Lijf & Lijn alle pijlers

5:2/vastendieet. iemand bezig of ervaring?

05-07-2013 13:53 3517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit dieet houdt in:

2 dagen id week 500kcal. De rest van de week normaal eten.

Is iemand hiermee bezig?
Grote fles water op je bureau zetten, dan schenk je jezelf makkelijker bij dan wanneer je er elke keer voor moet lopen.
Ik drink me juist te pletter om het hongegevoel tegen te gaan. Heb nog nooit zoveel gedronken!

Vanavond BBQ. Eens kijken of het lukt mijn eetraam zo ver te verschuiven.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik moest vanochtend warempel twee gaatjes bij maken in mijn riem.

Gaat het toch beter dan ik dacht, ondanks de PMS.

Drinken vind ik de laatste tijd best makkelijk, sowieso drink ik drie grote glazen water met AZM, en ik drink na elke maaltijd een flink glas water. Met een rietje drinkt trouwens sneller en makkelijker. Verder drink ik groene thee en verse muntthee. Ik kom zo makkelijk aan mijn watertax.

Mijn groene smoothie van vanochtend vult nog prima eigenlijk, ik had er ook nog een schep kokosmeel doorheen gedaan voor extra vezels.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik zit lekker aan m'n AH-bonus harinkie!
Zo hee, twee gaatjes MrsStanley!! Ik ga ook drie glazen water met AZM drinken

Eetraam schuiven is mislukt; we hadden werklunch.

Ik drink thuis elke avond een halve liter verse muntthee en op mijn werk groene thee en zwarte koffie.

En, wassie lekker Elnien?
Ik zag ze staan Nien bij de Appie, ik had alleen mijn bonuskaart niet mee, grrrrr kon ik ook niet zelf scannen!! Had alle pasjes geloosd voor Parijs. Ga ik nu gelijk even recht trekken.

Wat goed MRS. 2 gaatjes!!

Nou Loesje ik houd het op AZ en lauwwarm citroen water, ik maanden appelazijn geslikt merkte niet veel moet ik zeggen.
Zijn bij jullie de cassieres niet zo sportief om hun eigen kaart erdoor te halen als je 'm vergeten bent? Herkenbaar trouwens de eerste keer boodschappen doen na 'n vakantie, dan liggen mijn pasjes doorgaans ook nog thuis.

Haring was heerlijk! Voor morgenmiddag heb ik er lekker nog 1!
Wow Mrs., twee gaatjes wat goed!

Vandaag meer gedronken, maar vandaag voor het eerst eigenlijk een honger gevoel. Komt waarschijnlijk omdat ik vroeg op moest en ook eerder dan normaal naar het werk moest
quote:elninjoo schreef op 26 juni 2014 @ 16:09:

Zijn bij jullie de cassieres niet zo sportief om hun eigen kaart erdoor te halen als je 'm vergeten bent?

Was niet mijn dagelijkse AH, maar eigenlijk geen idee of ze dat bij mijn AH doen. Ik doe altijd zelfscannen en daar moet je wel je kaart voor hebben. Dus eigenlijk heb ik hem altijd bij me...:-(

Nouja had toch geen bonus aanbiedingen in mijn mandje.

Oh ik heb zo mijn eerste donderdagavond kick off!. Spannend!!

Ja sorry weer offtopic. Ben ik heel goed in.
Ik zelfscan ook altijd maar als ik een keer dat niet doe dan is de kassiere zo vriendelijk om haar kaart te gebruiken inderdaad.

Gisteren nogal zwaar gebbqued inclusief marshmallows en ijs met slagroom toe maar vooralsnog niets op de weegschaal te merken. Collega die nogal orthorectisch is ( en echt elk uur iets, meestal groente, eet) beweerde gisteren dat pas na twee weken je lichaam je (teveel gegeten) eten opneemt in je lichaamsgewicht. Dus dat ik pas over twee weken zie wat de bbq van gisteren voor effect op mijn gewicht heeft. Leek me nogal lang. Ik heb zelf de indruk dat het de dag erna of twee dagen erna pas terugzie op de weegschaal. Ik laat het jullie de komende dagen wel weten

Vandaag geen bootcamp vanwege onvoorziene omstandigheden. Baal er zelfs van. Straks dan maar op de roeitrainer.
Onvoorziene omstandigheden van uit de Instructeur neem ik aan?

Dat lijkt me zo balen, voor beide partijen! Ik vind het echt super leuk om les te geven.

Ging gister weer geweldig, mijn eerst man! En hij blijft ook nog!!

Zo haring gescoord, eerst even opruimen hier en AZ nemen. Dan bammetjes maken!
Vanochtend kon ik het niet laten om te wegen, 66kg en dat ongeveer 2dagen voordat de maandelijkse shit weer langs komt

Ik heb straks een shabu shabu etentje met collega's ter afsluiting van 2 maanden audit, dus wilde ik even graag weten of ik van de sushi en sashimi's ect onbeperkt kon gaan schransen

Volgens mij kan zo'n uitspatting best wel, dan komt er wel een halve kilo bij, en dan morgen vasten ipv van vandaag.
MrsStanleyWalker; bedankt voor de link over appelazijn, misschien ga ik het proberen.

Milouda; O lekker sushi, smakelijk alvast!

Hoeveel ben je afgevallen in totaal nu?
Appelazijn is echt heel heel vies, bladblazer. Het smaakt zo ongeveer naar kots
Oh Milou, je moet wel heel veel eten wil je een kilo aankomen aan vet hoor!

Dus ga jij maar een dagje schransen!

Wanneer je je week totaal bekijkt (en die is met 5:2 vasten een stuk minder) mag je best een x een uitspatting hebben. Vandaag en morgen is voor mij ook weer een beetje los gaan.

Vanavond mijn popcorn en morgen ga ik uiteten. Oh en moet zeggen dat mijn avondmaal ook niet bepaald licht is, want ik eet Loempia's die ik zelf net gevouwen heb. En die zijn erg lekker!!

Oh...en dan heb ik ook nog geen eens gesport! :-)

Nou tel er maar 3 kilo bij dan!!

MAAAAAAAR vanochtend woog ik, 63,5...dat kan natuurlijk niet! Ik moet instens 64 wegen dus er gaan denk ik maar 6 loempia's in, hahahaha, ze zijn niet zon groot hoor, nee geen 6!
http://www.shabushabu.nl/menu

jammie, vooral die warm dishes, lekkere st. jacobsschelpen en gefrituurde garnalen bijv! daar loopt 't water mij ook van in de mond!
Naar kots.... Laat maar dan.....:-)
Nou ik weet niet hoe jouw kots smaakt Nien? Zeker na een kater! Hahahaha!

Ik vind het zure droge foute wijn smaken!

Ik krijg het gewoon weg hoor!

Maar ik ben er nu even vanaf. Ik blijf van alles zuipen en ik vind AZ tot nu toe nog het best werken. Op alle andere gebieden dan...;-)
haha! nou, zulke foute wijn heb ik nog nooit geproefd dat ik daar 'n gelijkenis met appelazijn in zou proeven, ik ging er in elk geval bijna van over m'n nek. Doe mij dat azm maar, dat smaakt tenminste gewoon neutraal.
Tja, het is azijn en nogal zuur.

Ik denk niet dat ik het aan mijn ritueel ga toevoegen. Ik ben flink aan het peinzen over wat ik ga eten vanavond. Ik kom met alles wat ik bedenk over de 500 kcal en ik was vandaag niet van plan om daar overheen te gaan. In het weekend hebben we een verjaardag en we gaan bij mijn schoonmoeder eten.

Ik kan ook een eiwitshake pakken natuurlijk, maar dat vind ik weer zo karig, dat giet je achterover en daar gaat je enige maaltijd van de dag.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Gerookte zalm met 'n hardgekookt eitje en sjalotjes misschien 'n idee?

Ik ga vanavond bij m'n ouders eten, dus ik krijg gewoon 'n goed maal met waarschijnlijk wel lekker zelfgebakken frietjes erbij! Jammie!
Ik ben inmiddels begonnen met een half patroon (twee dagen ongeveer 1000 kcal en 5 dagen normaal). Wel lastig, zeker om dat ik erg van wijntjes hou! Maar heb gevonden dat Chardonnay het minste cal bevat, misschien een tip voor de wijn liefhebbers

Sporten jullie er ook bij? Ik heb een blessure aan mijn been en rug (gevallen van paard...) dus ik vind het nog al lastig om iets te doen, conditie gaat ook erg achteruit...wel doe ik buikspier oefeningen en voor mijn rug en nek.

het honger gevoel vind ik wel moeilijk, hoe grijp je toch niet naar dat tussendoortje? Heb augurkjes en wortels, maar heb niet de indruk dat het erg helpt...
Van tussendoortjes kun je afkicken. Je lichaam is verslaafd aan continue toestroom van voedsel. Als je 2 weken lang geen tussendoortjes eet (dus ook geen tomaatjes e.d.) dan ben je afgekickt en raak je dat hinderlijke hongergevoel ook kwijt.

Ik wandel ook alleen maar als sport, wel in stevig tempo en door mul zand en heuvelachtig terrein.
quote:elninjoo schreef op 27 juni 2014 @ 16:45:

Van tussendoortjes kun je afkicken. Je lichaam is verslaafd aan continue toestroom van voedsel. Als je 2 weken lang geen tussendoortjes eet (dus ook geen tomaatjes e.d.) dan ben je afgekickt en raak je dat hinderlijke hongergevoel ook kwijt.

Ik wandel ook alleen maar als sport, wel in stevig tempo en door mul zand en heuvelachtig terrein.

o dus ik moet gewoon echt volhouden...is lastig om dat ik gewend ben de hele dag kleine porties te eten, dat doe ik al sinds ik 18 ben of zo (ben 33).

hoe lang wandel je als ik mag vragen? Kan helaas nu niet lang wandelen maar wil het wel op pakken, door zand en heuvels is wel een stevige wandeling natuurlijk!

En minder wijntjes, daar zit toch veel in helaas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven