Mode & Beauty alle pijlers

Kapper in Eindhoven

26-06-2014 20:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben op zoek naar een goede kapper in Eindhoven. Heb krullend haar en ben niet meer tevreden over de kapper waar ik al een tijdje kwam (Kapper Reflex).

Hebben jullie tips voor mij?
Faces is goed, maar wel prijzig.
Huts!
Die is helaas iets te prijzig voor mij :-S
Als je iets verder (20 min) zou willen rijden raad ik je Hamid aan in Weert. Er zijn dames die hier zelfs nog een stukje verder voor rijden en zijn prijzen zijn, vind ik, wel te doen.

In Eindhoven zelf schijnt Kinky kappers ook goed te zijn.
Jacqueline van Kan, van Nieuw Uiterlijk, Frankrijkstraat. Werkt alleen, heeft superveel ervaring, en geeft goede adviezen.
Ik dacht ook meteen aan Faces, maar die is inderdaad erg prijzig. Verder heb je Brainwash, Kinky kappers of team kapsalon dan zit je bij de goedkopere kappers, je moet het willen. het kost in elk geval niet veel. Ik zou een midden weg kiezen maar dan moet je even googlen welke kappers er zitten in die klasse.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 26 juni 2014 @ 21:25:

Ik dacht ook meteen aan Faces, maar die is inderdaad erg prijzig. Verder heb je Brainwash, Kinky kappers of team kapsalon dan zit je bij de goedkopere kappers, je moet het willen. het kost in elk geval niet veel. Ik zou een midden weg kiezen maar dan moet je even googlen welke kappers er zitten in die klasse.Sowieso zou ik never nooitt niet naar brainwash gaan. Ze knippen daar niets een symmetrisch, tenzij dat natuurlijk is wat je wilt --> een asymmetrisch kapsel.
Het probleem is dat je een kapper niet kent, hij kent jou niet dus het is toch een kwestie van uitproberen. Waar de één lyrisch is over een bepaalde kapper, vindt de ander hem helemaal niets.

Over Faces hoor ik inderdaad ook goede verhalen maar ze zijn inderdaad niet goedkoop.

Ik ben zelf een keer bij Arena kappers geweest (ze hadden toen nog een vestiging in Heeze, nu niet meer. Ben nooit in de Eindhovense vestiging geweest) maar zij knipten prima, ik was best tevreden over hen.

Kappers in Eindhoven waar ik ervaring mee heb:

- Mixt Colours: prima kapper maar service was wat minder. Ik vind het altijd vervelend als de kapster helemaal niets zegt en op een hele nonachalante manier staat te knippen. Dit is trouwens een blackhair kapper en als Nederlandse viel ik hier dus uit de toon

- Kokky's: heel goedkoop, werken zonder afspraak. Op zich prima geknipt maar voor het verven moet je daar niet zijn. Ik weet niet welke verf ze gebruiken maar hij gaf naderhand af op mijn blouse en de kleur spoelde ik er zo weer uit onder de douche (terwijl het een permanente kleur zou zijn).

- Brainwash: beste ervaringen met die in Vaartbroek. Daar lopen wel wat prima kapsters rond maar vaak zijn ze na 3 maanden weer weg dus weet niet of dat nu nog steeds zo is. Op het Frans Leharplein heb ik slechte ervaringen. 2 meiden die de helft van mijn haar vergaten te verven en ééntje was binnen 5 minuten klaar met het knippen van mijn lange en dikke bos haar. Toen ik aangaf niet tevreden te zijn, toen zei de filiaalmanager dat ik daarover maar moest gaan klagen bij het hoofdkantoor. Nooit meer geweest daar.

Ben ook ooit bij de Brainwash in WC Woensel geweest. Daar was het heel druk. Ben toen door een man geknipt, die deed heel popi jopi maar hij knipte best aardig.

Op het Kastelenplein tenslotte geweest en daar ben ik ook prima geknipt.

Bij Rosie en Karel (Kastelenplein) ben ik eens binnengelopen maar er werd geen hallo gezegd. Toen ik vroeg of ik geknipt kon worden, toen zeiden ze heel chagerijnig dat het kon en dat ik maar moest gaan zitten. Ben toen naar buiten gelopen dus geen daadwerkelijke knipervaring hier.
Barbershop op de Hoogstraat was ik erg tevreden over!
Hier nog een tevreden klant van Arena Kappers op de Kleine Berg. Zelf ook krullend haar.
ArenA kappers in Eindhoven ben ik prima tevreden over grappig dat die er al tussen stond.
quote:wished- schreef op 26 juni 2014 @ 21:25:

Ik dacht ook meteen aan Faces, maar die is inderdaad erg prijzig. Verder heb je Brainwash, Kinky kappers of team kapsalon dan zit je bij de goedkopere kappers, je moet het willen. het kost in elk geval niet veel. Ik zou een midden weg kiezen maar dan moet je even googlen welke kappers er zitten in die klasse.

Kinki kappers goedkoop????

Ik ben er 1 keer speciaal voor naar Eindhoven gegaan omdat ik iets totaal anders wilde en een aparte kleur. De kleur die ik wilde kon niet en het enige alternatief wat ze boden was iets dat bijna hetzelfde was dan wat ik al had. Ik heb drie keer geprobeerd aan te geven dat ik dit niet wilde, maar echt iets anders wilde, maar ze bkeven me maar overtuigen van de ene optie die ze me boden. De collega kapster die niks te doen had heeft ongeveer een half uur in de stoel voor de wastafel verveeld om zich heen gekeken. Uiteindelijk was ik 120euro kwijt voor een kapsel waar weinig anders aan te zien was, dan van tevoren, en nooit meer terug gegaan.
Moma kapper op de kleine of grote berg (ik haal ze altijd door elkaar)

Is een salon van twee meiden die daarvoor jaren bij faces hebben gewerkt
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2018 11:36
Reden: Spam
97.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven