Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
Als ze dat typt liegt ze. Ze moet weer aandacht
.
Conclusie....Ze heeft hulp nodig, en wel snel! Mij is ondertussen duidelijk dat ze ziek is. Hoe ze zich profileert, met de situatie omgaat en hoe haar huis eruit ziet!

Deze dame moet serieus geholpen worden! Voordat het nog verder uit de hand gaat lopen...

H., die moet uit de situatie blijven en alles wat er gebeurd is verwerken en weer KIND zijn!
quote:Bonjoura schreef op 25 juni 2014 @ 08:47:

Conclusie....Ze heeft hulp nodig, en wel snel! Mij is ondertussen duidelijk dat ze ziek is. Hoe ze zich profileert, met de situatie omgaat en hoe haar huis eruit ziet!

Deze dame moet serieus geholpen worden! Voordat het nog verder uit de hand gaat lopen...

H., die moet uit de situatie blijven en alles wat er gebeurd is verwerken en weer KIND zijn!Dat lijkt mij idd ook prioriteit nr 1.
quote:fryskhynder schreef op woensdag 25 juni 2014 08:35 >>> “Deze foto’s komen van de persoon waar Irme na de rechtszitting vorige week geslapen heeft. Diegene die haar ook heeft gereden. Hij heeft zijn redenen dit te doen. <<<<

iemand die haar dus kent? Ja blijkbaar
.
Mensen jullie lezen vaak niet goed. Ze vertelde dat haar stem trilde in dat liedje en dat et komt omdat ze daarvoor met Hans had gebelt

Ow, domme ik! Ik maar denken dat ze niet kan zingen
Als er bij mij zou zijn ingebroken zou de zogenaamde vriend dit niet aan me vertellen via de mail en zou ik er daarna dan ook behoorlijk van slag zijn.

Ik zou ook die twitterberichten wel willen inzien als ik I was. Ze twitterde zelf toch ook!

Jeugdzorg wist vast al van de rommel. En blijkbaar kon je dat ook ruiken. Gatsie.
Huh welke foto's. Of zijn die ondertussen al weer weg?
quote:nucky schreef op 25 juni 2014 @ 08:20:

Pagina staat nog steeds niet op privé terwijl dat toch niet zo ingewikkeld is, lijkt me.

Staat nog steeds open , Ik zou zo graag zien dat ze dat op privé zette, Maar dan moet je je volgers laten gaan en dat zijn er 4.788

Die ze w.s niet wil missen
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:pella81 schreef op 25 juni 2014 @ 08:54:

Huh welke foto's. Of zijn die ondertussen al weer weg?https://www.facebook.com/ ... 89528&type=1&locale=nl_NL
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Even over dat liedje....

Wellicht kan ze dit op een cd'tje bijsluiten bij aankoop van haar boek!
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 08:40:

Ze staat zelf ook compleet voor schut, dat vind ik kan. Ben benieuwd of het contact met de vader te herstellen is, dan kan hij rustig in België wonen

als dat wenselijk is he.

We weten helemaal niet of vader daarop zit te wachten. Vader heeft 2 kinderen met een bezoekregeling en zijn huidige partner heeft toch ook 2 kinderen? Weinig mannen die hun kind uit andere relatie dan nog willen hoor.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 08:56:

[...]

https://www.facebook.com/ ... 89528&type=1&locale=nl_NL

Ah die foto's. Die had ik al gezien idd , maar die zijn dan door een vriend gemaakt die I. gereden heeft?

Snap er geen snars meer van. Is ook niet bij te houden.
Nicole des Bouvrie

ongeveer een uur geleden · Bewerkt

.

Wat te doen... Laten we dit Laten we dat... We moeten het positief houden...kom we gaan liedje voor Hans zingen...aangekomen in de studio... Hans belt...heftig maar zo fijn dat er telefonisch contact is.Irme van der Heijden zingt met trillende stem hun liedje in...Irme zullen we niet even wachten... Nee Nic... Mijn leven is nu hier!!! Power... Pfffffff...https://m.soundcloud.com/irme-1/hans-hu ... achtoffers — met Irme van der Heijden.
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 08:59:

[...]

als dat wenselijk is he.

We weten helemaal niet of vader daarop zit te wachten. Vader heeft 2 kinderen met een bezoekregeling en zijn huidige partner heeft toch ook 2 kinderen? Weinig mannen die hun kind uit andere relatie dan nog willen hoor.Volgens mij staat in het verzoek om machtiging uhp dat vader heeft aangegeven dat H bij hem kan wonen als hij niet bij moeder kan wonen. Wat daar in de praktijk van terecht komt, valt natuurlijk nog te bezien.
O me got dit is wel weer een pareltje hoor

liever trailer trash as roeren in stront,krijg je vuile armpjes van

quote:amarisa schreef op woensdag 25 juni 2014 08:50 <i>Mensen jullie lezen vaak niet goed. Ze vertelde dat haar stem trilde in dat liedje en dat et komt omdat ze daarvoor met Hans had gebelt</i>

Ow, domme ik! Ik maar denken dat ze niet kan zingen Dat nummer, die moet ik nog even verder afluisteren. klein stukje gehoord
.
Als vader in Belgie woont vraag ik me af of H daar mag wonen aangezien er een OTS is over H .
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 09:08:

[...]

Dat nummer, die moet ik nog even verder afluisteren. klein stukje gehoord

Ik raad je met klem af om het nummer in zijn geheel te beluisteren.

Vreselijk nummer, vreselijk gezongen.
Manmanman

Echt waar ik hoop dat al die mensen die Irme van der Heijden t leven zuur maken nu spontaan dood vallen...

en de shoot zaterdag gaat niet door

I; Sorry door situatie kan ik weer niet met werk bezig zijn...dus ff andere prioriteit
quote:pella81 schreef op 25 juni 2014 @ 09:14:

I; Sorry door situatie kan ik weer niet met werk bezig zijn...dus ff andere prioriteitHad niet anders verwacht.....Aandacht vragen, mensen die reageren en dan afzeggen. Hoe typisch!
quote:pella81 schreef op 25 juni 2014 @ 09:14:

I; Sorry door situatie kan ik weer niet met werk bezig zijn...dus ff andere prioriteit

Tuurlijk I...

We snappen dat
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 08:43:

[...]

Mensen jullie lezen vaak niet goed. Ze vertelde dat haar stem trilde in dat liedje en dat et komt omdat ze daarvoor met Hans had gebeltJa ik zie het word nu ook bevestigd op haar Fb door N de B
quote:doosje2014 schreef op 25 juni 2014 @ 08:42:

[...]

Nou dat vind ik ook wel behoorlijk achterbaks. Ze heeft hulp nodig geen achterbakse wanpraktijken, maar goed zoals het er staat, hij heeft zijn redenen, ik ben benieuwd wat die redenen dan zijn.

Uit huis gezet lijkt me eigenlijk stug, degene die de post ophaalt heeft ook gewoon een sleutel, de dame die gisteren beweerde ook foto's te hebben is ook binnen geweest, lijkt me niet kunnen als jij je huis uit bent gezet.Ze heeft zelf gezegd dat ze haar huis kwijt is, dat dit achterbakse streken zijn ja daar kunnen we het over eens zijn, Maar misschien was deze persoon het allemaal wel beu? , En gezien Moeder ook alles online gooit? Het is triest
quote:waterval70 schreef op woensdag 25 juni 2014 08:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 4"" class="messagelink">isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 08:40</a>:</b>

Ze staat zelf ook compleet voor schut, dat vind ik kan. Ben benieuwd of het contact met de vader te herstellen is, dan kan hij rustig in België wonen</div></blockquote>

als dat wenselijk is he.

We weten helemaal niet of vader daarop zit te wachten. Vader heeft 2 kinderen met een bezoekregeling en zijn huidige partner heeft toch ook 2 kinderen? Weinig mannen die hun kind uit andere relatie dan nog willen hoor. Echt wel . Vader heeft aangegeven dat als H niet naar moeder kon dat hij dan graag wilt dat H bij hem komt ipv pleeggezin
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven