januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Heb mij zelf even toegevoegd in de tabel, goed geluk toch, of mis ik iets?

Nuo, heel herkenbaar hoor die onzekerheid. Ik vind deze periode ook gewoon heel vervelend, omdat je niet goed weet hoe en wat. Wanneer je je kindje kan voelen in je buik vind ik het prettig.

Ik slaap nog goed 's nachts, alleen de dag voor een controle of iets dergelijks ben ik wel wat gespannen,
Nuo heel herkenbaar toen mijn gevoelige borsten ineens over waren.. had ik echt zoiets van help zit het wel goed...

Twijfel nu af en toe nog steeds al wordt het minder maar ben ook weinig met de kleine bezig momenteel (schaam) erg druk gehad en komende week ook weer.

Slapen snachts hier ook bagger.
En ooh ja iemand had het van de week over genieten van je zwangerschap. . Ik durf er eigenlijk nog niet aan toe te geven.. hoop dat het komt als je het voelt bewegen..
Mv38 het was dus meegevallen bij de tandarts?

Mazzel, herkenbaar.. Wordt steeds moeilijker om voor me te houden. Wij gaan het ook 'iedereen' na de termijnecho aanstaande dinsdag vertellen.

Slecht slapen valt nu wel mee hier, had ik vooral in het begin heel erg. Maar nu ben ik zo moe na een werkdag dat ik echt goed slaap.
Ja wat betreft genieten, vind het ook lastig. Omdat het eerste trimester zo'n onzekere periode is..
http://www.24baby.nl/aanb ... skleding-online-webshops/
Hi allemaal! Fijn zoveel goede echo's!

ik kan het niet echt bijhouden, want ik kijk niet zo vaak!

ik had de verloskundige al uitgezocht, want die moest meteen bij de afspraak in het IVFcentrum worden doorgegeven. Daarna ook meteen geweest voor een afspraak.

heb nu bijna geen last meer van kwaaltjes en meer energie

ik slaap als een roos!! Ook al die tijd gedaan! Wel werd ik vaak rond 5 uur wakker en dan lag ik een tijdje wakker. Daarna weer heerlijk slapen.

ik heb wat leuke rompertjes en een knuffel. Gekocht na de echo. En mijn eerste zwangerschapskleding is net binnen. De rest wacht ik nog lekker een tijd mee. Komt later wel!
Zwaai. Gefeliciteerd met de goede echo's. Onzekerheid herkenbaar. Kan niet wachten op beweging in mijn buik.

Fijn dat je kies eruit is mv. Kan me nog herinneren dat ik een hele nacht kiespijn had en uitgeroepen heb dat ik nog liever een kind baarde😉
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goedemorgen. Hier ineens weer stress. Net weer flink helderrood bloedverlies. Geen kramp gelukkig. Zo irritant dat dat blijft terugkomen. Zal wel niks zijn, maar toch......
@draakjenoah niet fijn, elke keer weer die onzekerheid bij bloedverlies. Maakt het zo moeilijk om te genieten

Weet precies hoe het voelt helaas....
Zo, wat is er toch weer veel geschreven, leuk! Merk zelf dat ik door mn vermoeiheid/futloosheid weinig energie heb om elke dag even te kijken en te schrijven. Hopelijk neemt de vermoeidheid af en zit ik straks vol energie dagelijks mee te lezen:). Ze zeggen wel vaak dat je 2e trimester van de zwangerschap je je het beste voelt. En die moet er voor ons allemaal nog aankomen!

Gisteren aan een paar vriendinnen vertelt. Groepje van 5 vriendinnen van de studie. Ben zelf de laatste die een baby krijgt. Wel bijzonder dat er nu drie vriendinnen van dat clubje zwanger zijn! Superleuk voor de kindjes (en papa's en mama's straks natuurlijk).

Wat ik een beetje op internet lees, is als je geen voorgeschiedenis hebt, het wel vrij normaal dat je rond 10 weken de eerste echo hebt. Wij hadden die afgelopen donderdag. En alles was goed:). Toch wel heel bijzonder om je kindje zo te zien bewegen en het hartje zien te kloppen.

Behalve een rompertje en wat gekregen cadeautjes nog niks gekocht. Zijn al wel wat aan het rondkijken en ideeen aan het opdoen. Maar wilden eerste de echo afwachten. En dan volgende week eens even rondneuzen bij de Prenatal en de babydump!
@mazzel. Heb jij ook nog steeds bloedverlies?
He wat rot draakjenoah, daar schrik je wel even van. Ik heb nu ook al anderhalve week dagelijks bloedverlies. Alleen niet helderrood meer. Ik weet waar het van komt. Maar helderrood is weer schrikken. Maar het kan zelfs al van een hoestbui of van een toiletbezoek na een grote boodschap al komen he. Je bmm is extra doorbloed nu.

Leuk Mariëlle dat julllie het nu wat vriendinnen hebben verteld. De tien weken echo lijkt me ook mooi als het baby'tje beweegt en het hartje klopt!
Wat naar @draakjenoah. Dat lijkt me inderdaad stressvol.

Leuk @marielle dat je het hebt verteld. Wij zitten er hier erg aan te denken om het na onze echo ook aan iets meer mensen te vertellen. Lijkt me zo leuk!
Gats ook hier weer bloederige afscheiding vanmorgen.. 1 malig schrok er ook weer van. Geloof al bijna 1 wk niets gehad en zo ineens weer.

Bij mijn andere zwangerschappen nooit gehad.

nu uitpuffen op de bank kinder partijtje van zoonlief vanmiddag gehad.
He get mv38. Jij ook weer. Naar is dat. Kinderfeestje gehad, je zal wel uitgeput zijn altijd erg intensief. Wel redelijk weer gehad. Hier nu alleen maar wT bruinverlies. Dus lijkt weer tot rust. Begin wel last van maagzuur te krijgen. Maar altijd wel snel last van. Nu lekker slapen hoop ik.
Ppffff.... heftig dames, dat bloedverlies. Meestal heeft dat niks te betekenen, maar kan me voorstellen dat jullie er niet rustig onder zijn. Missch vk bellen?
@draakjenoah Ik heb sinds dat bloedverlies met die stolsels 1,5 week geleden gelukkig geen bloedverlies meer gehad (*klopt af). Ben echter pas gerust als ik dinsdag een goede echo zie. Bij mij heeft de verloskundige toen wel onderzocht maar ze kon niet direct een aanleiding voor het bloedverlies vinden...
Nu geen bloedverlies. Bij mij was wel duidelijk te zien dat het 1 1/2 week geleden echt uit de baarmoeder kwam. Maar waarom? Heb 7 juli afspraak verloskundige. Hopelijk kijkt ze dan nog even met de echo.
He wat rot mv38.. Hopelijk nu afgelopen.

Ik heb ook nog steeds bloedverlies nu. Bij mij ook uit baarmoeder, kon ook aanleg van de placenta zijn. Maar helemaal zeker weet je het toch niet.
Wat vervelend dat jullie bloedverlies hebben, wat word je daar onzeker van. Ik had het laatst waarschijnlijk door de inwendige echo. Hopelijk is er bij jullie niets aan de hand en stopt het snel!

Ik heb me afgelopen weekend echt rot gevoeld. Moe, misselijk en chagrijnig.. Voor het eerst dat ik er zoveel last van had. Afgelopen week erg druk gehad, misschien dat het daar komt. Heb stiekem medelijden met mn man, ben niet te genieten...
Jeetje wat rot dat er hier zoveel zijn met bloedverlies!!!

lijkt me moeilijk!! Gelukkig geen last van gehad!!

le-lies. Herkenbaar hoor. Pff ik ben nu bijna 12 wk, en m'n stemming wisselt heel erg. Heb ook dagen,dat ik heel somber ben en veel moet huilen. Vind het best pittig!! Maar natuurlijk ook dankbaar en blij!
Hier weten ze niet waar het vandaan komt, maar goed gelukkig niets meer gehad daarna.. echter je schrikt wel weer zeker daar het helemaal niet herkenbaar is uit eerdere zwangerschap. Hoe is het met de andere dames, ik duim dat het bij jullie ook over is.

Gelukkig mijn kiespijn over naar het trekken van de verstandkies, geen napijn etc gehad.

Wat een voetbalwedstrijd net hé!!
Rustig hier...?

Vanmorgen weer bloedverlies deze keer wat meer naar wat harde ontlasting, ik ga er maar vanuit dat het daarvan komt. Wel even de VK gemaild, alhoewel ik dat ook al bijna niet meer durf laat staan te bellen met al mijn onzekerheidjes/vragen aan haar.

Hoe gaat het met jullie?
Hoi allemaal.

Hier een erg druk weekend achter de rug. Ben er moe van! Verder gaat het hier wel oke. De misselijkheid is grotendeels weg..maak me nogsteeds zorgen, maar gelukkig hebben we woensdag ochtend dan eindelijk een echo. Duimen dat alles de OK stempel krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven