Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:pella81 schreef op 25 juni 2014 @ 09:01:

[...]

Ah die foto's. Die had ik al gezien idd , maar die zijn dan door een vriend gemaakt die I. gereden heeft?

Snap er geen snars meer van. Is ook niet bij te houden.“Deze foto’s komen van de persoon waar Irme na de rechtszitting vorige week geslapen heeft. Diegene die haar ook heeft gereden. Hij heeft zijn redenen dit te doen." Dat zegt de persoon die de foto's openbaar heeft gemaakt
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 09:19:

[...]

Echt wel . Vader heeft aangegeven dat als H niet naar moeder kon dat hij dan graag wilt dat H bij hem komt ipv pleeggezinHet is nog maar de vraag of dat H daar mag wonen van BJZ aangezien H een OTS heeft!!
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 08:38:

[...]

Precies. Of naar de huisarts of naar de GGD of noem maar op. Dan doe je ergens melding. Puur wraak dus. Haar onderuit halen. Begrijpelijk misschien, maar het helpt niks of niemand.

Het op deze manier doen heeft een persoonlijke reden die niets met dit kind te maken heeft. Heel sneu voor het joch, nog meer mensen die volwassen problemen over zijn rug uitvechten.

Trouwens denk ik niet dat het kind in gevaar is omdat iedereen hem kent dat zal wel meevallen. Maar moeder heeft zich zelf tot gezicht gemaakt van strijdende ouders en haar kind daarmee het gezicht van de "slachtoffers" van instanties. Veel van de mensen die haar steunen en dat ondanks alles blijven doen behoren tot een groep waar zoveel haat jegens instanties in zit dat men niets anders wil zien dan dat instanties mensen kapot maken en alles wordt zo gedraaid dat het past bij dat beeld. Ze zijn niet voor rede vatbaar en willen de instanties alleen maar kapot maken. Je ziet wat voor taal er uit sommige komt en hoe ongeremd die mensen reageren. Je hoeft er maar een te hebben die wel dat kind mee wil nemen om terug te brengen naar moeder, desnoods met geweld. Of iemand die de vader wel opzoekt en wellicht iets aan doet en die man heeft nog twee kinderen, ook die zijn niet veilig op deze manier. Ook is moeder nu voor sommige het gezicht geword van exen (moeders vaak) die hun kind bij de andere ouder weg willen houden. Er zal maar een gefrustreerde vader opstaan die zijn frustraties op haar afreageert. Ze heeft nu net een groep mensen aangetrokken die mogelijk wel een gevaar vormt voor alle betrokkenen. Verschrikkelijk voor dat mannetje want die kan nu geen kant op.
quote:byhzy schreef op woensdag 25 juni 2014 09:21 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 4"" class="messagelink">isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 09:19</a>:</b>

[...]

Echt wel . Vader heeft aangegeven dat als H niet naar moeder kon dat hij dan graag wilt dat H bij hem komt ipv pleeggezin</div></blockquote>Het is nog maar de vraag of dat H daar mag wonen van BJZ aangezien H een OTS heeft!! Natuurlijk maar gelukkig zou vader het willen, als de mogelijkheid er is
.
quote:Bonjoura schreef op 25 juni 2014 @ 08:47:

Conclusie....Ze heeft hulp nodig, en wel snel! Mij is ondertussen duidelijk dat ze ziek is. Hoe ze zich profileert, met de situatie omgaat en hoe haar huis eruit ziet!

Deze dame moet serieus geholpen worden! Voordat het nog verder uit de hand gaat lopen...

H., die moet uit de situatie blijven en alles wat er gebeurd is verwerken en weer KIND zijn!

Niets aan toe te voegen

Compleet flabbergasted!

Ik pleit voor een gedwongen opname, ze moet echt geholpen worden en tegen zichzelf beschermd worden. Word zo boos dat er mensen zijn als NdB, die de situatie verergeren voor haar…….ppppffffffff
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 09:23:

[...]

Natuurlijk maar gelukkig zou vader het willen, als de mogelijkheid er isMensen zeggen zoveel en dat was voor alle commotie. En kind naar belgie laten gaan, lijkt mij wat ondoordacht. En tot wat voor acties is moeder dan in staat? Wil vader dat wel en zijn huidige partner?.
Ze hoeft morgen trouwens niet naar de rechtbank. Ze krijgt een aangetekende brief met de uitspraak of telefoon tje van haar advocaat
.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 09:30:

Ze hoeft morgen trouwens niet naar de rechtbank. Ze krijgt een aangetekende brief met de uitspraak of telefoon tje van haar advocaatDat is aannemelijk
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:fryskhynder schreef op woensdag 25 juni 2014 09:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 4"" class="messagelink">isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 09:30</a>:</b>

Ze hoeft morgen trouwens niet naar de rechtbank. Ze krijgt een aangetekende brief met de uitspraak of telefoon tje van haar advocaat</div></blockquote>Dat is aannemelijk Dat zegt een bekende van haar. Lijkt mij ook het meest logische want ze worden niet gehoord, alleen een uitspraak.
.
quote:rossana schreef op 25 juni 2014 @ 09:26:

[...]

Niets aan toe te voegen

Compleet flabbergasted!

Ik pleit voor een gedwongen opname, ze moet echt geholpen worden en tegen zichzelf beschermd worden. Word zo boos dat er mensen zijn als NdB, die de situatie verergeren voor haar…….ppppffffffff

Gedwongen opname wordt toegepast als je gevaar voor jezelf en/of je omgeving bent.... Naar mijn mening zit ze daar niet ver vanaf!

En N. De B., spoort ook voor geen meter! Die krijgt nu weer 'bekendheid' over de rug (en het leed) van een ander...
Ik verwacht dan wel een filmpje waarin ze de brief openmaakt en zich ter aarde stort na de brief gelezen te hebben
Wat betreft haar huis, ze kan natuurlijk ook zeggen dat ze haar huis "kwijt" is omdat ze zelf het gevoel heeft niet terug te kunnen keren vanwege haar zogenaamde veiligheid.

Want waarom word er nog post opgehaald door "vrienden" als je je huis kwijt bent ?
Anja Schaap Ik sta nog volledig achter irme en duim nog megahard voor een goeie afloop en dat je gezongen hebt voor Hans top hoe het klinkt maakt dat uit het komt recht uit je hart maar Nicole niet zeggen dat jullie een studio in zijn gegaan want soundcloud is een app die je kan downloaden op je telefoon of pc zodat je zelf iets kan inzingen. Zie dit niet direct als een aanval maar gewoon een waarneming.

5 minuten geleden · Vind ik leuk · 1
Dat ze haar huis kwijt is, is toch niet zo gek als er weer betalingsachterstanden zijn.[ergens gelezen] Daarnaast moet een huis ook leeggehaald en schoon gemaakt worden, wil je niet voor nog meer kosten komen te staan. Wellicht is dat nu gaande, aan de foto's te zien.

Vergeet niet dat het doel was om een anoniem leven te gaan leiden met H. Al laat ze het graag geloven dat ze moest 'onderduiken' door de 'tegenpartij'.

Vluchtgevaarlijk dus, en H is op tijd weggehaald!
Ik ben de draad een ietsiepietse kwijt.

I zit nu dus in Bussum, bij N de B als ik het goed begrijp?

En I weet niet meer wie ze wel of niet kan vertrouwen, omdat ze aan maar liefst 6 (!!!) mensen haar huis sleutel heeft gegeven?

Maar om in dat huis binnen te kunnen komen is een sleutel niet per se nodig omdat toch dag en nacht alle ramen open staan vanwege de stank?

Verder blijkt ze dus uit haar huis te zijn gezet? Vanwege wat?

En hoe zat het met die gestolen auto?

En wat me het meest bezig houd maar nergens kan terugvinden. Hoe zat het met die straffen voor Hansje? Wat deed ze?
Die AS snapt ook niet goed hoe soundcloud werkt denk ik. Mijn zwager maakt zijn nummers ook in de studio om ze vervolgens op soundcloud neer te zetten.
Weet niet wat voor straffen en dat hoef ik ook niet te weten eigenlijk
.
quote:Tepelsteeltje schreef op 25 juni 2014 @ 09:47:

Dat ze haar huis kwijt is, is toch niet zo gek als er weer betalingsachterstanden zijn.[ergens gelezen] Daarnaast moet een huis ook leeggehaald en schoon gemaakt worden, wil je niet voor nog meer kosten komen te staan. Wellicht is dat nu gaande, aan de foto's te zien.

Vergeet niet dat het doel was om een anoniem leven te gaan leiden met H. Al laat ze het graag geloven dat ze moest 'onderduiken' door de 'tegenpartij'.

Vluchtgevaarlijk dus, en H is op tijd weggehaald!ja ze heeft niet onder stoelen of banken geschoven dat ze dagelijks deurwaarders op de stoep heeft en dat ze haar huis kwijt is , ook hebben we hier gelezen dat ze zich eerder in de problemen gewerkt heeft met een huis, daar wilde de huurbaas haar uit laten zetten, Huurachterstand . Ik ga er van uit dat ze bij N de B is ja
Nee over die straffen is verder niets meer gezegd voor zover ik weet.
quote:*nightsky* schreef op 25 juni 2014 @ 09:47:

Ik ben de draad een ietsiepietse kwijt.

I zit nu dus in Bussum, bij N de B als ik het goed begrijp?

En I weet niet meer wie ze wel of niet kan vertrouwen, omdat ze aan maar liefst 6 (!!!) mensen haar huis sleutel heeft gegeven?

Maar om in dat huis binnen te kunnen komen is een sleutel niet per se nodig omdat toch dag en nacht alle ramen open staan vanwege de stank?

Verder blijkt ze dus uit haar huis te zijn gezet? Vanwege wat?

En hoe zat het met die gestolen auto?

En wat me het meest bezig houd maar nergens kan terugvinden. Hoe zat het met die straffen voor Hansje? Wat deed ze?Straffen is nieuw voor mij , Ik weet niet waar dat wegkomt maar verhalen gaan een eigen leven lijden nu , Ik heb niks gelezen over straffen
Mijn vriend zegt net: diep van binnen wil ze het kind helemaal niet terug maar dat zal ze nooit hardop zeggen. Ze heeft helemaal geen tijd voor hem of zin om tijd te maken. Ze heeft het veel te druk met zichzelf en aandacht zoeken. Dat kan ze niet loslaten.
.
die pagina; usa-vacation.nl, op de FB van I die ze geliked heeft eergisteren, is ook pas eergisteren gemaakt en wordt ook steeds aangevuld met het 1 en ander.

Ik vermoed dat het door 1 van hun is gemaakt. Maar met welk doel?

Mensen laten geloven dat ze via deze pagina een reis kunnen boeken?

Ook iets om in de gaten te houden. Zeker als het om geld gaat!
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 10:00:

[...]

Straffen is nieuw voor mij , Ik weet niet waar dat wegkomt maar verhalen gaan een eigen leven lijden nu , Ik heb niks gelezen over straffen

Diezelfde vriendin vertelde dat, ze zei ik ga me niet eens uitlaten over de manier waarop je hansje af en toe strafte als hij niet luisterde.

Dat stond bij die hele lange tekst ook, die ze naderhand plaatste.
.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 10:00:

[...]

Straffen is nieuw voor mij , Ik weet niet waar dat wegkomt maar verhalen gaan een eigen leven lijden nu , Ik heb niks gelezen over straffen

Bezorgde moeder op Zaak I/H kritisch bekeken pagina:

Natuurlijk Irme, we hebben een zakje schimmels en hondepoep gekocht. De rest maar niet over te zwijgen. Door alle stank in je huis staan dag en nacht alle ramen etc open. Je loopt zo naar binnen. Je kan er weer maken van wat je wilt. Dit is je Wake Up Call!! Doe nu iets eraan!! Leef voor je kind en niet voor jezelf. Ik ga niet eens in op je zogenaamde straffen die je aan Hansje gaf als hij niet naar je luisterde. Maar je gaat NU je leven beteren. Doe het in godsnaam voor Hansje!! Hij moet toch belangrijker zijn dan de media-aandacht, je zelfverrijking en je eigen IK. Verlaat Bussum, kom naar huis en vecht voor je mannetje. Maar stop, stop aub met waar je mee bezig bent. Je maakt ons er ook kapot mee. Stop met je luchtbel!!
Waarom is ze haar huis kwijt? Omdat men weet waar ze woont? Iets met oorzaak en gevolg dan. Als ze er uit wordt gezet is dat niet zomaar en is het goed dat het kind daar weg is dan spelen er een hoop meer problemen.

Verder denk ik dat je alles wat nu over moeder geroepen wordt ook niet zomaar moet geloven. Dat zij liegt wil niet zeggen dat andere de (volledige) waarheid spreken en er spelen hier duidelijk ook persoonlijke belangen van bekende. Alles ligt nu ook onder een vergrootglas natuurlijk.

Die 30.000 euro geloof ik ook niet zomaar. Dat is echt veel geld en de meeste volgers komen niet over als of ze daar veel van hebben. Als mensen wel geld gegeven hebben hoop ik dat zij zich niet tegen haar keren, dat wordt nog een bak extra ellende dan.

Nu ga ik maar eens naar een multidisciplinair overleg, daar komen alle bloedhonden en staats megolen bij elkaar om achter je rug over je te lullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven