Casual bruidegom
zondag 29 juni 2014 om 10:02
Jullie zijn googlewonders dus ik roep jullie hulp in.
Ik ga trouwen dus, ofwel dit najaar ofwel in het voorjaar.
Ik heb mijn trouwjurk al, maar vriend moet nog aangekleed. Nu gaat hij nooit zelf actie ondernemen geloof ik, dus ik ben ideetjes aan het zoeken om hem voor warm te maken.
Hij heeft zelf alleen het beeld van bruidegom strak in het pak, maar daar heeft hij een hekel aan en is er ook geen type voor.
Ik kwam her en der gave voorbeelden tegen van bruidegommen zonder pak, met een heel andere stijl maar toch bijzonder voor op een bruiloft.
Beetje rockabilly stijl bijvoorbeeld.
Wie plakt plaatjes, heeft inspiratie, voor een anders-dan-anders bruidegom?
Geen strak pak, geen stijve toestanden, maar toch echt bruidegom?
Dan kan ik ze aan hem laten zien en kunnen we speuren naar dé outfit!
Ik ga trouwen dus, ofwel dit najaar ofwel in het voorjaar.
Ik heb mijn trouwjurk al, maar vriend moet nog aangekleed. Nu gaat hij nooit zelf actie ondernemen geloof ik, dus ik ben ideetjes aan het zoeken om hem voor warm te maken.
Hij heeft zelf alleen het beeld van bruidegom strak in het pak, maar daar heeft hij een hekel aan en is er ook geen type voor.
Ik kwam her en der gave voorbeelden tegen van bruidegommen zonder pak, met een heel andere stijl maar toch bijzonder voor op een bruiloft.
Beetje rockabilly stijl bijvoorbeeld.
Wie plakt plaatjes, heeft inspiratie, voor een anders-dan-anders bruidegom?
Geen strak pak, geen stijve toestanden, maar toch echt bruidegom?
Dan kan ik ze aan hem laten zien en kunnen we speuren naar dé outfit!
668, the neighbour of the Beast
zondag 29 juni 2014 om 12:45
media-cache-ec0.pinimg.com/236x/4b/92/4b/4b924b47f3699b9d3dabba33c1512406.jpg
www.bespoke-bride.com/wp- ... 20111030-164359_6020B.jpg
Zoiets?
www.bespoke-bride.com/wp- ... 20111030-164359_6020B.jpg
Zoiets?
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
zondag 29 juni 2014 om 13:00
Zoiets vind ik idd ook heel gaaf Lunax.
Maar ook gewoon donkere spijkerbroek, mooi hemd en mooi gilet. Gilet is inderdaad wel een ding dat MOET vind ik dan.
Tenzij hij zou kiezen voor een zwarte pantalon met zwart hemd en wit/rood kleureffect (bretels en stropdas).
Dan mag het zonder
Ik zie trouwens veel anders-dan-anders gekleden bruidegoms met bruid in echte bruidsjurk naast zich, en ik denk dat het met "mijn" jurk wel kan.
Maar ik weet hoe mijn jurk er uit ziet en jullie niet
Maar ook gewoon donkere spijkerbroek, mooi hemd en mooi gilet. Gilet is inderdaad wel een ding dat MOET vind ik dan.
Tenzij hij zou kiezen voor een zwarte pantalon met zwart hemd en wit/rood kleureffect (bretels en stropdas).
Dan mag het zonder
Ik zie trouwens veel anders-dan-anders gekleden bruidegoms met bruid in echte bruidsjurk naast zich, en ik denk dat het met "mijn" jurk wel kan.
Maar ik weet hoe mijn jurk er uit ziet en jullie niet
zondag 29 juni 2014 om 13:06
quote:Lunax schreef op 29 juni 2014 @ 13:05:
[...]
En past ook goed bij zijn Metal image Ik zeg doen!
Denk echt dat dat leuk is bij mijn jurk!! Hip.
En zwarte pantalon of zwarte spijkerbroek maakt niet zo veel uit, dus van mij hoeft ie dan geen stijve pantalon aan als ie dat niet prettig vind. Als het maar mooi egaal zwart is.
[...]
En past ook goed bij zijn Metal image Ik zeg doen!
Denk echt dat dat leuk is bij mijn jurk!! Hip.
En zwarte pantalon of zwarte spijkerbroek maakt niet zo veel uit, dus van mij hoeft ie dan geen stijve pantalon aan als ie dat niet prettig vind. Als het maar mooi egaal zwart is.
zondag 29 juni 2014 om 13:07
zondag 29 juni 2014 om 13:08
quote:Lunax schreef op 29 juni 2014 @ 13:06:
En een foto van je bruidsjurk zodat we nóg beter kunnen zoeken gaat zeker niet gebeuren?
Voor jou heel even snel, voordat ie weg poeft dan
Maar ik ga hem niet laten staan want nog niet iedereen hoeft het te weten
Mijne wordt alleen met halter. Ik heb ook geen sluier maar wil een rode bloem in mijn haar.
En een foto van je bruidsjurk zodat we nóg beter kunnen zoeken gaat zeker niet gebeuren?
Voor jou heel even snel, voordat ie weg poeft dan
Maar ik ga hem niet laten staan want nog niet iedereen hoeft het te weten
Mijne wordt alleen met halter. Ik heb ook geen sluier maar wil een rode bloem in mijn haar.
zondag 29 juni 2014 om 13:16
www.emmalinebride.com/wp- ... -2-346-e1337372247485.jpg
Misschien een mooie leren broek ook een leuk idee? Staat best gaaf met een mooi overhemd en gilet, zo is een vriend van mij ook getrouwd.
Misschien een mooie leren broek ook een leuk idee? Staat best gaaf met een mooi overhemd en gilet, zo is een vriend van mij ook getrouwd.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
zondag 29 juni 2014 om 13:23

zondag 29 juni 2014 om 16:15
quote:Marels schreef op 29 juni 2014 @ 13:00:
Dan mag het zonder
Maar ik weet hoe mijn jurk er uit ziet en jullie niet Echt welllll
Dan mag het zonder
Maar ik weet hoe mijn jurk er uit ziet en jullie niet Echt welllll
zondag 29 juni 2014 om 20:46
De middag hier was een beetje bizar.
Ging naar de stad en liep met vriend een stuk of wat kledingwinkels binnen om eens te kijken wat hij nou precies leuk vindt.
Kom je in een wat sjiekere herenmodezaak, past ie eens iets, koopt ie het spontaan
Was niet mijn bedoeling, maar wel fijn dat hij iets gevonden heeft wat hij mooi vindt en het probleem dus opgelost is.
En nu willen jullie natuurlijk weten wat het wordt.
Het wordt volgens mij deze broek;
broek
Met toch een jasje, dezelfde kleur als de broek maar met jeanseffecten op de zakken en dergelijke, een subtiel streepje.
Daarbij heeft hij geen overhemd gekocht, maar hij heeft nog zowel een lichtblauw als een wit overhemd.
Rode stropdas die bij mijn jurk past (ik had nooit gedacht dat hij in een stropdas zou trouwen) en een bruine riem. Schoenen heeft hij ook gelijk gekocht, die zijn wat casual. Stoer maar qua kleur bij zijn riem passend:
schoenen
Hij is dus ineens helemaal klaar
Topic mag in principe slotje krijgen dus, maar ik vind 't nog wel leuk hier
Ging naar de stad en liep met vriend een stuk of wat kledingwinkels binnen om eens te kijken wat hij nou precies leuk vindt.
Kom je in een wat sjiekere herenmodezaak, past ie eens iets, koopt ie het spontaan
Was niet mijn bedoeling, maar wel fijn dat hij iets gevonden heeft wat hij mooi vindt en het probleem dus opgelost is.
En nu willen jullie natuurlijk weten wat het wordt.
Het wordt volgens mij deze broek;
broek
Met toch een jasje, dezelfde kleur als de broek maar met jeanseffecten op de zakken en dergelijke, een subtiel streepje.
Daarbij heeft hij geen overhemd gekocht, maar hij heeft nog zowel een lichtblauw als een wit overhemd.
Rode stropdas die bij mijn jurk past (ik had nooit gedacht dat hij in een stropdas zou trouwen) en een bruine riem. Schoenen heeft hij ook gelijk gekocht, die zijn wat casual. Stoer maar qua kleur bij zijn riem passend:
schoenen
Hij is dus ineens helemaal klaar
Topic mag in principe slotje krijgen dus, maar ik vind 't nog wel leuk hier