En vanwaar je plotselinge fascinatie jegens de vivaloeders?
Hoe weet jij wat ik ermee doe? Ik had echte vragen, die ik door jou niet meer durf stellen. Wat weet jij van mij dat jij kan gaan oordelen met welke problemen ik zit? Heb ik jou soms aangevallen ofzo?
Juist.

Ik heb zo het d.br. vermoeden dat ik geen antwoord meer ga krijgen deez nacht.

Mevrouw hakt en takt liever.

Dan is bed toch echt vele malen interessanter. Nogmaals bonne nuit.
Was meer als grap bedoelt omdat mijn vriend meer in het huishouden doet. Was bedoelt om het ijs een beetje te breken. En wat bedoel je met de fascinatie jegens de vivaloeders? Lees al 2 jaar mee, heb wel al vaker dingen gepost onder een andere nick. Ik had echt vragen waar ik al 15 jaar mee zat. Maar op deze manier is het voor mij ook niet leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven