Tele 2: Internet & TV pakket

26-06-2014 10:46 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met het Internet & TV pakket van Tele 2? Ik verhuis waarschijnlijk binnenkort en wil niet te veel geld uitgeven aan een pakket! Nu zit het in mijn service kosten verwerkt en in 'n nieuwe huurhuis niet.

Erg benieuwd naar jullie ervaringen:

(link voor meer info) https://www.tele2.nl/thuis/vergelijken/internet-en-tv/
Ik! Net overgestapt terug naar UPC.

Heel langzaam internet en tv gaf ook storingen.
Wij hebben dit pakket ook. Internet is hier niet traag, of is me tenminste niet opgevallen. Maar zomaar de tv aanzetten, poeh, dat gaat dus niet meer. Het duurt altijd eindeloos en 3 van de 10 keer krijgen we een foutmelding. Ga je voor een lage prijs, en vind je het niet erg steeds 5 minuten te wachten tot de tv het eindelijk doet, dan zeg ik, doen! Anders zou ik een andere aanbieder nemen.
25,- had ik internet, bellen, tv en extra zenderpakket. Bevalt goed en ondanks 3 verdiepingen overal wifi, ook buiten.
Geniet van elke dag!
Eerst hier ook internet van Tele2. In 4 jaar tijd maar 1x een storing. Nu een paar maanden Ziggo, al 3x storing. Als het contract afloopt, ga ik weer terug!

Geen ervaring met tv van Tele2.
Wij hebben het nu sinds 2 maanden, het werkt tot nu toe wel altijd alleen internet is niet heel snel. Tv pakket vind ik beperkt tov telfort. Was wel een mooie aanbieding eerste jaar 200 euro goedkoper dus dat is wel fijn.
quote:Atelier_madame schreef op 26 juni 2014 @ 13:21:

Wij hebben het nu sinds 2 maanden, het werkt tot nu toe wel altijd alleen internet is niet heel snel. Tv pakket vind ik beperkt tov telfort. Was wel een mooie aanbieding eerste jaar 200 euro goedkoper dus dat is wel fijn.Hier ook maar geen van tv op tablet en laptop is echt een gemis, volgende keer weer Telfort
Thanks voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven