De avatar op Viva

26-06-2014 15:16 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je deze avatar? Zijn er avatars van anderen die je mooi vindt? Of misschien avatars die je niet begrijpt? Weten mensen wat jouw avatar betekent?
quote:pokkewijf schreef op 26 juni 2014 @ 18:50:

Hoe orgineel... een foto van mijzelf maar ik wilde er niet herkenbaar opstaan

Leuk! En past bij je motto.

Verder vind ik Ano*k haar avatar wel stoer. En ik zag net AmyFarrahFowler, vind ik erg leuk omdat ik de tv-serie The Big Bang Theory leuk vind.
Gewoon een van mijn twee fietsen nadat de barbuurjongens er op los waren gegaan. Was het eerste plaatje dat ik tegenkwam in de map
Omdat ik iets heb met kikkers en roze
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dit konijntje lijkt op mijn eigen konijn.

Kon even geen beter plaatje vinden
quote:lesbianwoman schreef op 26 juni 2014 @ 16:20:

[...]

Gaaf!! Goeie plekken ook. Een nieuwe in Japan ? Hopelijk
quote:2Italy2 schreef op 26 juni 2014 @ 16:21:

[...]

Ben jij Laura?

[afbeelding]Wie?
Ik had al eeuwen een zwarte kat en na mijn ooglidcorrectie werd het een zwarte kat met grote ogen
quote:boerderijgeit028 schreef op 26 juni 2014 @ 18:03:

[...]

Jij moet deze nemen joh!

[afbeelding]

Ik zie deze reactie nu pas.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind de afbeeldingen van Anne stokes gewoon mooi
Je bent zelf een theepot
quote:nina1966 schreef op 26 juni 2014 @ 19:05:

Gewoon een van mijn twee fietsen nadat de barbuurjongens er op los waren gegaan. Was het eerste plaatje dat ik tegenkwam in de map En is 1966 je bouwjaar?
Ik respecteer de privacy van mijn hond, vandaar een "stand in"
Ja en?
quote:Bieb2.0 schreef op 26 juni 2014 @ 19:18:

Ik had al eeuwen een zwarte kat en na mijn ooglidcorrectie werd het een zwarte kat met grote ogen Die vind ik zo schattig! Doet me denken aan onze eigen kat....
Ik begin door dit topic wel te begrijpen waarom ik toch zo'n aversie tegen Disneyprinsessen heb.
quote:pokkewijf schreef op 26 juni 2014 @ 18:50:

Hoe orgineel... een foto van mijzelf maar ik wilde er niet herkenbaar opstaan

En je staat op je handen.

Dat zie ik nu echt voor het eerst.

Ik heb altijd gedacht dat je een slecht afgebakken lama (oid) als ava had. Ik had geen idee wat het was.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 26 juni 2014 @ 19:58:

[...]

En je staat op je handen.

Dat zie ik nu echt voor het eerst.

Ik heb altijd gedacht dat je een slecht afgebakken lama (oid) als ava had. Ik had geen idee wat het was.Haha ik ook, ik dacht dat het een soort kraanvogel was.
spreekt voor zich
never a failure, always a lesson
Dit was mijn allerliefste boekenreeks vroeger. Heb ze wel 10 keer gelezen en wilde niets liever dan op kostschool.
quote:AnAppleADay schreef op 26 juni 2014 @ 20:04:

[...]

Haha ik ook, ik dacht dat het een soort kraanvogel was.Ik ook
quote:pittyrivers schreef op 26 juni 2014 @ 20:08:

Dit was mijn allerliefste boekenreeks vroeger. Heb ze wel 10 keer gelezen en wilde niets liever dan op kostschool.

Wat leuk, een medefan!!! Ik heb ze in het Nederlands én in het Engels (die Engelse heb ik in Schotland gekocht, ik had er speciaal een extra zak geld voor meegebracht ) . Jouw ava is van "Pitty in de derde" toch?

Er duiken ook ineens veel Harry Potter-ava's op die me nog nooit waren opgevallen. Leuk!
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 juni 2014 @ 20:22:

[...]

Wat leuk, een medefan!!! Ik heb ze in het Nederlands én in het Engels (die Engelse heb ik in Schotland gekocht, ik had er speciaal een extra zak geld voor meegebracht ) . Jouw ava is van "Pitty in de derde" toch?

Er duiken ook ineens veel Harry Potter-ava's op die me nog nooit waren opgevallen. Leuk!Hé, leuk lady voldemort. Ik heb een paar delen in het Engels, maar ik kan er niet aan wennen dat ze daar geen Pitty heet. Later heb ik ze nog eens gelezen en toen viel me op dat deze boeken best erg moralistisch zijn, maar als kind vond ik ze geweldig.
Pitty rules!! Vooral op kostschool.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2014 @ 20:32:

Pitty rules!! Vooral op kostschool.

later hebben een stel onverlaten nog een keer een vervolgserie geschreven. Pitty (als geile lesbienne) op de uni. Echt, hoe komen ze erbij!
Omdat Nederland nog in het WK zit en ik deze poppetjes wel lief vind.

Ik vind de avatar van Hilary leuk, word er altijd blij van!
quote:pittyrivers schreef op 26 juni 2014 @ 20:34:

[...]

later hebben een stel onverlaten nog een keer een vervolgserie geschreven. Pitty (als geile lesbienne) op de uni. Echt, hoe komen ze erbij!

Die heb ik gelezen: GEWELDIG !!!

http://www.la-vita.nl/la- ... er-bremer-en-anja-de-crom
Ik beweeg mij vanaf nu undercover op dit forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven