Bijbaan in het weekend
zondag 29 juni 2014 om 20:42
Hallo viva'ers.
Ik ben opzoek naar een bijbaan voor in de weekenden (vrijdag t/m zondag).
Ik zou alleen niet weten waar ik aan moet denken.
Er is zo veel, maar ook weer niet.
In de zorg is voor mij het geschiktst vanwege mijn mmz diploma en een cv die je later kan helpen bij een baan na mijn opleiding.
Heeft iemand leuke tips?
Baantjes van zonen, dochters, neefjes, nichtjes rond de leeftijd van 18+ die een leuk weekendbaantje hebben.
Ik ben opzoek naar een bijbaan voor in de weekenden (vrijdag t/m zondag).
Ik zou alleen niet weten waar ik aan moet denken.
Er is zo veel, maar ook weer niet.
In de zorg is voor mij het geschiktst vanwege mijn mmz diploma en een cv die je later kan helpen bij een baan na mijn opleiding.
Heeft iemand leuke tips?
Baantjes van zonen, dochters, neefjes, nichtjes rond de leeftijd van 18+ die een leuk weekendbaantje hebben.
Smile like you've never cried, Fight like you've never lost, Love like you've never been hurt and Life like there's no tomorrow!
zondag 29 juni 2014 om 21:08
Je bent zelf 18 of 19?
Wil je alleen overdag werken? Of ook 's avonds?
In een ziekenhuis/verzorgingstehuis kan je bijvoorbeeld ook in het winkeltje werken. Of als receptioniste. Of als administratief medewerker. Of als medewerker goederenlogistiek.
Op die manier krijg je al feeling met de gang van zaken in het ziekenhuis.
Succes!
In een ziekenhuis/verzorgingstehuis kan je bijvoorbeeld ook in het winkeltje werken. Of als receptioniste. Of als administratief medewerker. Of als medewerker goederenlogistiek.
Succes!
zondag 29 juni 2014 om 22:54
quote:temporary2, 2 uur geleden
Je bent zelf 18 of 19?
In het weekend wordt er weinig administratief en goederenlogistieks gewerkt. En banen als 'werken in het winkeltje' en 'receptioniste' liggen ook niet echt voor het oprapen. Maar wie weet heb je mazzel.
Je bent zelf 18 of 19?
In het weekend wordt er weinig administratief en goederenlogistieks gewerkt. En banen als 'werken in het winkeltje' en 'receptioniste' liggen ook niet echt voor het oprapen. Maar wie weet heb je mazzel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 30 juni 2014 om 10:26
maandag 30 juni 2014 om 10:45
quote:jentevanbuuren, 18 minuten geleden
Ik heb zelf net een bijbaan gevonden als receptiemedewerker voor 12 uur in de week via [...]
Relaxte website met veel vacatures.
Ik mag mijn uren zelf indelen in overleg met de opdrachtgever. Super flexibel dus!In Utopia, no doubt.
Ik heb zelf net een bijbaan gevonden als receptiemedewerker voor 12 uur in de week via [...]
Relaxte website met veel vacatures.
Ik mag mijn uren zelf indelen in overleg met de opdrachtgever. Super flexibel dus!In Utopia, no doubt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje